2013. június 11., kedd

Part 73.A tiéd leszek.


...-Persze!Akkor már szabad ezt?-felém hajolt és megcsókolt.
-Azt hiszem igen!-magamra húztam és átöleltem.


Kiküldtem a szobából,majd szépen lassan felöltöztem.Jay délig maradt,majd hazament.Délután kimentem a parkba és találkoztam a fiúkkal.Este tanultam és olvastam,hogy a fiúk Twitcamot tartanak.Nyitottam neki egy új oldalt és még el sem kezdődött,de folyamatosan nőtt a nézettség.
-Mit csinálsz?-jött Tyler.
-Tanultam,most meg várom a fiúk Twitcamját.
-Diana...
-Tudom!-megsimította a vállam és kiment.Megcsörrent a telefonom és Jay számát jelezte.
-Szia!-szóltam bele.
-Szia!Nem ébresztettelek fel?
-Nem,még nem alszok!-közben elkezdődött a Twitcam.
-Holnap mikor végzel a suliban?
-Ö...7 órám van,olyan fél 3 körül.Miért?
-Gondoltam megvárnálak és jöhetnénk együtt haza.
-Jó oké.Akkor holnap.Szia!
-Szia!-letettem,majd néztem a srácokat.Zayn mellett gondolom az újdonsült barátnője ült,mert fogták egymás kezét.Perrie tényleg szép.Köszöntötték az országokat,énekeltek és hülyéskedtek.Könnycseppet éreztem a szememben,ezért elkezdtem pislogni és előkerestem a kis füzetet.
Zayn!
Épp most nézem a Twitcamotokat,így kicsit felvidulok,mert láthatlak.Jó látni,hogy továbbléptél!Na jó,most nagyot hazudtam,csak azt nem tudom minek írom ezt le!Még mindig nagyon szeretlek és hiányzol,de én is próbálkozok a továbblépéssel.El sem hiszem,hogy a gyerek kori barátodnak tetszem.És miért az ő testvére Alexis?Ezt nem értem.Egyébként nagyon kedves és imádni való.És legalább belőled is van benne valami,mert ismered.Nem akarom őt megbántani,egyszer majd biztos beleszeretek!Bár úgy is szeretni foglak,míg világ a világ.
A Twitcam után elmentem tusolni,majd aludni.Reggel kipihentem ébredtem.A nap ragyogóan sütött.Tyler nem volt otthon,valószínüleg valami munkát keres,vagy valami.Mosolyogva mentem be a suliba,majd a termünkbe és leültem a helyemre.
-Mi ez a jó kedv?Mármint nem akarom elvenni,csak kiváncsi vagyok.
-Neked is jó reggelt!Nem tudom,így ébredtem,de kihasználom szerintem.-az órák ismét gyorsan elrepültek.-David!
-Igen?-elindultunk kifelé.
-Tudnál nekem segíteni egy kicsit fizikából?
-Persze,akár most,ha neked jó!
-Ö...-lassan mentünk le a lépcsőn.
-Valami baj van?
-Elvileg azzal a sráccal megyek haza,akit körbe vesznek a lányok!-elkezdtünk közelíteni és Jay kilépett a lányok köréből és elindult felénk.David jött mellettem,majd mikor elég közel ért megcsókolt.
-Sziasztok!-köszönt.
-Szia!-köszöntünk egyszerre.
-Diana a szerda megfelel?
-Köszönöm,akkor teljesen a tiéd leszek!-megsimítottam a karját,majd ő is elindult és mi is.Összefont kézzel mentünk.Sok irigykedő pillantás fogadott,ami ismét Zaynre emlékeztetett.Nem szabad rá gondolnom!A táskámba volt a deszka.
-Holnap mit csinálsz?-kérdezte.
-Még nem tudom,te?
-Dolgozok!
-Oh...neked van munkád?Nem is mondtad.
-Nem si kérdezted,egyébként modell vagyok.Holnap el kell utaznom New Yorkba,ott leszek pár napot,csak gondoltam szólok.
-Ö...oké.Tyler tegnap mondott valamit?
-Nem igazán,csak bemutatkozott,meg kérdezett néhány dolgot.
-Miket?
-Mióta ismerjük egymást,hol ismerkedtünk meg.
-És még?
-Lefeküdtünk-e már.
-És mit mondtál?
-Azt,hogy igen!-a fejemhez kaptam.-Valami rosszat mondtam?-megállt és felemelte a fejem.
-Nem,csak ő a tesóm és most valami cafkának fog nézni.
-Miért lennél az?
-Mert az vagyok!Mindenkivel úgy hozok össze egy kapcsolatot,hogy lefekszek vele!
-Miért eddig hány sráccal feküdtél le?
-Rajtad kívül kettővel.Te?
-Rajtad kívül 7-tel.-közben elindultunk.-Szóval ne érezd megad annak oké?
-Oké!-odahúzott és megcsókolt,majd tovább ment én meg be.Leültem a kanapéra,Tyler mellé,aki ott gépezett.
-Szia!-nézett fel a gépről.-Holnaptól ismét forgatunk,ez azt jelenti,hogy Dylan ma jön és övé a vendégszoba.Oké?
-Szia!Persze.Ty én el akarom mondani,hogy lefeküdtem Jayyel és hogy már már rég nem vagyok szűz,mert gondolom tudod,hogy Zaynnel is....
-Öhm ez neked is olyan gázos mint nekem?
-Igen az,de azt akartam,hogy tőlem tudd!Ja és van 2 tetkóm amiről nem tudsz!
-Ha a hangjegyekre gondolsz,már egy ideje tudom és az Eiffel torony meg elég feltünő,vagy van másik is?-felhúztam a pólom és megmutattam.-Diana!Mikor?-leengedtem a pólóm.
-Tavaly év elején.Tudom el kellett volna mondanom,de nem nagyon volt hozzá merszem.Sajnálom!-csengettek és én nyitottam ki.Dylan állt az ajtóban.2 nagy bőrönd volt mellette.
-Szia szépségem!-húzogatta a szemöldökét és ölelésre nyújtotta a karjait.
-Szia színészkém!-átöleltem,majd behívtam.
-Dylan mondtam már,hogy a húgom tiltott terület ugye?-jött oda Tyler.
-Öhm...ja!-körbevezettük a házban,megmutattunk mindent.Közben besurrantam a szobába és gépeztem.-Diana!-kimentem.
-Hm?
-Szeretnék veletek egy képet,remélem nem bánod és mosolyogj kérlek!-közéjük álltam és mosolyogtam a kérésre.Gondolom,majd Twitterren viszont látom.
-Egyébként kész a vacsi is.-leültünk az asztalhoz és ettünk.

2 megjegyzés:

  1. Szióka!
    Bocsi, hogy nem komenteltem, már nagyon régóta...
    A rész nagyon jó lett. Gyors kövit!
    SIESSSSSSSSSSSSSSS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    (bocsi a rövid semmit mondó komihoz)
    Puszi:D ~1DodoPayne <3 :P

    VálaszTörlés
  2. Én arrol lemaradtam hogy Diananak tetoválása van!!!!!O.o Amugy nagyon jo lett gyorsan köviiit!!!!! :D <3

    Szandy voltam

    VálaszTörlés