2013. június 2., vasárnap

Part 71.Perrie Edwards.


...-Ki ez?Mármint a lány?Nem ismered?
-Nem,de olvasd el a cikket és talán felismered.

~Zayn Malik körül forr a levegő,hiszen még ki se lábalt a friss szakításból,de már újra a szerelem tengerébe esett?Miért is ne,hiszen a Little Mix egyik gyönyörű énekesével Perrie Edwardsal hozták hírbe.Mondjuk nem csak hírbe,mert képeink is vannak,amiket néhány paparazzi csinált ma reggel!Talán már nem fog szomorkodni és továbblép?Ki tudja,holnap majd rákérdezünk,hiszen eljön hozzánk a One Direction és kérdezünk az új albumról,meg mindenről,amiről tudni érdemes.
Nekem ennyi is elég volt ahhoz,hogy elsírjam magam.Tyler az ölébe húzott és csitított.
-Tudom,hogy képes vagy rá és tovább tudsz lépni!Én is tovább fogok,hiába szeretem Crystalt.-felnéztem rá.
-Ti mikor szakítottatok?
-Hát akkor amikor hazamentem.Az előtt.Azért volt az a dolog is amikor kiabáltam,meg ki voltam borulva!Nem hagyhatod el magad miatta!Ő nem hozzád való!Hidd el!
-Sajnálom,de soha nem fogok belőle kiszeretni,mert az első szerelem felejthetetlen!És sajnálom,ami Crystallal történt!És mindent sajnálok!Ígérem megváltozok!-könnycsepp csillant a szemébe.Szorosan átöleltem és könnyeztem.Nem tudom elhinni,hogy túltette volna magát rajtam.Nem is vettem észre,hogy elaludtam,de reggel az ébresztőm elékeztetett az iskolára,amit ki akartam hagyni.Fájt a fejem,sőt mindenem fájt,de felkeltem és bementem.David már bent ült.
-Nagyon sajnálom!
-Nincs miért!Már azelőtt is focizni akartál gondolom,tehát én nem akarlak akadályozni.
-Csak jövőre megyek oda,de a szalag avatóra és a ballagásra visszajövök!És már most szeretnélek megkérni,hogy legyél a párom!
-Én nem táncolok!Mármint nem tudok és nem akarom,hogy kihagyd!Nem haragszom meg,ha mást választasz!
-De én téged akarlak páromnak!És tetszik a hajad!Szóval kérlek légy a párom a szalagavatón!
-Még meggondolom!-mosolyogtam.Lassan ment el a tanítás,de úgy döntöttem el megyek deszkázni,mert van egy jó ki park nem is olyan messze,de már jó volna gyakorolni.
-Tyler elmegyek deszkázni!
-Ha bármi van,hívj!
-Oké!-bőr dzsekimet és sapkámat felvettem,majd útnak indultam.Miután már ketten is megdicsérték a hajam,kezdem elhinni,hogy tényleg jól néz ki!Mikor odaértem elég sokan voltak.Egy lányt se láttam.Viszont pár srácot felismertem a suliból.Petert elsőként,bár ő nem deszkázott,csak valakivel beszélt ott a pálya szélén.Letettem a cuccom,majd gurultam.Próbáltam mindent elengedni.Deszkázás közben nem gondolkodok,csak csinálom.A füllhallgatómat is betettem,majd felcsendültek az ismerős dallamok.Kerültem minden arcot.
-Mit keresel a parkunkban?-jött egy erőteljes hang mögülem.Kivettem a füllhallgatót megfordultam és megálltam.
-Tessék?
-Jól hallottad!Mit keresel itt!
-Ha jól tudom szabad országban élünk,de ha te máshogy vélekedsz erről,az nem az én gondom!-Peter ismét belém kötött,de most nem hagyom magam.
-Már megint kezded!-lépkedett felém.
-Már megint mit?
-Belém kötsz!Nem veszed észre!
-És ha igen akkor?Szabad ország haver!És mellesleg nem látok alattad deszkát,szóval te mit keresel itt?
-Megvannak a saját dolgaim,amihez neked semmi közöd!
-Undorító vagy tudod!-mosolyogtam.
-Te beszélsz?Mellesleg jó a hajad!Elestél?
-Tudom,hogy nehéz hibás szemmel élni,de tudom a gyártóknál kéne panaszkodnom!-erőteljes lökéssel meglökött,amitől a földre estem!-Nem akartalak bántani,mert az már állat kínzásnak számítana,de te akartad!-kirúgtam a lábát,így ő is elesett!Felálltam és arrébb löktem a deszkát.Ő is felállt és ütni készült,de elkaptam a kezét és én ütöttem meg,majd ellöktem.
-Tetszik,hogy ennyire harcias vagy!
-Undorodok tőled!-köptem felé.Megtörölte az orrát,ami vérzett,majd elém állt két srác.
-Csak rajtunk keresztül!Nem látod,hogy jobb nálad?
-Akkor miért nem hagyjátok kibontakozni?
-Mert ő egy lány,akinek barátokra van szüksége,akik megvédik és asszem mi jól ellátjuk helyette a bajod!-Peter meglökte az egyik srácot,aki megütötte és hátraesett.Felállt és a másiknál próbálkozott.Ott se járt sikerrel.
-Jó,most ti nyertetek!Angyalom,mi még találkozunk!-megnyalta az ajkait és elindult.A srácok megfordultak.
-Aaron vagyok én meg Eric.
-Meglettem volna nélkületek is,de azért köszönöm!
-Láttuk mire vagy képes,mármint deszkával!Nincs kedved indulni egy versenyen,most lesz asszem 2 hét múlva!Van hozzá tehetséged!
-Nem köszi,én csak hobbiból csinálom,de azért köszi mindent.
-Vannak barátaid?Egyébként mi a neved?
-Nem vagyok nagyon barátkozós,egyébként Diana!
-Lóghatnánk néha együtt,mit szólsz?
-Oké.-elmosolyodtam,majd mindannyian deszkára szálltunk és mindenki ment a maga irányába.

1 megjegyzés: