2013. február 22., péntek

Part 43. Feleslegesnek éreztem magam.





…-Mit vársz mit mondjak?
-Azt,hogy szeretsz és,hogy velem akarsz lenni!És hogy nem beszélünk többet Katről.
-Szeretlek!Félek,hogy nem csak most volt téma Kat.Összekulcsoltuk a kezünket és közelebb húzott magához,így aludtunk el.

Reggel Zayn előtt keltem.Zayn édesen aludt.Még jobban hozzábújtam és beszívtam az illatát.Kulcscsontján lévő tetkót néztem.
-Érdekes?-dünnyögte.
-Igen.-magához húzott még jobban,én meg átöleltem.-Idióta vagyok!
-Tudom,mert én is!-megpusziltam a mellkasát.-Szeretlek!
-Én is!-elgurultam és kinyujtózkodtam.-Mai program?
-Városnézés,ahogy tegnap említetted.Aztán pakolunk és holnap indulunk reggel haza.-felkeltünk,lementünk reggelizni,összeszedtük magunkat és útnak indultunk.Bradford egyszerűen gyönyörű.Lehet,hogy másnak egyszerű,de szép,szerintem csak gyönyörű.Sétálgattunk,aztán elmentünk egy játszótérre.Fiatalok voltak ott,legtöbbjük lány.Mikor elmentünk mellettük köszöntek.Jól megbámultak,de én szépen elmentem mellettük.Leültem a hintába Zayn meg megállt előttem.
-Kik ők?
-Lányok,miért?
-Mert az a szőke csak úgy hívogat a szemével.-Zayn hátranézett és kiszúrta a lányt aki csak mosolygott és intett neki.Zayn bólintott,de nem fordult vissza.Szép lányok voltak,de a szőke volt a legszebb.Kb. annyi idősek lehettek mint Zayn,vagy fiatalabbak.
-Tudsz várni egy pillanatot?-belenézett a szemembe.
-Persze.-elsétált a korláthoz ahol a lányok álltak.A szőke lány külön ment a többiektől.Nem közeledett felé,csak beszélgettek.A lány néha furcsa pillantást vetett rám.Lábammal a homokba rajzolgattam.Zayn mosolygott.Több mint 15 perce ott ültem.Feleslegesnek éreztem magam.Felálltam és elindultam visszafelé.Nem voltunk messze a háztól olyan 10 percnyire.Kopogtam és Trisha nyitott ajtót.
-Hát te?Nem Zaynnel vagy?-mosolygott és beengedett.
-Szia!Találkozott egy régi ismerőssel és gondoltam,amíg ő beszélget addig visszajövök elpakolok.-mosolyogtam vissza.
-Fiú vagy lány?
-Lány,szőke,gondolom Kat.-mély levegőt vettem és észrevettem,hogy mindjárt elsírom magam.Trisha megsimogatta a karom.Felsétáltam és elpakoltam a bőröndöt.Zayn még mindig nem jött meg.Írtam Phonak,hogy majd találkozzunk a szünetben,meg felhívtam Tylert is.Lementem a többiekhez és néztem velük a tévét.
-Miért nem hívod fel?-kérdezte Trisha.
-Nem kérem tőle számon,hogy kivel van és mikor.Rájöttem valamire,amit neki is el fogok majd mondani.Tudom,hogy még mindig Katet szereti,és most már biztos is,de nem haragszom rá,mert tudom,hogy szeret.-Yaser és a többiek is rám néztek.-Nem tudom megváltoztatni a döntéseit.Én szeretem,és ha ő is kész lesz rá talán újra megpróbálhatjuk.-kigördült egy könnycsepp és még több akart kijönni,de nem engedtem.
-Biztos vagy benne?-mosolyogtam és bólogattam.
-Nem bánjátok,ha felmegyek?
-Menj csak!-felálltam és amint elindultam a lépcsőn könnyeim csak úgy futottak ki.Leültem Zayn szobájában.Felhívtam Liamet.
-Szia!Mizujs?-meghallottam a szipogásom.-Miért sírsz?
-Szia!Hova indulnánk a srácokkal holnap,vagy holnapután?
-Hát az a baj,hogy koncertünk lesz és itthon kellene maradnunk,de mi a baj?
-Otthon elmondom.Liam…
-Igen?
-Szeretlek!
-Én is!-letettem a telefont és letöröltem a könnyeimet.Zayn jött be.
-Szia te meg hova tüntél?Miért sírtál?
-Szia!Feleslegesnek éreztem magam,úgyhogy gondoltam visszajövök.
-De nem beszélgettünk olyan sokáig.
-Nem?4-re értem vissza és most negyed kilenc van,de nem kell magyarázkodnod,megértem.Szereted és kész.Nem haragszom.Liam azt üzeni,hogy nem tudunk elutazni,mert koncertetek lesz.
-Miről beszélsz?
-Kat?
-Csak beszélgettünk.
-És én 4 órán keresztül gondolkodtam.-Pho küldött egy sms-t.
Holnap délután elmegyek egy kicsit pihenni,valami pihentető helyre.Velem jössz,vagy Zaynnel leszel?
Azonnal írtam neki.
Jól hangzik,úgy is szükségem van egy kis változásra.
-Kinek írsz?
-Pho meghívott pihenni,elmegyek vele.Holnap délután indulunk.Legalább lesz időnk átgondolni a dolgokat.
-De…
-Inkább ne.-odamentem és egy apró puszit nyomtam a szájára.-Csak gondolkozz,addig azt csinálsz amit akarsz!Szabad vagy!-jött válasz Photól.
Holnap 5-kor indul Olaszországba!Hozd a gördeszkád!Fél 5 a reptéren Puszi!
Elmosolyodtam.
-Maradhatsz szerintem még,én hazamehetek nélküled is.
-Veled megyek.Reggel 10-kor indulunk,akkor 1-re hazaérünk.Mikor indultok?
-Fél 5-kor találkozunk a reptéren.
-Gyertek enni!-szólt az ajtón kívül Safaa.Lesétáltunk és leültünk.Trsiha valami finomat csinált.Észrevették,hogy megbeszéltük a dolgokat,mert senki nem szólt.
-Ha ti most szakítottatok,azért még Diana eljöhet nem?-Safaa ránk nézett,de mintha szúrós pillantásával inkább Zayn illetné.
-Persze,hogy eljöhet,sőt szívesen látjuk bármikor,amikor erre jársz!-mondta Yaser.
-Nem kell indok,ha csak nem tudsz hova menni,akkor is jöhetsz ide!-mondta Trisha.
-Ha csak magányra vágy,vagy valakire aki meghallgat akkor is.-mondta Doniya.Zayn összeráncolta a homlokát és lehajtotta a fejét.
-Most azt várjátok,hogy azt mondjam sajnálom,de nem tudom.Szeretem mindkettőjüket,de Katet szerettem előbb.-Trisha felállt az asztaltól és összeszedte a tányérokat.Mindenki elment az asztaltól,mi meg felmentünk.Én mentem előbb zuhanyozni,aztán a többiek.Visszamentem és hamar elaludtam.
*Reggel*
Felébredtem,Zayn már ébren volt.Levitte a bőröndöket.Felöltöztem,mert kitettem a ruháimat,aztán levittem a pizsim és betettem a bőröndbe,kivettem a szükséges dolgokat és elmentem a fürdőbe.Emberi külsőt csináltam,aztán kimentem a többiekhez.Megreggeliztünk,aztán Elköszöntünk mindenkitől.Yaser már nem volt itthon,de üdvözletét küldte.Trisha könnyekkel búcsúztatott minket.A Lányok is pityeregtek egy kicsit,de ők könnyebben elengedtek minket,aztán indultunk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése