2013. június 6., csütörtök

Part 72.A randi.


...-Lóghatnánk néha együtt,mit szólsz?
-Oké!-elmosolyodtam,majd mindannyian deszkára szálltunk és mindenki ment a maga irányába.

Miután kideszkáztuk magunkat a srácok elkísértek egy darabig és hazamentünk.
-Megjöttem!-kiabáltam be.
-Jó,mert kész a vacsora!-leültem az asztalhoz és megvacsoráztunk.Vacsi után elmosogattam,majd letusoltam és bementem a szobámba.Elővettem a füzetet és ismét írtam.Mikor végeztem eltettem és elaludtam.A péntek hamar elment,majd délután kaptam egy sms-t.
Holnap este vacsi?7-re gyere át!Jay voltam! :)
Visszaírtam neki,hogy oké és kicsit furcsának éreztem,hogy írt,de örültem.Tylerrel este filmet néztünk,utána már nem mentünk be,hanem kint aludtunk a kanapén.Reggel kicsit fájt,de azért jó volt.
-Tyler ma este nem itthon vacsorázok!
-Miért?
-Mert meghívtak valahová!-mosolyogtam.
-Szabad tudnom,hogy ki?
-Jay!Aki múltkor haza kísért!
-Ja oké,de hazajössz ugye?
-Igen!-nevettem,majd csináltam reggelit.Délelőtt gépeztem.Liam 2 üzenetet is küldött.
Diana!Zayn talált magának egy lányt,aki kedves és csajos,de nem úgy szereti,ahogy téged!Még mindig hiányzol és nagyon szeretlek!
A másik üzenet:
Elvileg 1 hónap múlva megyünk Amerikába,van rá esély,hogy összefutunk?Merre laktok?Mi New Yorkba leszünk!Remélem tudunk találkozni!Még mindig hiányzol!
Megírtam neki,hogy tudunk találkozni,de én nem New Yorkban lakok,de nincs messze.Délután tanultam és One Direction-ös videókat néztem.Annyira aranyosak voltak,bár most is azok.Fél hatkor elmentem tusolni,aztán készülődtem.
-Tyler!-kiabáltam és bejött.
-Mond!-megmutattam neki egy ruhát,amit Nápolyban vettünk.
-Szerinted ez túl kihívó,vagy jó?-megfogta és elém emelte.
-Ha randi,akkor jó,ha csak baráti vacsi,akkor sok.
-Hát ez valami randi féle!Akkor ez lesz!Köszi!-megöleltem és kiment.Felöltöztem,majd kifésültem a hajamat és vállamra engedtem.Felvettem egy fekete harisnyát és a tornacipőm,majd átsétáltam.Jay már várt és nyitotta az ajtót.
-Szia!Nagyon szép vagy!
-Szia!Köszönöm!-behívott és levette a kabátom.-Köszönöm a meghívást!
-Igazán nincs mit!A vacsora 10 perc és kész,addig kérsz valamit inni?
-Persze!-míg Jay kiment,körbenéztem.Megakadt a szemem egy ismerős,szép szőke lányon.Jay visszajött két pohárra.-Ihatsz alkoholt?
-Persze!Ő kicsoda?-mutattam a képre.
-A tesóm.Alexis.
-Tessék?Várjunk,te Bradfordban laktál?
-A szüleim ott élnek igen.Miért?
-Semmi,csak mintha láttam volna már Bradfordban.-azért,mert ez a csaj egy ribanc,de ezt nem mondhatom el.Leültem a kanapéra.Jay kihozott egy üveg pezsgőt és leült velem szembe.Ittunk egy pohárral,majd asztalhoz ültünk.A csirke isteni volt és a desszert valami fenomenális!Remekül főz,ezt meg kell hagyni.Vacsora után visszamentünk a nappaliba és pezsgőzgettünk,beszélgettünk.Az űr a szívemben kezd megtöltődni,de soha nem fog beforrni,hiába várom.Kiderült az is,hogy Zayn Jay egyik legrégibb barátja,csak már rég nem találkoztak.Ehhez próbáltam mosolyogni és együttérzően bólogatni.Segítettem elpakolni és mosogatni.Mikor végeztem megfordultam és ott állt közvetlenül előttem.Tűz lobogott a szemében és emészthetetlen vágy.Megcsókolt.Nem vadul,hanem érzelmesen.Karjaimat nyaka köré fontam.Megfordított és így az asztalnak dőltem ,bár nem sokáig,mert feltett rá.Minden olyan gyorsan történt,hogy nem tudtam átgondolni,mit is csinálok.Hajnali kettőkor visszavettem a ruhám és kisurrantam a lakásból.Otthon bementem és lezuhanyoztam,majd az ágyra vetettem magam.Ismét írtam a kis füzetbe.Reggel arra ébredtem,hogy bámulnak.
-Hagyjál aludni!-löktem meg a lábammal Tylert.
-Mikor értél haza?
-Nem tudom,de hagyjál!-párna alá dugtam a fejem.
-Tudod,itt van a nappaliba,de ha inkább aludnál,megértem.
-Küld be!
-Khm...
-Nem lesz semmi olyan amire gondolsz!-kiment,majd 5 perc múlva Jay jött be.
-Bocs,hogy felkeltettelek,azt hittem már fent vagy!
-Miért mennyi az idő?-megpuszilta az arcom.
-11 múlt 10 perccel.-leült az ágy szélére.
-Aha!-kinyújtózkodtam.-Ez most akkor mi is köztünk?
-Hát,te mit szeretnél?
-Mit szólnál,ha megpróbálnák együtt,persze ha te is akarod!
-Persze!Akkor már szabad ezt?-felém hajolt és megcsókolt.
-Azt hiszem igen!-magamra húztam és átöleltem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése