2013. július 12., péntek

Part 78.Örökké.


...6-kor a diákok már a keringőhöz készen álltak.Nem mutatkoztunk,mert mi voltunk a meglepetés,de ő egyszerűen gyönyörű volt.

Diana szemszöge

-David szerinted ki lesznek azok a meglepetés izék?-kérdeztem a kocsiban.
-Nem tudom!Te kire tippelsz?
-Fogalmam sincs,neked?
-Nekem sincs!-hamar odaértünk a sulihoz,majd egyből mentünk is átöltözni.Tyler egy csomó képet csinált rólunk.6-kor már felálltunk a keringőhöz és 10 per alatt le is táncoltuk.Utána így kaptuk meg a szalagokat.
-Megkérek minden ifjú férfit,hogy fáradjon le a tánc térről!-mondta az igazgató.-Hölgyeim!5 szerencsés lány táncolhat 5 szerencsés fiúval.Megkérem a többi lányt,hogy majd fáradjon le!Hölgyeim kérem csukják be a szemüket!-becsuktam és vártam,hogy lesétálhassak.Ehelyett egy kéz takarta el a szemem és megfordított.Hallottam a szoknyák susogását,ahogyan a lányok sétáltak le.Lekapcsolták a villanyt.Kinyitottam a szemem és egy álarcos fiú állt előttem.A zene megszólalt és felkért táncolni.A kezemet nyújtottam és elkezdtünk keringőzni.
-Ki vagy?Mond el!-nemet bólogatott és ellépett.A mikrofonokhoz sétáltak és megszólalt az ismerős dallam.Párom lehúzta a maszkját és félredobta.Folyamatosan tartottuk a szem kontaktust és közben David melléé sétáltam.
-Ő az?A fekete hajú?Ő Zayn?
-Igen,de én nem tudom őt nézni,elmegyek átöltözni!-Tyler visszahúzott.
-Miattad van itt!
-Nem!Azért van itt,mert ők a meglepetés és ha nem bánod én most megyek átöltözni.-elmentem az öltözőbe és levettem a szép ruhát és kicseréltem egy fehér koktél ruhára.Visszamentem és rájöttem,hogy a többiek még csak most öltöznek,mert a fiúk végeztek.Mondjuk a legtöbb lány csak tette-vette magát ott körülöttük.
-Tudod,hogy te voltál a legszebb?-szólalt meg mögöttem Zayn.
-A barátnőd tudja,hogy nekem bókolgatsz?-nevetett.
-Tetszik a cipőd!Illik hozzád!-lenéztem a halálfejes magas sarkúmra és elmosolyodtam.
-Azért vettem meg!-elindultam a folyosón a lányok mellett.Zayn követett.
-Diana!Zayn ott áll mögötted!Beszélj vele!-állt elém az egyik lány.Kikerültem.
-Ide is szeretnél bejönni?-néztem rá és megfogtam az öltöző kilincsét.Megállt,de tétovázott,hogy mondjon valamit.Leültem a padra a táskám mellé.
-Zayn Malik folyamatosan megy utánad!Beszélj vele!Szerintem tetszel neki!
-Hogy ő?-szólt közbe az egyik lány.
-Igen folyton megy utána!
-Ez csak vicc!Ott van neki Perrie!Szerinted kellene ő neki?
-Tudod ki volt az exe?
-Egy színész húga.
-Csak hogy tudd,a bátyám színész!
-Diana Posey!Tényleg,olvastam valahol!Ez tök jó,de miért szakítottatok?
-Nem is voltak együtt,be ne vedd már!
-Nem?Akkor ezt figyeld!-elővettem a telefonom és levettem a fekete hátlapot és megmutattam.
-Photoshop!Mutass jobbat!Mondjuk csókold meg!
-Nem tehetem,de nem is érdekel a véleményed.-ránéztem a másik lányra.-Hosszú történet.-felvettem a táskám és kimentem.Zayn még indig ott állt.
-Már éppen be akartam menni!
-Menj el!Senki nem hívott meg,még meghívód sincs!-közben beértünk a nagyterembe.
-Akkor ez vajon honnan van?-nyújtott át egy meghívót,amit én írtam és bedugtam a füzeteim közé.
-Ez honnan van?
-A kismadarak hozták!Gyere táncolni!-elvette a táskám és letette egy jól látható székre és az üres tánc parkettre húzott.
-Nem akarok!-de a lábaim akaratlanul is mentek vele.A parkett közepén megállt.-Ez gáz!
-Sztár vagyok!Nekem semmi se gáz!-hiányzott ez az egoizmus.Elmosolyodtam.
-"Felhívtalak,tudtam,hogy nem kellene,de megtettem!""Szeretnék minden emléket kitörölni rólad és Jayyel lenni,de minden szál hozzád fut vissza!"
-Ezek mik?
-Nem ismerős?
-De,azért kérdezem.
-"Mindig szeretni foglak,míg világ a világ,ha tudod,ha nem."Szakítottam Perrivel,mikor ezt megtudtam.
-Hogyan?-átölelt.
-Tyler!Elküldte a füzeteket.Diana bármikor megkereshettél volna.Én még mindig szeretlek!Halálomig,sőt még azután is!Örökké!-felnéztem rá.
-Örökké?
-Örökké!-elkezdett felém hajolni és megcsókolt.Ismét az enyém volt!Éreztem őt és már semmi más nem hiányzott.-Szóval...hazajössz?
-Még meggondolom!-megcsókoltam én is.-Mindenki furcsán néz ránk,menjünk haza!
-Oké,de előtte a srácokkal is beszélned kell!
-Harry utál,sőt rajtad és Liamen kívül a többiek is!
-Nem érdekel,de ez egyébként sincs így!-elköszöntem Davidtől,összeszedtem a ruhám és a táskám,majd a szállodába mentünk.A szálloda közel volt,és közben Tyler is írt.

~Ha már nincs senki akire számíthatnék,tudom,hogy te vagy nekem,de szeretném,ha neked ő lenne az első!A cuccaid egy részét hazaviszem Londonba.Holnap gyere a srácokkal.Örökké szeretni foglak! :)

Ahogyan mentünk fel,egyre gyorsabban vert a szívem.Teljesen más volt,mint amikor először találkoztunk.
-Sziasztok!-Zayn már bent is volt a ruhámmal,amit letett az első székre.
-Szia Zayn!-köszönt Harry!
-Sziasztok!-köszöntek a többiek és én,majd Liam felállt és átölelt.
-Minden oké!-suttogta és visszament.
-Öhm..nagyon sajnálom!Nincs rá okom,hogy miért mentem el,de nem kellett volna.
-A bocsánatot nem könnyű kiérdemelni,de te azzal,hogy itt vagy kiérdemelted!-mondta Niall.
-Én nem kérem a bocsánatotokat,hiszen már semmi se lesz olyan mint régen!
-Nem is azt akarom!A lényeg,hogy itt vagy!És velünk is maradsz!-felállt és átölelt.
-Egy barátommal nagyon összevesztem,mikor elmentél.Rosszabbul érezte magát,mint bárki.Egy barátot barátot vesztett el,ahogy mindannyian,de itt vagy és mi is itt vagyunk és mindenki érdemel második esélyt!-mondta Louis és átölelt ő is.
-Ha folyton velünk lesz én kilépek a bandából!És ezt halál komolyan mondom!

2 megjegyzés:

  1. Uh.. Imádom a blogod! Alig várom a folytatást! :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jó lett ez a rész is!! :) A legutolsó mondatot ugye nem Harry mondja????!!!! :O GYORSAN KÖVITTT!!!!!! :DD <3 <3 <3
    Szandy voltam.!

    VálaszTörlés