2013. március 5., kedd

Part 47.Mit veszítettél!


…-Akkor menjünk a deszkás parkba,te fekszel én meg deszkázok.Oké?
-Oké!


Pho is emberi külsőt varázsolt,aztán elindultunk.Jó volt deszkázni.Ezzel le tudom vezetni a feszültséget.A gondolataim tengerében merengtem.Ez a pálya nagyobb volt,mint a miénk és kevesebben is voltak,ezért nem nagyon kellett figyelnem,hogy nekimegyek-e valakinek.Pho ahogy mondta lefeküdt és zenét hallgatott.És is bedugtam a fülhallgatóm.Bejövő hívásom volt ismeretlen számról.
-Hallo?-szóltam.
-Szia Diana!Liam vagyok.
-Csak nem hiányzok?
-Rég láttunk.Holnap mikor jöttök meg?
-Este fele.Miért?
-Este lesz koncertünk,gondoltam eljöhetnétek.
-Mikor lesz?
-7-kor kezdődik.Feliratom a neveteket és ha ideérnétek gyertek hátra oké?
-Aha.
-Akkor szia!
-Liam!
-Igen?
-Ti is hiányoztok.Üdvözlök mindenkit.
-Átadom.-letette.Felgurultam a rámpára,majd le,de lecsúsztam a deszkáról és elestem.Felhorzsoltam a karom és a lábam.Felálltam és folytattam.Másodszorra már sikerült és sikeresnek könyveltem el a trükköt.Ismerős alakot láttam belépni a kapun.Egyből felém vette az irányt.Begurult mellém és együtt gurultunk tovább.Megnézte a kezem.
-Nem fáj?
-Ez csak karcolás,nem nagyon érzem.Hogy-hogy itt vagy?
-Ráérek és gondoltam te is itt leszel,szóval jó okom volt kijönni.-elbeszélgettük még az időt,miközben deszkáztunk.Pho elment enni,amit én valahogy nem kívántam.
-Hány éves vagy?
-20.Te pedig 16.
-Pontosan.És mit is dolgozol,mert elfelejtettem,hogy mondtad volna.
-Ha azt mondom,hogy Freddie felismered?
-Nem.Kellene?
-Nem.Színész vagyok.A Skins nevű sorozat második generációjában szereplek.
-Bassza meg!
-Mi van?
-Megfogadtam,hogy nem kezdek színészekkel.Ismered Scott Mccall szereplőt?
-Teen Wolf nem?
-Ő a bátyám és amióta ő színészkedik én megfogadtam,hogy nem jövök össze színészekkel.
-De miért?
-Mert…nem tudom,mert nem!-felmentünk a rámpára és fent maradtunk és leültünk a szélén.
-Velem se teszel kivételt?
-Figyelj,én nem akarom most belekeveredni még egy kapcsolatba.Azért jöttem Nápolyba,hogy az előzőt kiheverjem.-meggyújtott egy cigit.Felém is nyújtott,én is kivettem egyet és meggyújtottam.-Nem tudom,hogy jó ötlet-e most belekezdenem egy másikba.-mélyet szívtam a cigibe.Ahogy a nikotin áradt szét az ereimben egyre jobban éreztem nyugodtabbnak magam.Végigsimított a combomon.
-Tegnap nagyon más nevezőn voltál!-mosolygott.Visszamosolyogtam.
-Tegnap be voltam állva.
-De nem bántad meg?
-Nem,de olyan furcsa érzés.Én most voltam először szerelmes.Még barátaim se nagyon voltak.-meséltem neki magamról és ő is magáról.Elég hosszan beszélgettünk.Pho írt egy sms-t,hogy elmegy valamerre Dominiccal.
-Mikor mentek vissza?
-Holnap 10-kor indul a gépünk.Te.
-Én vasárnap megyek.-elgurultunk a város felé.Hamar beesteledett.-Nincs kedved vacsorázni valahol?-elnevettem magam.
-Téged valahogy nem tudlak elképzelni,hogy randira hívsz egy lányt.
-Miért?Én is emberi lény vagyok.
-De te olyan egyszerűbb fajta lény.-nevettem.Közelebb húzott magához.
-Ha most akarnálak simán megcsókolhatnálak.
-Miért nem teszed?-komolyra váltottam az arcom.
-Mert nem akarlak összezavarni.Te mondtad,hogy nem akarsz egyik kapcsolatból a másikba lépni.-elengedett.Leengedtem a deszkát.Átöleltem.
-Nem zavarodok össze nyugi.-megcsókoltam,majd megfogtam a deszkát és visszagurultam a házhoz.Pho bent aludt a kanapén.Ittam egy pohár vizet.Elővettem a pizsim és elmentem fürdeni.Befeküdtem a kádba.Úgy döntöttem,holnap megmutatom Zaynnek,hogy mit vesztett.Megmostam a hajam és meg is szárítottam.
-Szia Diana!-mikor végeztem Pho jött be.
-Szia!Milyen napod volt?
-Egész jó,de szerintem letusolok,és alszok,ha nem baj.
-Én se terveztem mást.-kimentem a fürdőből és lementem.A kanapé kényelmesnek bizonyult,mint az ágy így lent feküdtem.
*Reggel*
Fáradtan nyomtam ki az ébresztőm és elmentem a mosdóba.Felöltöztem és kimentem elpakolni.Közben Pho is felébredt,ő is elkezdett elpakolni.Miután mindketten elpakoltunk elmentünk reggelizni,majd vissza a cuccunkért és kimentünk a reptérre.Dominic is kijött elköszönni,majd felszálltunk a gépre.A haza út elég jól telt.Megbeszéltünk mindent.Pho lett a legjobb barátnőm.Elmondtam neki a Lukeal történt dolgokat is,amin csak mosolygott.Mondtam neki a koncert dolgot,de ő inkább kihagyná,én meg nem hallottam a fiúkat énekelni még élőbe,tehát elmegyek.Mikor megérkeztünk búcsút vettünk,majd külön irányba mentünk a taxival.A srácok házához mentem.Már nem voltak otthon,tehát egyedül tudtam készülődni.Elmentem zuhanyozni és majd felvettem a ruhát amit Pho vetett meg velem,egy átlátszó harisnyát és a csíkos tutyimat.

-Most megnézheted mit vesztettél el.-a sminkes táskámért nyúltam és a ruhához illően tettem fel sminket.Fél óra alatt elkészülte.Fogtam a táskámat,felvettem a kabátom és hívtam egy taxit.9-re értem arra a helyszínre,amit Liam mondott.Kifizettem,majd kiszálltam.Rengeteg rajongó állt kint,olyanok akik nem tudtak a koncertre bejutni.Eljutottam a biztonságiakhoz.
-Jó estét!
-Ne is próbálkozz,senki nem juthat be jegy nélkül!-mordult rám az őr.
-Diana Posey vagyok!Liam felíratott valami listára.-az őr előhúzott egy cetlit amin az én nevem és Phoé volt.
-Ez esetben gyere velem!-elindult előttem és hátravezetett a hátsó bejárathoz.-Menj végig a folyosón,majd balra lesz az öltöző,ott majd eligazítanak!-beléptem az ajtón,ami azonnal becsukódott utánam.Végig menetem a folyosón,úgy ahogy az őr mondta.Ott volt a fiúk öltözője.Őr állt az ő ajtójuk előtt is.
-Te ki vagy!
-Diana Posey!
-Menj egyenesen,majd jobbra lesz a színpad.-elmentem abba az irányba,majd megláttam a színpadot.A fiúk fent énekeltek.Gyönyörűen szólt.
-Szia Diana!-Eleanor szorosan átölelt.
-Szia!
-Hallottam a szakításról,de én még mindig neked drukkolok!-szélesen mosolygott.Mellette egy gyönyörű barna lány állt Danielle.
-Diana,ő is Danielle!Danielle,ő Diana!
-Szia Diana,örülök a találkozásnak!Liam sokat mesélt rólad,már szerettelek volna megismerni.-felnéztem a színpadra és Liam pont minket nézett.Mindhárman rámosolyogtunk és ő elégedetten mosolygott vissza.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése