2013. február 3., vasárnap

Part 39. Attól,hogy híres vagy…


-Mi?A szobád?A ház?Az anyukád?Minden csodás!A szobád olyan Zaynes,a házatok olyan otthonos és anyukád...elbűvölő,csodás,imádni való,elképesztő,kedves és legfőképpen olyan anyukás!Hasonlítana anyukámra.-Zayn megpuszilta az arcomat.


-Gyere beszélgessünk vele,had ismerjen meg.-felhúzott az ágyról és lementünk.Trisha a nappaliba küldött minket,amíg kész a tea és a süti.Nem ültem le,hanem nézegettem a képeket.A fiatal Zayn olyan aranyos volt.Megnéztem egy olyan képet,amin az egész család rajta volt.Zayn mögém lépett és karjait derekamon kulcsolta össze.Állát vállamra tette és ő is nézte a képeket.
-Hiányzik,hogy itthon legyek.-suttogta.-De ne nézegesd a rólam készült képeket,tök ciki.-elnevettem magam és felé fordultam.Átkaroltam a nyakát.
-Nem ciki!Aranyos.
-Ja persze…-nem hagytam,hogy befejezze,megcsókoltam.Trisha bámulására hagytuk abba csókunkat.Leültünk a fotelba és beszélgettünk.Zayn ölébe ültem.Doniya nemsokra rá,hogy leültünk,megérkezett.Könnyekkel fogadta öccsét.
-Hiányoztál öcsi!A srácok mondták,ha van kedved nézz be a…
-Te is!Jó,meglátjuk.
-Ma van Tony szülinapja,szóval sokáig ott lesznek.-mondta neki Doniya.Neki is bemutatkoztam és le ült hozzánk beszélgetni.20 perc múlva Zayn apukája jött meg Zayn húgaival.Mindenki kedvesen fogadott.Idősebbik húga 1 évvel volt fiatalabb nálam.Trishaa kiment vacsit készíteni.Együtt ültünk asztalhoz és megvacsoráztunk.Utána visszamentünk a nappaliba beszélgetni.Mikor Safaat Zayn felkísérte aludni,egyedül maradtam a többiekkel.
-És mit szeretsz Zaynbe?-Doniya vidáman csüccsent le mellém.
-Nem tudom elmondani.Ez egy...ö…érzés,amit nem lehet elmondani.
-Amikor meghallottam,hogy te vagy Zayn barátnője,akkor egyből megnéztem a tesód sorozatát.-Waliya kedvesen mosolygott.
-Ez azt jelenti,hogy boldogok vagytok!-Yaser kérdőn nézett rám.
-Igen!
-Igen apa boldogok vagyunk!-Zayn apró puszit nyomott a számra és odaállt mellénk.-Nem bánjátok,ha felmegyünk?
-Nem!Menjetek nyugodtan.-mosolyogtak és mi felmentünk.Leültem az ágyra.
-És a barátaidat is megismerhetem majd?
-Nem tartom jó ötletnek,hogy találkozz velük!-odaállt az ablakhoz és nézett kifelé.
-Miért?
-Mert ez a hely nem olyan,mint London!Itt nem olyanok a srácok,mint ott.
-Zayn!Ők a barátaid és,ha te megbízol bennük én is!
-Az a baj,hogy én sem bízok bennük,de ők a barátaim.
-Szeretnék találkozni velük!-Zayn felém fordult.
-Biztos?
-Igen!
-Akkor az első szabály!Ha azt mondom,hogy fuss,akkor egyenesen ide jössz!Második,ha azt mondom,hagyj ott,otthagysz!Nem kérdezel,nem erősködsz,szót fogadsz!Megértetted?
-Miért?
-Ja igen és nem kérdezel!Azért,mert azt mondtam!Én ismerem őket!Bízz bennem!Megértetted?
-Igen!-nem értet miért vannak ezek,de majd meglátom,hogy megértettem-e.Felvettem a pulcsim és a kabátom.Lementünk,felhúztam a cipőm és elindultunk.Nem messze mentünk,2 saroknyira,ezért sétáltunk.
-Ha nem nagyon muszáj,ne vedd le a pulcsid.-feszült volt.-Ne sokat árulj el magadról.Maradj mindig szorosan mellettem.Ne menj senkivel sehova.-míg odaértünk ilyenekkel tömte a fejem.Egy kocsma volt.Zayn kinyitotta nekem az ajtót és beengedett.Szorosan elém lépett és szorosan tartott maga mögött.Cigi füst és pia szag.Egyenesen a sarokban lévő asztalhoz mentünk.
-Zayn!Haver!Jó téged újra látni!-a srácok mér távolról meglátták Zaynt.Mikor odaértünk mindannyian felálltak.Sorban lepacsiztak Zaynnel.Másik kezét összekulcsolta az enyémmel.
-És mit rejtegetsz?Vagy inkább kit?-egy magas,izmos srác ült középen és hülyén vigyorgott.Volt benne valami visszataszító.A többi srác nem nézett ki úgy,mint ő.Gondolom ő a „bandavezér”.-Talán ő Tony ajándéka?-felnevetett.
-Ő a barátnőm!-heten ültek az asztalnál.Mindannyian magasak voltak és izmosak,de nem annyira mint a középső.
-Hello!-kiléptem Zayn mögül és mellé álltam.
-Ha nem tévedek te vagy Diana,vagy ő már másik?-a középső mosolyogva nézett Zaynre.A többi srác rajtam nézett végig.Ő is végig nézett rajtam.
-Zayn nem hiszem,hogy le akarna cserélni.-Zayn elmosolyodott,de nem enyhült.
-Ők itt Dany,Tony,Alex,Grant,Andy,Max és Dave.-a srácok mind kedvesen mosolyogtak.
-Üljetek le!-Zayn odahúzott egy széket,leült,engem pedig az ölébe ültetett.
-Boldog Szülinapot Tony!-mondta Zayn.-Ajándékot nem hoztam bocs.
-Semmi gond haver,már az is ajándék,hogy itt vagy!És mióta vagytok együtt?
-Egy ideje.-mondtam.Hülyén éreztem magam,hogy Zayn beszél helyettem.
-Hány éves vagy?-kérdezte Grant.Ő volt a középső.
-Miért fontos ez?-kérdezte Zayn.
-Miért nem hagyod,hogy válaszoljon?
-Mert semmi közöd nincs hozzá azért!-Zayn egy kicsit hangosabb volt a kelleténél.
-Shh halkíts egy kicsit.-súgtam a fülébe.Zayn szemét forgatva hátradőlt.
-Szóval hány éves is vagy?
-16.
-Mesélj magadról!
-Nem vagyok az a tipikus megnyíló típus!Bocs.-mondtam egy kicsit flegmán,amin csak felnevetett.
-Zayn szabályi szerint élsz?-felálltunk.Kifelé indultunk.Kiléptünk és kézen fogva indultunk.A srácok kirohantak utánunk.-Most min kaptad fel a vizet haver?-sétáltunk tovább.Grant megfogta a kezem és magához húzott.
-Most azonnal engedd el!-Zayn ideges volt.És kimutatta.
-Félted tőlünk?Fogadok nem is akartad bemutatni nekünk.Igaz?Attól félsz,hogy úgy jársz,mint Kattel?-Zaynre néztem.-Nem meséltél neki?Akkor majd én!-Zayn félrelökött és nekiment Grantnek.
-Ne merj még egyszer hozzáérni,azzal a mocskos ujjaiddal!Diana most jött el az ideje,hogy indulj!
-Mert félsz,hogy olyat lát,amitől rosszat álmodik?Hogy megverlek?-Zayn a falnak lökte Granttet.-Attól,hogy híres vagy,közölünk való vagy!


2 megjegyzés: