2013. február 27., szerda

Part 45.Csak élvezni akarom a pillanatot.


…-Mit csinálsz ma este?-kérdeztem a sráctól.
-Még nincs programom,miért?
-A barátnőm szeretne megismerni.
-Ki kell ábrándítsam,de Phoebe Tonkin nem az esetem,de te annál inkább!

Elmosolyodtam.
-Szóval felismerted.
-Nem volt nehéz,tudom,hogy itt van nyaralójuk.Régen sokat leskelődtem utána,de ezt ne mond el neki.
-Nem fogom.Szóval akkor mi a programod?
-Szerintem arra leszek amerre te.-elővett egy cigit és meggyújtotta.Megkínált,de eltoltam.
-Add meg a számod,felhívlak,hogy merre leszünk.-elővettem a telóm,csináltam róla egy képet és beírtam a számát.
-Hát akkor majd este!-elgurult,én is vissza.
-Mi tartott eddig,és mit beszéltetek?Bejövök neki?
-Ki kell,hogy ábrándítsalak,de nem vagy az esete.
-Hát most,összetörte a szívem,de majd este jól kibulizzuk oké?
-Nekem 8.
-Visszaülök,oda fel,de nincs kedved vásárolgatni?
-Ahogy te szeretnéd,nekem mind1.
-Akkor menjünk!-elindultunk a város felé.Bejártunk egy csomó boltot és egy csomó cuccot vettünk.Pho rábeszélt egy ruhára,amit a kedvéért megvettem.Elég sokáig voltunk a városban,mert 6-ra értünk vissza a házhoz.Lepakoltunk,aztán elmentünk vacsizni.Vacsi után vissza mentünk és nekiálltunk készülődni.Először Pho tusolt,aztán én.

-Pho most elmondok egy titkot!
-Mond!-közben sminkelt engem és magát.
-Én még nem voltam discoban!-elmosolyodott.
-Nem baj,akkor majd én megtanítalak bulizni!-miután elkészültünk megdicsértük egymás kinézetét,aztán elindultunk a város felé.Megálltunk egy disconál,ahol még alig voltak.-Ez az egyik legjobb hely szerintem.
-Hát jó!-küldtem egy sms-t Lukenak,hogy hol vagyunk.Leültünk a pulthoz és Pho valami színes koktélt kért.Nagyon jó íze volt,de azt éreztem,hogy sok alkohol van benne.A bátyám szerint sokáig bírom az italt,mert a 16. szülinapomon ő teljesen ki volt ütve míg én csak jó hangulatba voltam.
-Alkoholt már ittál ugye?
-Azért a jó dolgokból nem hagy ki a bátyám!-nevettünk.Jött egy sms.
Merre vagytok?Én itt vagyok!
Gyere a pulthoz és meglátod.
-Juj nézd,de jó srác,nem bánod,ha elmegyek egy picit?
-Menj csak,ha kellek csörgess meg és itt talizunk oké?
-Oké.-azzal el is ment a tánc parkettre.
-Bú!-Luke a derekamnál fogva megpróbált megijeszteni.
-Szia!
-Mit iszol?
-Valami színeset.Te mit kérsz?
-Mennyire üssem ki magam?
-Amennyire akarod!-mosolyogtam.Kért ő is ilyen színes cuccot,aztán mindketten megittunk 2 tequilát.
-Kijössz?
-Aha.-kimentünk a levegőre.Bent már rengetegen voltak.Előhúzott egy cigit és meggyújtotta,majd megszívta.Felém nyújtotta.Hezitáltam,de egyszer élünk nem.Elvettem és mélyen beleszívtam,majd szívtam hozzá levegőt és jó nagyot köhögtem.
-Nem füvezel?
-Cigizni se cigizek!-köhögés közepette motyogtam.
-Vigyázz,mert beleviszlek a rosszba!-aranyos mosolyra húzta a száját,majd beleszívott a cigibe.Kivettem a kezéből és még egyszer beleszívtam.Olyan érzés volt,mintha fejbe vertek volna.Elöntött a melegség és a jókedv.Most már nem köhögtem.-Na milyen?-belefújtam az arcába a füstöt és elmosolyodtam.
-Király!Olyan,mintha fejbe vágtak volna.Elöntött a boldogság.-mélyet szippantott a cigibe,majd felém nyújtotta.Én is jól megszívtam és egymás felé fújtuk a füstöt.Elnyomta a cigit és megcsókolt,amit én viszonoztam.
-Be akarsz tépni,elfelejteni mindent és átadni magad a pillanatnak?-alsó ajkamba haraptam és bólogattam.-Kell valami bentről?
-Phonak szólnom kellene,hogy elmentem.
-Írj neki smst,úgyse találnánk meg,mert rengetegen vannak bent.-megírtam neki,hogy elmentem sétálni,majd otthon találkozunk.Luke gyalog jött,tehát elsétáltunk,valami park szerűségbe.Tök nagy volt,ilyen kutya park,vagy valami hasonló.Leült a fűbe,félre dobta a táskáját és kihúzott egy kis tasakot a táskájából.Fehér por volt benne.Visszahúzta a táskáját,kivett belőle egy lapot és rátett a porból.-Csináltál,vagy láttál már ilyet?-nemet bólogattam.A szél nem fújt,és egész kellemes idő volt.Befogta az egyik orrlyukát és a másikkal pedig felszívta a port.Hátradöntötte a fejét és mosolygott.Öntött ki nekem is a porból és elém tartotta.Ugyanúgy tettem ahogy ő.Felszívtam a port,ami pillanatokon belül szétáradt és elöntött a forróság.Ha nem ültem volna,tuti,hogy leülök.Úgy éreztem forog a föld.
-Ez olyan furcsa!-nevettem,de min,azt nem tudom.Kint ültünk a park közepén,ahol senki se volt.
-Az élet szívás,ezért én a jó dolgok miatt élek!És ez…király!
-Most ne mondj ilyen bonyolult dolgokat,inkább csináljunk valamit!-felálltam a földről és elkezdtem forogni.Mögém állt és átfogta a derekam.
-El fogsz szédülni!
-Már így is szédülök!Te hogy érzed magad?Ez olyan,mintha azt érezném,hogy tudok repülni,vagy nem tudom.
-Én is így érzem,csak én már megszoktam.
-Olyan,mintha semmi nem lenne a világon,csak mi!-megfordultam és a földre löktem.Elestem a lábában és én meg rá estem.Arcunk közt,csak egy fűszálnyi távolság volt.
-Most mit gondolsz?
-Meggondolatlanul akarok cselekedni,veled lenni,elfelejteni mindent,ami érdekel,csak élvezni a pillanatot.
-Velem akarsz lenni?Itt és most?
-Igen!-megcsókoltam és levettem a pulcsiját.


1 megjegyzés: