2013. február 24., vasárnap

Part 44.Luke.






… Megreggeliztünk,aztán Elköszöntünk mindenkitől.Yaser már nem volt itthon,de üdvözletét küldte.Trisha könnyekkel búcsúztatott minket.A Lányok is pityeregtek egy kicsit,de ők könnyebben elengedtek minket,aztán indultunk.

Az úton aránylag csendben ültünk.
-Sajnálom!
-Én is,de nem hibáztatlak.-ennyi volt a beszélgetés.Hazaértünk.Zayn hozta be a bőröndjeinket.A sajátomat a szobámba vittem,aztán lerohantam a srácokhoz.
-Hiányoztál!-mondták egyszerre.
-Ti is nekem!Van egy jó és 2 rossz hírem melyikkel kezdjem.
-A rosszakkal.
-Zaynnel szakítottunk és ma elutazok Phoval Olaszországba egy kicsit pihenni.A jó hír pedig,ha nem akartok kidobni,akkor szívesen maradnék.
-Lassabban.Szakítottatok?-elmosolyodtam.
-Inkább úgy mondanám,hogy talán hosszabb szünetet tartunk,de mindketten szabadok vagyunk.-kigördült egy könnycsepp,de tovább mosolyogtam.
-Hát,ha ti így gondoljátok,mi nem örülünk,hogy szétmentetek,de ha titeket nem zavar akkor maradhatnál.-a srácok Zaynre néztek.
-Nekem mind1.
-Akkor maradsz!-egyhangúan kijelentették.
-Phoval elmegyek Olaszországba pár napra,ha nem bánjátok.
-Csak hozz ajándékot és mi semmit se bánunk!-Harry.
-Nem dehogy,menj nyugodtan!-Liam.Felálltam és felmentem pakolni.Hamar elpakoltam mindent.Sok cuccot tettem,mivel nem tudtam mennyire lehet hideg.Az a 2 és fél óra is gyorsan elrepült,mivel még beszélgettünk a srácokkal.Nem kísértek ki a reptérre.
-Vigyázzatok magatokra!
-Te is!-egyesével megöleltem őket és elmentem a taxival.A gördeszkámat a bőröndömmel vittem.Betettem a bőröndbe egy kis szerelő dobozt,amibe a deszkás cuccok vannak.Félre értem ki.Megkerestem Phot és megvettük a jegyeket,aztán én vettem kaját,mert nem ettem ebédet.Leültünk és megvártuk míg bemondják a gépünk.Miután bemondták elindultunk és felszálltunk.
-És mesélj milyen volt Bradford?Zayn szülei milyenek?
-Bradford csodás,a szülei kedvesek és végezetül szakítottunk.
-Tessék?Ne!
-De.
-Sajnálom!
-Ne tedd!Én még mindig szeretem,de ha ő mást szeret én nem tehetek róla,de inkább mesélj arról,hogy miért pont Nápoly.
-Mert ott van nyaralónk.Akkor ha szabad vagy,önfeledten bulizhatunk ugye?
-Hát valami olyasmi.És miért kellett hoznom a deszkám?
-Mert van egy tök király deszkás pálya nem messze a nyaralónktól és gondolom nem hagynád ki,hogy deszkázhass.
-Köszönöm!-az út további részét átbeszélgettük és elnevetgéltünk.Miután már kint is besötétedett mi is elaludtunk.Hajnali 3-kor érkeztünk meg.Mindketten fáradtak voltunk.Pho valamennyire beszél olaszul így taxival mentünk a házhoz.Mikor megérkeztünk kiszálltunk és bepakoltunk.Nem néztünk körül,csak bedőltünk az ágyba és elaludtunk.
*Délelőtt*
Pho pakolászott,amire felébredtem.
-Bocsi,hogy felkeltettelek.
-Semmi baj.Meddig is maradunk?
-Én szombatra gondoltam,de ha gondolod mehetünk vasárnap is.
-Nem a szombat az jó.-miután kicsit felébredtem és rendbe szedtük magunkat elmentünk reggelizni.Nem volt valami meleg,de nem is volt hideg,olyan kellemes idő volt.-Mit csinálunk ma?
-Gondolom látni akarod a pályát,ezért gondoltam ma oda mehetnénk.Rengeteg jó srác van ott!
-Oké.-miután megreggeliztünk 11-kor visszamentünk,aztán a pályára.Nagy terület volt kiépítve deszkásoknak és BMX-eseknek.
-Na mit szólsz?
-Ez király!-átöleltem,majd ledobtam a táskám,ő meg leült.Elkezdtem végiggurulni mindenen és közben néztem a többieket.Kezdőtől a profikig volt itt mindenki.A legtöbbjük olaszul beszélt,de voltak ott más nyelvek is.Gurultam,majd megálltam.Körbenéztem és felmentem egy rámpára,onnan le,de túl nagy volt a lendületem és jött egy srác és PUFF!Olaszul kezdett beszélni a srác,amire én csak ijedt arccal néztem.Nem lett bajunk,legalábbis nekem.-Bocsánat,de nem beszélem a nyelvet.
-Bocs!Én viszont beszélek angolul.-nem volt akcentusa,tehát angol a srác.-Sajnálom az előbbit.
-Az én hibám volt.
-Luke vagyok!
-Én meg Diana!
-Nem sok lányt láttam eddig deszkázni.-körbenéztem és rájöttem,hogy csak én vagyok az egyetlen lány.
-Hát úgy tűnik kibaszottul különleges vagyok!-mondtam egy széles vigyor kíséretében.
-Hát nagyon úgy tűnik.-Pho rohant le hozzánk.
-Jézusom!Jól vagytok,oltári nagyot estetek.-Pho olaszul megkérdezte a srácot,hogy jól van-e.
-Igen kösz jól vagyok!Luke vagyok!
-Én meg Phoebe!Örülök a találkozásnak.
-Én is,de ha nem bánjátok,most megyek,majd még összefutunk.
-Vagy gurulunk.-mondtam.
-Jujj de jó srác!-nézett utána Pho.Én csak mosolyogtam.
-Nem akarod kipróbálni a deszkázást?
-Kösz,de az előbbi esést látva inkább kihagyom,de ha ő tanítana!-aló ajkába harapott,én meg a vállába bokszoltam.-Most miért?
-Mond,hogy nem jó pasi!-fogtam a deszkát és a srác felé gurultam.Mellette gurultam,aztán megállt,majd én is.
-Mit csinálsz ma este?-kérdeztem a sráctól.
-Még nincs programom,miért?
-A barátnőm szeretne megismerni.
-Ki kell ábrándítsam,de Phoebe Tonkin nem az esetem,de te annál inkább!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése