2013. február 3., vasárnap

Part 38. Minden csodás!



…-Ez akkor most bíztató,vagy sem?
-Bíztató!-mellkasára döntöttem a fejem ismét.Halkan dúdolt és erre aludtam el.


Reggel korábban ébredtem,mint a srácok.Bedugtam a telómba a fül hallgatót és zenével indítottam a napot.Zayn csendesen aludt,mint mindig.Feltettem a kapucnit a fejemre és zsebre tettem a telót.Lementem és elkezdtem előpakolni a palacsintához.Minden megvolt ami kellett,így 1 órán belül végeztem is vele.Kitettem az asztalra és letakartam,hogy ne hűljön ki,amíg felkeltem a srácokat.Megfordultam és belebotlottam egy lányba.Szépen fel volt öltözve,mintha most jönne/menne.Kikaptam a fül hallgatót a fülemből és lejjebb húztam a pulcsim.
-Szia!Te ki vagy?-elbűvölően szép volt.Arca olyan kislányos,de mégis nagyon nőies.Hangja csengett a levegőben.
-Szia!Én is kérdezhetném,de én Diana vagyok.Ö…-hatás szünet-Zayn barátnője.-ledobta a csomagját és megölelt.
-Eleanor Calder vagyok,Louis barátnője.Sokat mesélt rólad.A srácok itthon vannak?Alszanak még?Jó illata van a palacsintának!Te csináltad?-levette a kabátját és a cipőjét.
-Alszanak,most akartam felkelteni őket.Igen én csináltam.
-Jó ötlet,gyere keltsük fel őket együtt!-megfogta a kezem és felhúzott az emeletre.
-Megjöttem!-elkiabálta magát az emeleten.2 perc múlva még mindig ugyan úgy álltunk a folyosón.Elkezdtett benyitogatni és köszönni.A srácok felkeltek és egyesével megölelték.Zayn lusta formája miatt csak intett,aztán visszaaludt.Eleanor bement Louishoz,én meg szóltam a többieknek,hogy kész a reggeli.Zaynhez mentem utoljára.Megsimogattam arcát.
-Cica szombat van!
-Cica csináltam reggelit!
-Ez Niallt talán érdekli,de én az alvást jobban szeretem!-magára húzott és lassan nyitogatta a szemeit.Csípőjén ültem.Lehajoltam és megcsókoltam.-Meggondoltam magam!Téged még az alvásnál is jobban szeretlek!-összedöntöttem a homlokunkat.Az ajtó kinyílt és a többiek rohantak be az ajtón és egyenesen ránk vetették magukat.Zayn a fejére húzta a takarót.
-Zayn!Palacsinta!Diana sütötte!Itt van Eleanor!Kelj már fel!-a srácok ezt ismételgették,míg Zayn le nem lökte a takarót.
-Jó felkelek,de hagyjatok elkészülni minket!
-Abból nem lesz készülődés!-Hazza elnevette magát,majd kifutott.Niall és Liam utána.Louis megállt az ajtóban elmosolyodott és becsukta.
-Nagyon boldog ugye?-kérdeztem és a szekrényhez mentem.
-Louis?Igen!Rettentően szereti Eleanort.Az ő szerelmük nagyon erős.Eleanor tiszta Louis csak lányba.-nevetett.-Kiegészítik egymást!-elővettem egy felsőt,nadrágot és pulcsit.Zayn nyomott a homlokomra egy puszit és átment a szobájába öltözni.
A pulcsit az ágyon hagytam,aztán bementem a fürdőbe.Fogat mostam,aztán a hajamat leengedtem és kifésültem.Alap sminket tettem fel,aztán bementem Zaynhez.A tükör előtt állt és haját igazgatta.
-Akkor ma,ha a fiúk nem terveznek semmit elmegyünk Bradfordba?-rám nézett a tükörből.Mögé mentem és megpusziltam a nyakát.
-Ahogy szeretnéd!-végül is,csak nem esznek meg!Lementünk és leültünk a többiekhez enni.A fiúk beleegyeztek abba,hogy 4 napig legyük Bradfordban,mert el akarnak menni,valahova pár napra.2-kor indulunk.Most 10 óra van.Reggeli után felmentem és elpakoltam néhány holmit.Eleanor közben bejött és beszélgettünk.Sokat.Elragadó személyisége van,olyan megnyugtató.Megbíztam benne.Meséltem neki az életemről,ő is az övéről.Elcsodálkozott a szekrényem látványán és megjegyezte,hogy nőiesíteni kell rajtam.Hamar eltelt a 4 óra és már úton is voltunk Bradfordba.Zayn mesélt a családjáról.Megérkeztünk egy aranyos családi házhoz.
-Én nem megyek be!-jelentettem ki és kezemet az ölembe tettem.
-Már késő!-egy fiatal nő jött ki,vagyis futott az ajtóból.Zayn kiszállt és szorosan megölelte.Nem is kellett mondania,hogy ő az anyukája.Gyönyörű nő.Könnyei patakokban folytak le az arcán.Mire észbe kaptam én is sírtam.Zayn nyitotta az ajtót,én meg törölgettem a szemeim.Kikapcsoltam az övet.Zayn a kezét nyújtotta,én pedig megfogtam és kiszálltam.Zayn anyukája hasonlított az én anyukámra.Mikor meglátta,a piros szemeim,azonnal átölelt.Zayn a hátamat simogatta.Sírni már nem sírtam,de jól esett az ölelése,egy tipikus anya ölelése.Miután mindannyian megnyugodtunk,Zayn fogta a bőröndjeinket és bementünk.
-A lányok?-Zayn mosolyogva nézett anyukájára.
-Este jönnek,legalábbis a húgaid.Donia is elvileg.Kincsem,egyébként Patricia vagyok,de szólíts Trishának!-csillogó pillantást vetett rám.-Te gondolom Diana vagy igaz?Zayn ilyen gyönyörű lányt még nem láttam.Gratulálok!Remélem boldogok lesztek!Most menjetek pakoljatok le,aztán gyertek le mesélni!-Zayn átölelte az anyukáját.
-Szeretlek anya!
-Én is drágám!-felmentünk a lépcsőn egyenesen az utolsó szobába.Fehér falak,tele poszterekkel.Egy szekrény,egy ágy,egy éjjeli szekrény és egy íróasztal van a szobában.
-Ez az én szobám!Gyere beljebb!-bementem és megcsapta az orromat a „Zayn illat”.Csodás volt.Egyszerű,de nagyszerű.Leültem az ágyra,ami nagyon puha volt.Letette az ágy sarkába a bőröndöket és leült mellém.-Hogy tetszik?-fülig ért a szája és összekulcsolta a kezeinket.
-Mi?A szobád?A ház?Az anyukád?Minden csodás!A szobád olyan Zaynes,a házatok olyan otthonos és anyukád...elbűvölő,csodás,imádni való,elképesztő,kedves és legfőképpen olyan anyukás!Hasonlítana anyukámra.-Zayn megpuszilta az arcomat.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése