2015. május 25., hétfő

Part 92.Az esküvő


...Zaynnel nap,mint nap beszéltünk,azt mondta válasszak esküvői ruhát és majd ő kifizeti,ne költsek rá.Tylernek mostanában kevesebb ideje volt,mivel neki is több munkája lett,miattam.Nem tudtuk összeegyeztetni,hogy mikor menjünk vásárolni,ezért Dylan és én mentünk el,csak ketten!

Dylan és én a szombatot együtt töltöttük,hogy megtaláljuk a számomra megfelelő ruhát.Az egyik üzletben már vagy a 7. ruhát választottam,de Dylan mindegyikre azzal a válasszal felelt,hogy: "Tökéletesen áll!" Ám mikor megtaláltam az igazit akkor Dylan felállt és mögém állt.
-Lenne szíves egy kicsit magunkra hagyni minket?-nézett az eladóra,aki bólintott és kiment.-Ne menj hozzá!-megfordultam és átöleltem.
-Dylan!-belenevettem a vállába.-Tudom,hogy mindig akarni fogsz,de azért na.-mikor felnéztem komoly volt a tekintete.
-Nem azért mondom,mert akarlak,természetesen örülnék ha a barátnőm lennél és jobban megbecsülnélek,mint ő,de most nem erről van szó.Diana...ez ha belegondolsz,akkor nem bonyolult.Ti már annyiszor elszakadtatok egymástól,most meg hozzá akarod magad láncolni?Akarva vagy akaratlanul is megbántjátok egymást.
-Dylan!-förmedtem rá.-Megérdemli hogy megkapjon,ő nagyon szeret engem,és én már annyiszor megbántottam,hogy két kezemen meg se tudom számolni.Ő tökéletes és az enyém.
-Most elmondtad az ő érzéseit,de mi van a tieiddel?Te nem akarod ezt.-megfordított.-Nézz magadra!-végigtekintettem a csodás ruhán.-Nem akarom,hogy olyan mellett tedd le az esküt,akit nem szeretsz igazán.
-Dylan most menj el!Nem akarom,hogy itt legyél,nem akarom,hogy ott legyél az esküvőmön,nem akarom!Tűnj el!Takarodj!-felvette a telefonját a fotelból és a függőny mellől még visszanézett.
-Gondold néha végig,hogy ki mit tett érted!-majd elment.

Két hét múlva kikaptuk a forgatási szünetet és hazarepültem Londonba.Négy nap múlva meglesz az esküvőm.Bradfordban tartjuk és már alig várom.Dylannal azóta nem beszéltem.Tyler velem lesz mindvégig,ő kísér az oltárhoz is.Ma utazunk át,hogy minden rendben legyen és Trisha meg a lányok tudjanak nekem segíteni.Zaynnel együtt elmentünk vacsorázni.
-Már csak négy nap.Mit szólsz?-mosolygott.
-Nagyon várom,jobban,mint a Karácsonyt.-mosolyogtam,majd végigsimítottam a kezén.
-Holnap délután lenne egy kis dolgom Londonban este.
-Tudom,tudom a legény búcsú.
-Igen persze.-nevetett.-Az is,de azon kívül is még néhány.
-Ez mit jelentsen?
-Semmi különöset,az esküvőre visszaérek.-mosolygott,majd ezután csendben folytattuk a vacsorát.
Zayn másnap este lelépett.Csodálkoztam,hogy nem leszünk együtt előtte egyáltalán.Nem bírtam elaludni az este,ezért rajzoltam.Terveztem egy saját esküvői ruhát.Mindenféle csipke és virág meg gyöngy volt rajta.Reggel ez asztalnál ébresztettek fel.
-Diana!-Niall úgy kiabált,mintha ezer éve nem látott volna.Pislogva néztem fel és a 4 fiú ott állt előttem.
-Sziasztok!Hát ti?Nem együtt vagytok?-mondtam egy ásítással összekötve.
-Micsoda?Hogy érted?
-Zayn tegnap ment Londonba.Azt mondta csak az esküvőre jön vissza.Azt hittem valami bandás ügy.-Liam egyből elővette a telefonját.
-Zayn nem veszi fel.Mit mondott hova megy?
-Csak annyit,hogy legény búcsú,meg hogy csak esküvőre értek vissza.
-Az vicces,mert mi úgy tudtuk,hogy nem akar legény búcsút.-nagyot ásítottam és értetlenül néztem.
Nagyon hamar eltelt az a pár nap.Zaynt nem lehetett elérni,hiába próbálta bárki is.Mindent szépen feldíszítettek,a ház egy palota volt.Minden gyönyörű volt a nagy napra.Trisha és a lányok már alig várták,hogy kezdhessenek velem valamit.Délután egyre volt meghirdetve a parkban az szertartás.Délre már nagyon sokan ott voltak,főleg barátok és család tagok,de Zayn sehol.Háromnegyed egykor felöltöztem és egy hintóval mentünk egy 3 utcával arrébb.3 órakor Zayn még sehol nem volt.A pap elment,mert másik helyre is kellett mennie.A vendégeket áthívtuk enni,hogy az se menjen kárba.Felmentem a szobába és levettem a ruhát,az ágyra tettem.Felvettem egy szakadt farmert és egy fekete pólót.Lemostam a sminket és belebújtam a tornacipőmbe.Lesétáltam és sorban elköszöntem a vendégektől.6-kor elkezdtük leszedni a díszeket.Mindenki ideges volt és feszült.Én teljesen nyugodt voltam.Féltem,hogy ez lesz,de számítottam rá.Felmentem összepakoltam a bőröndöm és lehoztam.Tyler az ajtóban várt rám.Trisha nagyon kiborult.Kértem,hogy ne sírjon,de nem bírta ki.Pont mikor átöleltem kinyílt az ajtó és Zayn nevetve lépett be az oldalán...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése