2013. február 18., hétfő

Part 42. Akkor miért mutattál be?



…-Zayn szerint kedvelnek.Én nagyon kedvesnek találom őket.
-Zayn eddig csak egy barátnőjét mutatta be és őt nem kedvelték a szülei.Kat volt a neve.


-Ti is tudtok róla?-döbbentem meg.
-Ismertük a lányt!Ő is bradfordi.A barátaival találkoztál már?Vigyázz velük!
-Volt szerencsém,nem láttátok a monoklit Zaynnen?
-Ja,azt mondta,hogy nekiment az ajtónak.-elmosolyodtam.
-Grant?
-Aha!Holnapután akkor majd találkozunk oké?Én most megpróbálok lemenni.
-Jó-jó,vigyázz magadra!Szeretünk!És vigyázz Zaynre is.És hozzatok sütit!-én is elköszöntem tőlük,aztán kikapcsoltam.Összeszedtem egy kicsit magam és felálltam,ekkor kopogtak.
-Gyere!-Walyia lépett be.
-Bocsánat a zavarásért!
-Nem zavarsz!
-Nem most,hanem az előbb,amikor…
-Annyira sajnálom!Én azt hittem,hogy be van zárva!Most eltudom képzelni mit gondolsz rólam.
-Tényleg!Azt gondolom,hogy egy irtó aranyos és kedves,titokzatos lány vagy,aki szerelmes a bátyámba.Ne érezd magad az előbbi miatt furcsán.Gyere le!
-Köszi.Várj egy kicsit!
-Igen?
-Mesélj nekem Katről!Kérlek!-leült az ágyra.
-Én nem kedveltem,egyátalán.Safaa igen,és Doniya se.Anyáék nem nagy feneket kerítettek neki,de ők se kedvelték.Zayn istenítette!
-Milyen volt a személyisége?
-Kedves volt,de csak a látszat kedvéért!Ragaszkodó volt.Pont a te ellentéted.Csajos volt.Itt lakik ő is Bradfordban.Szép volt.
-Meddig voltak együtt?
-Fél évig.Utána Zayn teljes depresszióba esett.Tudod hogy szakítottak?
-Igen arról mesélt.Köszönöm,hogy elmondtad!-elmosolyodott és elindult ki.Mentem utána.Leültünk egymás mellé.Zayn a fotelban ült.
-Jó téged ébren látni,de nagyon aranyosan alszol!-Yaser szavaira elpirultam.2 órát beszélgettünk,aztán vacsoráztunk.A végén segítettem leszedni az asztal és mosogatni.
-Nyugodtan felmehetsz!-mosolygott Trisha.
-Szeretnék segíteni!
-Rendben.Nem bánod,ha közben kérdezgetek rólad?
-Nyugodtan!
-Láttam a sebhelyeidet,azok mitől vannak?
-Hát…mikor a szüleim meghaltak,én is megpróbáltam,de szerencsére Tyler van nekem és ő mentett meg.
-Ohh kincsem!-magához ölelt.-Ha bármi baj van,ha szakítanátok Zaynnel,de inkább ne,azután is nyugodtan fordulj hozzánk!Ránk mindig számíthatsz!
-Köszönöm!
-És a tetkód?Az Eiffel torony?Van másik is?
-Van még 2.Párizs a kedvenc városom!Kiskorom óta el akartam jutni oda,a szüleimmel is terveztük,de miután meghaltak,valahogyan elmaradt,aztán jött Zayn és együtt mentünk el.Ott csináltattam ezt!A másik kettőt tavaly csináltattam.-Trisha  a fejét ingatta.
-Nem értelek titeket,ezzel a tetkó üggyel!Zaynnek is rengeteg van már,de még mindig akar.
-Én a számomra fontos dolgokat varrattam eddig magamra.-lenéztem a kezemre.
-És milyen velük lakni?Kérlek vigyázz rájuk!
-Egy élmény.Nagyon szeretnek!Olyan,mintha a szerelmet és a barátságot egy helyen találtam volna meg.Vigyázok rájuk,de inkább ők rám.
-Zayn mesélte,hogy tornász versenyt nyertél!Gratulálok!
-Köszönöm,de az már régen volt és igazából talaj torna.
-És gördeszlázol?
-Igen!Az életem egyik fontos része.
-Ennyire jól megy?
-Nem,de a sok gyakorlás majd meghozza a gyümölcsét,szeretnék,eljutni egy versenyre.-végeztünk a mosogatással.
-Hát jó,menj fel,Zayn biztos szeretne veled lenni.-megsimogatta a karomat és megpuszilta a homlokom.Beköszöntem a többieknek is,hogy jó éjszakát,aztán bementem a szobába.Zayn még mindig nem kért bocsánatot.
-Miről beszéltetek anyával?
-Rólam.
-Itt most minden rólad szól!
-Ezt hogy érted?
-Sehogy,csak Walyia mondta,hogy Katről kérdezősködtél.
-Csak kíváncsi voltam.
-Kérdezhettél volna róla!
-Nem válaszoltál volna!
-Furcsa,hogy téged mennyire kedvelnek,mintha már is befogadtak volna!
-Ez zavar?Akkor miért mutattál be?-felállt és odasétált elém.
-Nem zavar!-végigsimított a karomon,de én elrántottam.-Vele nem így voltak!Őt kimondottan utálták.Te annyira más vagy!-elléptem tőle és elővettem a törölközőm.Kimentem és lezuhanyoztam.Zayn az ágyon feküdt.Amint beléptem felállt.-Te…
-Bennem keresed őt,de nem találod!Te még mindig szereted.Én nem mondom,hogy nem szeretsz,de nem úgy!Őt akarod!Nem engem!Próbálod megtalálni bennem őt,de nem tudod,mert az ellentéte vagyok!És te utálod ezt!-kikerültem és leültem az ágyra.
-Nem érted!-befeküdtem az ágyba!
-De értem!Szükséged van valakire,hogy ne legyél magányos!Hogy ne legyél egyedül!Hogy ne ess depresszióba!Mert félsz a magánytól!Mond,hogy nem így van!-csendben várta míg befejezem,de nem válaszolt,hanem fogta a törülközőjét és ő is elment zuhanyozni.Mikor visszajött befeküdt mellém.
-Nem így van!-suttogta.
-Akkor hogy?-suttogtam vissza.-Magyarázd el!Amióta itt vagyunk,másképp viselkedsz velem.Mintha valami baba lennék,amit mindenkinek megmutatsz,de senki nem érhet hozzá!
-Nem!-felém fordult.-Sajnálom!Én nem így gondoltam ezt az egészet!Nem ide akartam kilyukadni.Kat megbántott és ő már csak egy emlék,de te a jelenem vagy!Szeretlek!Az életem szar lenne nélküled és egy kalandot hagytam volna ki,ha nem ismerlek meg!Sze-ret-lek!Sajnálom az előbbit!A délutánit,az eddigi elkövetett hibáimért!-végigsimítottam az arcán.
-Mit vársz mit mondjak?
-Azt,hogy szeretsz és,hogy velem akarsz lenni!És hogy nem beszélünk többet Katről.
-Szeretlek!Félek,hogy nem csak most volt téma Kat. Összekulcsoltuk a kezünket és közelebb húzott magához,így aludtunk el.

1 megjegyzés:

  1. Kövit.<333333*-----* imadom. Kicsit le maradtam de ujra kepben vagyok. Rohadt tul jol irsz. Sok blogit olvasok es kevesnel erzem azt amikor a te blogod olvasom. A meg fogalmazasod az valami eszmeletlen. Na es mindig tudod h kell bele egy kis csavar hogy azert megse legyen Happy az egesz. Imadom a blogod kovi reszt hamar.<33

    VálaszTörlés