2013. február 17., vasárnap

Part 41. Megvan rólam a véleményük! +16


…-Szia!Igen,de még mindig úgy érzem álmos vagyok.
-Éhes vagy?-kérdésére a hasam válaszolt.Gyorsan szedett nekem az ebédből,mert ők már ettek.Isteni finom csirke volt.Zayn sugdolózott az anyukájával,de nagyon lusta voltam,mert most még az se érdekelt.


Miután ettem Zayynel visszamentünk az emeletre.Már nem voltam annyira álmos.Elfeküdt az ágyon.
-Mit beszéltetek?
-Kivel?Mikor?-egy plüssöt dobált maga fölött.
-Az anyukáddal az előbb.Tudom,hogy rólam volt szó,mert néha rám nézett és elmosolyodott.-Zayn is mosolygott.
-Mindegy.Nem fontos.
-De az,engem érdekel.-odaültem mellé.
-Csak kérdezgetett rólad.Hogy mit szeretek benned,hogy miért pont te,hogy miért vannak sebhelyeid,hogy mikor khm-nevetett-érted,hogy jössz ki a srácokkal,stb.-elpirultam.
-És mit mondtál?Mit szeretsz bennem?-nagy levegőt vett.
-Szeretem a szemeidet,a mosolyodat,a hajadat és minden porcikádat.Nagyon szeretem,hogy ártatlan,de érett vagy.Szeretem,hogy őszinte és felszabadult vagy mellettem.Szeretem,hogy velem vagy és kedveled a családomat.És ebben a pillanatban,ha eltűnnél,az egész lényemet magaddal vinnél,mert az én lelkem a te lelked nélkül semmivé válik,a testem kihűl nélküled,a szerelmem eltűnne,mert a szerelmünk tart életben.-végig a szemembe nézett,de ugyanúgy feküdt.Könnyek jöttek ki a szememből.Felült és magához húzott.-Ezeket nem azért mondtam,hogy sírni lássalak,hanem azért,hogy egy gyönyörű mosolyt lássak az arcodon.-olyan furcsán ültünk,hogy egymással szemben,de közel egymáshoz.Vállához nyomtam arcom és öröm könnyeim itatták át a pólóját.Mosolyogtam és ő is.
-Nem tudtam,hogy ilyen romantikus vagy.-szipogtam.
-Érted,bármit.Beszéltem ma Danyval,vele voltam délelőtt.Nagyon aranyosnak tart.
-Még nem ismer.-nevettünk.
-Én ismerlek és tényleg aranyos vagy!-apró puszit nyomott ajkaimra,amit viszonoztam.Nyakamat kezdte szivogatni.Felsőm alá nyúlt és lassan kezdte lehúzni.Egy mozdulattal lekapta rólam és ölébe húzott.Heves csókcsata volt a miénk.Lekaptam róla én is a pólót.Egy szál bugyiban ültem.Hátradöntött az ágyon és lassan fölém ereszkedett.Fekvőtámasz szerűen volt fölöttem.Simogattuk egymást.Megfordítottam magunkat és csípőjére ültem.Lassan mozogtam és éreztem,hogy keményedik odalent.Hátraszegtem a fejem és elnevettem magam.Szenvedélyesen néztem a szemébe.
-Akarlak!
-Akkor ne kínozz!-övét gyorsan csatolta ki.
-Én csak azért jöttem,hogy... Jézusom,inkább visszajövök később!-Zayn felült.Az ajtó felé nézett,ami ismét be volt csukva.
-Ki volt az?
-Nem tudom.
-Hát jó,hol is hagytuk abba?-ismét nyakamat kezdte szivogatni.Eltoltam magamtól.
-Ne!Inkább ne!-visszahúztam a felsőt és az ágyra ültem.Zayn a fejét ingatva visszavette a felsőjét és mellém ült.Az ablak felé meredtem.Ez most annyira megalázó.
-Mire gondolsz?-picit nekem dőlt.
-Az,hogy ez tök megalázó!
-De mert?!
-Ők a családod és most gondolom megvan rólam a véleményük.-kezeimet arcomhoz emeltem,hogy eltakarjam mosolyomat.Felnevetett.
-Már eddig is megvolt a véleményük rólad!Utálnak,csak nem mondják ki.
-Tényleg?-ilyedten néztem Zaynre.Nevetett,tehát tudtam,hogy nem igaz.Ellöktem az ágyon.Majd megszakadt a nevetéstől.
-Beszélünk a fiúkkal?-nem tudott válaszolni,csak a bőröndre böködött.Kinyitottam és kivettem a laptopját.Bekapcsoltam és az a csodás látvány fogadott,hogy én voltam a hátteren.-Ezt a képet mikor csináltad?
-Még Páriszban.Rajta van az összes kép,egyet se töröltem le.-megöleltem.Beírta a jelszót,addig én küldtem egy sms-t a srácoknak,hogy jöjjenek Skypeolni.Beléptünk mi is és a fiúk is.
-Sziasztok!-köszöntek ők először.
-Hello!-Zaynnel egymás mellett feküdtünk az ágyon.
-Mizujs?Milyen Bradford?Hogy tetszik Zayn családja?Zayn küldj anyukáddal olyan finom sütit!
-Zayn családja nagyon kedves!Bradford,hát eddig szép,de a mai napot én átaludtam,majd holnap nézünk várost.
-Ja,hogy te már el is tervezted a programot?-arrébb lökött,mire én vissza.-Niall anya szerintem most nem fog sütit sütni,de majd szólok az érdekedben.
-Volt ma valami érdekes azonkívül,hogy Diana átaludta  napot?
-Voltám…-Zayn szájára tettem a kezem és lelöktem az ágyról.Középre csúsztam,hogy ne férjen vissza.-Ha harc,hát legyen harc!
-Semmi nem volt!-felkelt a földről.
-Lebuktunk valamelyik húgom előtt!-kiabálta Zayn.Rácsaptamra a homlokomra és arrébb gurultam,hogy ne lássanak.Zayn mosolygott.A fiúk hangosan nevettek.Értetlenül néztem Zaynre,aki szintén vigyorgott.
-Muszály volt?
-Ha harc,hát legyen harc!
-Jó!Addig nem csókolhatsz meg,amíg nem kérsz bocsánatot,sőt hozzám se érhetsz!Ti pedig egy szót se szóljatok,mert ha visszamegyünk nagyon rossz dolgokat teszek!
-Mi nem!-még mindig nevettek.Durcásan feküdtem az ágyon.Zayn váll rántva ült a géphez és beszélt a srácokkal.Bekapcsoltam a telefonomon a zenét és bedugtam a fülembe a fülhallgatót.Becsuktam a szemem és hagytam,hogy a zene átjárja a testem.Zayn a lábamat simogatta.Elrántottam és kivettem a fülhallgatót.
-Mi van?-sértődötten szóltam hozzá.
-A srácok beszélni akarnak veled,én addig lemegyek,ha kész vagy,gyere le!-elköszönt a srácoktól és kiment a szobából.
-Most min vagy megsértődve?-Harry tette fel a kérdést.
-Nem vagyok megsértődve,csak ő nem fogja fel,hogy ez nekem mennyire kínos.Egy szál bugyiban épen a dolog előtt nyitott ránk!Én…én nem fogok tudni a szemébe nézni!
-Tudod már mit gondolnak rólad?-Liam.
-Zayn szerint kedvelnek.Én nagyon kedvesnek találom őket.
-Zayn eddig csak egy barátnőjét mutatta be,és őt nem kedvelték a szülei.Kat volt a neve.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése