2013. augusztus 7., szerda

Part 81.Ma este.



...-Nem tudok rád haragudni ne aggódj!-szenvedélyesen megcsókolt,aztán elkértem a telefonját,hogy felhívhassam Danit.

-Zayn?Mit akarsz kora reggel?
-Szia Danielle!Diana vagyok!
-Diana!Jó hallani a hangod!Ismét Zaynnel vagy?
-Igen,de tudnánk találkozni?
-Nem nagyon érek rá!
-Fontos lenne!
-Nem tudom!Én tudom miről akarsz beszélni és mi ezt már Liammel megbeszéltük!Nekem nincs szükségem papolásra,mert tudom mit veszítettem,de több mindent nyertem.
-Danielle!Tegnap este az ölemben sírva aludt el!Kérlek!Ő nagyon összetört!
-Te mit tettél Zaynnel?!Arra nem gondoltál?
-Az én esetem más volt,mint a tiéd!Nagyon szépen kérlek,sőt könyörgök,hogy tudjunk találkozni!
-Fél órát kapsz!A Starbucksban találkozunk!10 perc és indulok!-azzal letette a telefont.Felkeltem és a táskámból kivettem egy rövidnadrágot és egy pólót.Ló farokba kötöttem a hajam és indultam is.Deszkával 10 perc alatt oda is értem.Danielle az egyik asztalnál ült napszemüvegben.Leültem vele szembe.
-Szia!Köszönöm,hogy itt vagy!Ez nagyon sokat jelent nekem!
-Szia!
-Tudom mit érzel,hogy el vagy keseredve és hogy mindennél jobban szereted őt!
-Szeretem őt igen,de nem tudom tovább elviselni a leveleket!-megfogtam a kezét.
-Ne törődj velük!Te vagy a példaképem!Pontosabban TI vagytok a példaképeim!Danielle!-könnyeim maguktól jöttek.-Én tudom,hogy szánalmas vagyok és gyerekes,de csak arra akarlak kérni,hogy próbáld meg!
-Nem tudom!-szipogta.-Én annyiszor megpróbáltam!Mindig ugyan oda jutottam.-levette a napszemüveget és láttam a vörsen kisírt szemét!-Nem tudom elviseli ezt tovább!És tudod tényleg nagyon szeretem őt és ezért tudom elengedni!
-Ha igazán szeretnéd nem engednéd el!-felálltam és elgurultam.Nagyon haragszom rá ezért,de egy részben meg  megértem.A srácokhoz gurultam.
-Na hogy ment?-Hazza egyből letámadott.
-Sehogy!Nem tudtam meggyőzni,hogy jöjjön vissza,de nagyon a szívére beszéltem.
-Remélem minden oké lesz köztük!
-Én is!Itthon van?
-Nem!Niall elvitte enni.
-És Zayn?-felmutatott én meg felmentem.Kopogtam és benyitottam.Egy törölköző volt a derekára tekerve.Haja még vizes volt és annyira,de annyira istenien néz ki,hogy elpirulok,ahogyan ránézek.
-Ö...te most tényleg bámulsz?-néz rám.
-Csak egy kicsit!-elmosolyodtam és becsuktam az ajtót.
-Szeretnék kérni valamit!Szabad?
-Persze!
-Ma szeretném,ha valami izgit csinálnánk este!És ezért el kellene jönnöd velünk vásárolni!
-Oké.-felöltözött,majd lementünk és összeszedtük a két fiút.
-Gyere ide!-Louis magához húzott és egy női butik felé irányított.-Diana!-odafordultam és egy csipkés tangát tartott a kezében.-Mi is a méreted?
-Hol van Zayn?És miért is vagyunk itt,nekem vannak bugyijaim!-elvettem tőle és visszatettem.
-Zayn vásárol és neked is kellene ma estére!-fogott meg egy másik darabot.-Hazza szerinted jól néz ki?
-Dianán jobban állna!-a kezembe nyomta és egy próba fülke felé lökött.
-Nem veszem fel!
-De felveszed és az egyébként szerinted pont a méreted,mert Elnek is akkora kell!-2 percig ültem ott bent,majd felpróbáltam.Meglehetősen hülyén állt.Levettem,majd kiadtam,hogy tegyék vissza.-Rendben herceg nő!-hallottam,hogy elindult és gondoltam vissza is rakta.Kimentem és az ajtónál álltak üres kézzel.Kimentünk és megkerestük Zaynt.

2 megjegyzés: