2013. március 2., szombat

Part 46. Megjegyzem ezt az estét!


Mert zene nélkül unalmas olvasni :D

…-Meg gondolatlanul akarok cselekedni,veled lenni,elfelejteni mindent,ami érdekel,csak élvezni a pillanatot.
-Velem akarsz lenni?Itt és most?
-Igen!-megcsókoltam és levettem a pulcsiját.

*2 óra múlva*
Annyira gyorsan történt minden,hogy az agyammal már fel sem tudtam fogni.Feküdtünk a fűben és nevettünk.
-Tudsz olaszul?
-Aha.Nem itt lakok,hanem Angliában,de tudok olaszul.Én vettem el a…
-Nem,volt már barátom,miért?
-Semmi,csak olyanokat nyögtél,amiket jó volt hallgatni!-nevetett.Én elnevettem magam.-Nem vagy semmi!Olyan más vagy,mint a többi lány.Te vagy az én estem.
-Honnan veszed,hogy érdekelsz?
-Onnan,hogy lefeküdtél velem!-felállt és felhúzta a gatyáját,majd a pólóját.Én is így tettem.Felvettem a pulcsim,de valahogy fáztam.Odaadta az övét.
-Londonban élsz?-kérdeztem.
-Nem.De nagy részben ott dolgozok.És te?
-Igen.A bátyámmal lakok.-elővett egy cigit és meggyújtotta.Visszaült a földre és az ölébe húzott.Néztük a csillagokat,egész romantikus volt.
-Mikor jöttetek Nápolyba?És minek?
-Ma éjjel érkezett igazából a gépünk.Pho pihenni,én meg kiheverni dolgokat.
-Néha összefuthatnánk Londonba,bérelek majd egy lakást,mostanában úgyis lesz ott dolgom.
-Nekem oké.Hogy-hogy nem az ested Pho?
-Gyönyörű,meg minden,de én az egyszerű lányokat szeretem,az olyanokat mint te.
-Szóval egyszerű.-elszívta a cigit és elpöckölte.-Én most izé elmegyek,meg kell néznem Pho hogy van meg minden.-le akartam venni a pulcsit és visszanyújtani,de nem engedte.
-Majd Londonban.
-Megjegyzem az illatod,és nem felejtem ezt az estét.-odafordultam hozzá és megcsókoltam.
-Én se.-felhúzott a földről,aztán különböző irányba indultunk.Megérkeztem a lakáshoz és egy résnyire nyitott ajtó fogadott.
-Pho?-beléptem a házba ahol sötét volt.-Hahó!-rápillantottam a telefonomra,amivel világítottam.Hajnali 3-at mutatott.Zörgést hallottam fentről.Besétáltam a konyhába és előkerestem egy kést.Elindultam felfelé.-Pho te vagy?-egy hangos sikítás töltötte be a házat.Felrohantam és beléptem a szobába.Megfagyott bennem a vér.-Opps!-visszaléptem és becsuktam az ajtót.Elmosolyodtam és felkapcsoltam a villanyt.Lesétáltam és becsuktam az ajtót.Ittam egy pohár vizet és elfeküdtem a kanapén.Pho valakivel éppen együtt volt én meg rájuk nyitottam,ez durva.Elnevettem magam,mert most pont olyan helyzetbe kerültem,mint Waliya.Zayn jutott az eszembe és az,amit tettem.Még mindig őt szeretem,de ő nem szeret.Tovább kellene lépnem,pont úgy ahogy tettem,de Luke olyan más.Ő olyan átlagos,meg minden.Olyan egyszerű.Beleszagoltam Luke pulcsijába és elmosolyodtam,majd elaludtam.Zörgésre ébredtem.Résnyire nyitottam a szemem.Felültem és a fejemhez nyúltam.Hasogatott.
-Jó reggelt!Bocs,ha felkeltettelek.Hoztam reggelit,ott van az asztalon.Phoebe?Felkelt már?
-Még nem!Ki vagy te?
-Phoebe régi barátja.Dominic vagyok!Kérsz valamit?
-Egy pohár vizet és valamit,ami hat a fejfájásra.-kiment a konyhába és hozott egy tálcán vizet,valami finom kaját,meg egy bogyót.Letette elém.
-Nem bánod,ha itt hagylak,viszek fel Phoebenak is kaját?
-Köszi,menj csak!-kiment a konyhába,összeszedett egy tálcányi kaját és felment.Megettem a kaját,lenyeltem a bogyót,megittam a vizet és visszafeküdtem.Csörgött a telefonom.
-Szia Diana!Miújság hugica?Merre vagy?
-Szia Ty!Most reggeliztem.Nápolyban vagyok.
-Minek?
-Phoval jöttem,pihenni.
-És Zayn?
-Mi…izé szakítottunk,de ne sajnáld.Elég,ha én sajnálom.
-Mi-mi történt?-összezavarodott volt a hangja.
-Még a régi barátnőjét szereti.
-Utálom!Tudtam,hogy összetöri a szíved.
-Ty nem vagyok boldog,de nem is vagyok elkeseredve.Most leteszem,holnap hazaérek,majd felhívlak.
-Tudd,hogy nagyon szeretlek!
-Én is!-letettem,majd felkeltem és elmentem a mosdóba,aztán letusoltam.Átöltöztem és emberi külsőt varázsoltam magamnak.Visszavettem Luke pulcsiját és beszívtam az illatát.Erős cigi szaga volt és olyan „Luke illat”.Pho most jött le az emeletről.Kómás volt,de mosolygott.
-Szia Diana!Te mikor jöttél meg?
-Jó reggelt!3 körül értem ide.Nem emlékszel,hogy benyitottam?
-Mikor,hova?-Dominic lehozta a tálcát és megcsókolta Phot.
-Este benyitott,mikor épp lefeküdtünk.-válaszolt helyettem.
-Ja,azt hittem betörő van itt és egy késsel mentem fel.-mosolyogtam.
-Hát én erre nem emlékszem.Na mind1.Dominic ő Diana,Diana ő Dominic.Dominic régi barát,itt lakik Nápolyban.
-Találkoztunk már,az előbb.
-Merre voltál az este?Most olvastam az üzenetet,hogy elmész sétálni.
-A parkban voltam és néztem a csillagokat.
-Egyedül?
-Hát nem igazán.Lukeal.
-Ti titokban összejöttetek,vagy mi?
-Nem dehogy,csak elmentünk sétálni.
-És?Ez az ő pulcsija?-lejjebb húztam a kezemre a pulcsit és bólogattam.
-Csajok én most megyek,majd hívlak Phoebe!-megcsókolta,majd kiviharzott a házból.Utána mutattam,majd értetlen fejet vágtam.
-Ne kérdezd!-nevetett.
-Azt hittem fülig belezúgtál Lukeba.Erre este itt talállak vele!-nevettem.
-Ő egy itteni jó barát,mondjuk,hogy ő az itteni pasim.A miénk nem a szerelemről szól,hanem arról,hogy jól érezzük magunkat.-vállat vont és leült a nappaliba.Utána mentem és leültem vele szembe.
-Mai program?
-Mit szeretnél?
-Nekem mind1.
-Szeretnél várost nézni,vagy deszkázni,vagy vásárolgatni,vagy elmenni valahova?
-Te mit szeretnél?
-Csak feküdni és kipihenni magam.
-Akkor menjünk a deszkás parkba,te fekszel én meg deszkázok.Oké?
-Oké!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése