2013. augusztus 24., szombat

Part 82.Szóval kapok egy húgot.


...-Rendben hercegnő!-hallottam,hogy elindult és gondoltam vissza is rakta.Kimentem és az ajtónál álltak üres kézzel.Kimentünk és megkerestük Zaynt.

A fiúk egész csendesen jöttek visszafelé,ami elég furcsa volt.
-Mit terveztek?-néztem kettőjükre.
-Semmit,kellene?
-Nagyon csendesek vagytok!Ez furcsa.-vállat rántottak és mentünk tovább.Persze a rajongók ismét megrohamoztak és páran még tőlem is kérdeztek és kértek autogramot,meg közös képet.A srácoknál felhívtam Tylert és mondtam neki,hogy maradok ma is,aztán felhívtam Skypeon Davidet.
-Szia!-köszöntem mikor megláttam.
-Szia!Mizu?
-Semmi,hiányzol!2 hét múlva megyünk vissza Tylerrel,összefutunk majd?
-Hallottam Danieltől,persze,ezt kérdezned se kell!
-Kivel beszélsz?-jött oda Louis.-Zayn tud róla?
-Sok minden van amiről nem tud,de ő David,az egyik legjobb barátom!David ő Louis.-Lou intett,majd elment.
-Minden oké?
-Az igazat akarod?Én boldog vagyok,de a környezetemben minden tönkre megy!Minden olyan furcsa és olyan gyorsan történik.
-Ha majd jössz kiöntheted a szíved!Hiányzol,pedig még csak most mentél el.
-Köszi.Te is,és milyen a nyári foci tábor?
-Egész jó,de fárasztó.Már indulnom is kell edzésre.Majd még beszélünk.
-Szia!-kiléptem és láttam,hogy Zayn is fent van.Felhívtam.-Szia!
-Mit szeretnél?
-Gyere le!
-Gyere fel!
-Nem akarok!
-Én se!Szóval mindenki marad a helyén!
-Most mi bajod?
-Nekem?Talán kérdezd meg Davidet!-kikapcsoltam a videó hívást és lecsuktam a gépet.Ez a féltékenykedés az idegeimre megy!-Elmegyek Lukehoz!-kiabáltam fel.Ajtócsapodás és roham léptekkel jött le Zayn.
-Na hozzá biztos,hogy nem!
-Miért is?Tudod ő a barátom!És fontos nekem!
-Igaz,tényleg annyira fontos lehet,hogy lefeküdtél vele!-lendült s kezem és egy hatalmas pofont kevertem le.
-Nincs jogod megvádolni,hogy mit tettem a múltamban kivel és mikor!Akkor nem voltunk együtt és ki miatt?Miattad!Igen,akkor miattad szakítottunk!-a düh játszott a szemében és az arcát simogatta.
-Annyira utállak!
-Én is!-hátat fordított és elindult felfelé,én meg az ajtón ki.Kifújtam a levegőt és végig gondoltam ezt a beszélgetést.Visszafordultam és bementem.Zayn az ajtó túl oldalán állt.
-Sajnálom!Én nem utállak,kérlek bocsáss meg!-átöleltem a nyakát.
-Én is sajnálom!Szeretlek!-felkapott és felvitt az emeletre.Sok minden történt ott fent.
*2 héttel később*
Ez a két hét gyorsan telt otthon.Zaynel jó a kapcsolatunk,de féltem őt elengedni egy világ körüli turnéra.Nekünk még ma megy a gépünk Amerikába.Mikor megérkeztünk egyenesen a megbeszélt helyre mentünk.
-Biztos hogy akarom én ezt?
-Most döntsd el,ne később,mert az senkinek sem lesz jó!-megsimogatta a karom,majd tovább az útra meredt.Mikor megérkeztünk Dylan már kint állt.
-Szia hello szépségem!-megöleltem,majd mellé álltam.
-Erről soha nem fogsz leszokni?-mosolygok.
-Nem hinném!-nevetett,majd belekaroltam és elindultunk be.
-Elmegyek mosdóba!-kijelentettem és ők mentek tovább.Megigazítottam a sminkem és a hajam,majd mikor kiléptem megbotlottam egy srácban.-Jobban is vigyázhatnál!-szóltam rá.
-Bocs!-rám se nézett,hanem ment tovább.A folyosó két irányába néztem.Sehol nem láttam ismerős arcot.Jobbra indultam és bekanyarodtam a folyosón,ami egy üveges tárgyaló teremhez vezetett,ahol a többiek voltak.
-Hello!-köszöntem ahogy beléptem.Mindenki rám nézett és Daniel állt fel először átölelt és maga mellé ültetett.
-Mint látom megérkezett mindenki!Akkor szeretném először is megköszönni,hogy itt vagytok és az új színészeknek,hogy eljöttek.Dianán kívül már mindenkinek volt szerepe,ezért kérlek titeket,hogy segítsétek őt.-felém mutatott én meg körbemosolyogtam a tömegen.Kiosztotta a forgató könyvet.Kaptunk egy névsort is,hogy ki melyik szerepet fogja játszani.
-Szóval kapok egy húgot?-Tyler Hoechlin hirtelen felnézett a könyvből rám,majd Tyra és Jeffre.
-Pontosan!-belenéztem én is és az én nevemet véltem felfedezni,mint Cora Hale.Felmosolyogtam rá.-Holnap lesz a promo fotózás kérlek titeket,hogy 10-re mindenki legyen itt.-Daniel felém fordult.
-Velünk ebédelsz?
-Velünk?
-David hiányol!
-Aha.-átöleltem.-Én is őt,meg téged is hiányoltalak!-Ty Dylannel ment én meg Daniellel.-És mizu veled?
-Minden oké és veled?Vagy úgy kérdezem veletek?
-Velem is.Zayn?Ő is jó van,jól megvagyunk,bár most ez így nagyon húzós,mert ők meg turnézni mentek.
-Azta.Hát akkor nem sokat fogtok majd...
-Találkozni?Tudom.-kinéztem az ablakon,majd visszamosolyogtam.

4 megjegyzés:

  1. most találtam rá a blogodra és csak annyit tudok mondani, hogy siess a kövivel nagyon! :D

    VálaszTörlés
  2. Annyira imádom hogy buhfugfzf *-*
    Meglepetés:http://summerwithoned.blogspot.hu/2013/08/dij-1.html

    VálaszTörlés
  3. Annyira jó lett a rész :) Most találtam rá, de már napt imádom. Annyira de annyira jó lett *.* Köviit gyorsan vagy megeszlek vacsiira :D
    Puszi és Pacsi:Marcsi

    VálaszTörlés
  4. Ez király!! Mikor jön a kövi? Kíváncsian várom!! <3

    VálaszTörlés