2013. március 7., csütörtök

Part 48. Csodásan nézel ki!


…-Szia Diana,örülök a találkozásnak!Liam sokat mesélt rólad,már szerettelek volna megismerni.-felnéztem a színpadra és Liam pont minket nézett.Mindhárman rámosolyogtunk és ő elégedetten mosolygott vissza.

-Szia Danielle!Én is örülök,Zayn is mesélt rólad!Sokkal gyönyörűbb vagy,mint képen.
-Köszönöm!Te is nagyon szép vagy.-a fiúk szünetet tartottak.Lejöttek a színpadról és együtt bementünk az öltözőbe.
-Szia Diana!-köszöntek és Harry még meg is ölelt.Levettem a kabátom és a székre tettem.Tátva maradt a szájuk.
-Wow!Csodásan nézel ki!Mi történt,hogy szoknyában látunk?
-Jó kedvem van és a kedvetekben akartam járni.-mosolyogtam.Zayn barátnője Kat nem volt ott,amin csodálkoztam.Zayn szeme nem nagyon csillogott,nem nagyon volt boldog.Ez valahogy engem is letört.
-A végéig maradsz ugye?
-Igen.-megbeszéltük,hogy utána elmegyünk egy jó nagyot bulizni,aztán csak úgy haza.A srácok visszamentek a színpadra,mi pedig a színpad mellé és onnan néztük a műsort.Fenomenális élmény volt az egész.A fiúk a végén elköszöntek és lejöttek.Egyesével lezuhanyoztak,majd elindultunk bulizni.Mivel én voltam a legfiatalabb,ezért én csak keveset ittam,de azért jókedvem volt.A lányok se ittak túl sokat,de a fiúk…
-Gyere táncolni!-Harry felhúzott a székről.-Hiányoztál!-kiabálta túl a zenét.
-Te is Hazza!-elkezdtünk táncolni.Közel húzott magához.Kihívóan táncoltunk.Szinte mindenki minket nézett.Nyaka köré fontam a karjaim,ő pedig derekamról a fenekemre csúsztatta a kezeit.Nyakamat kezdte puszilgatni.-Harry ezt ne!-hajoltam el tőle.
-De szabad vagy,úgy ahogy én,miért nem érezhetjük jól magunkat?
-Mert nem!-Zayn lépett mellénk.
-Szabad?-nézett Harryre.Elvette a kezeit a fenekemről és ellépett,mintha feladta volna.Lassú szám indult.Zayn nyaka köré fontam a karjaim.Derekamra tette a kezeit.Mosolygott.-Megbántad volna!
-Mit?
-Amit az előbb engedtél volna Harrynek!-mosolygott.
-Honnan tudod,hogy nem léptem tovább?-a fülemhez hajolt,megpuszilta.
-Érzem,hogy hevesebben ver a szíved!-súgta.Elmosolyodtam.
-Talán még mindig szeretlek,de megpróbálok továbblépni,hiszen barátnőd van!
-Utálom azt a kurvát!Zavarta,hogy veled látott és elcsábított,de a vőlegénye fontosabb neki!
-Sajnálom!
-Én is,mert elengedtelek!-Niall lépett hozzánk.
-Nem zavar,ha lekérem a szépséget?-Zayn is hátralépett és átadott Niallnak.Csendben táncoltunk,mármint én voltam csendes,Niall folyamatosan beszélt.A végén már fájt a lábam,ezért leültünk.Jó kedvünk volt,folyamatosan nevettünk,de én már haza akartam menni.Szóltam a srácoknak,hogy elmegyek,de ők még maradnak,persze Zayn egyből eldöntötte,hogy velem jön.Vettem a kabátom és a táskám és hívtam egy taxit.Hamar megjött,mi pedig beültünk.Bediktáltam a címet,ahova elég gyorsan megérkeztünk.Zayn a mobiljával világított,míg én sikeresen bedugtam a kulcsot a zárba.Beértünk,majd visszazártam a zárat.Levettük a kabátunk és felakasztottam.
-Én megyek aludni!Jó éjt!-elindultam felfelé amit valami morgással nyugtázott.Reméltem,hogy legalább beszélgetünk vagy valami,de hát nem.Felértem az emeletre.Nem kapcsoltam villanyt,amit meg is bántam,mert belerúgtam a küszöbbe.-Basszus!-kiáltottam fel.Zayn pillanatokon belül fent volt.
-Mi a baj?
-Belerúgtam a kibaszott küszöbbe!-mutogattam.Elnevette magát.
-Khm…béna!-nevetett.Égnek emeltem a tekintetem és a szobám felé indultam.Mielőtt kinyitottam volna az ajtót visszanéztem volt kedvesemre.Mosolyogva nézett utánam.Szemei csillogtak,ahogy néztek.Tett felém egy lépés,majd még egyet.Én is így tettem szoba előtt álltunk meg.
-Most mi lesz?-tettem fel a kérdést,bár tudtam a választ.Még jobban elém lépett és lenézett rám.Kezei közé fogta az arcomat.Lehajolt és megcsókolt.Visszacsókoltam,majd benyitott a szobájába.Felemelt,de csókunkat nem szakította meg.Lefektetett az ágyra,majd lehúzta a ruhám cipzárját.
-Nem volt időm mondani mennyire gyönyörű voltál benne,de most sokkal gyönyörűbb vagy!-végigpuszilta a számtól kezdve a harisnya vonaláig,majd gyorsan lekapta rólam.Én is vetkőztetni kezdtem őt.Mikor ingét teljesen kigomboltam lelöktem magamról és a csípőjére ültem.-Hiányzol!-elmosolyodtam,majd folytattam a dolgom.
*Reggel*
Nem egyedül ébredtem az ágyban.Nem is az én szobámba.Megráztam a fejem és kikeltem az ágyból.Zayn édesen aludt.Nem keltettem fel a pakolással.Felvettem a földön heverő ingét,majd átmentem a szobámba.Előkerestem egy farmert,meg egy pólót és nekivágtam a fürdőnek.Letusoltam,felöltöztem elvégeztem a teendőimet,majd lementem.Ittam egy pohár tejet,majd visszamentem és felvettem Luke pulcsiját.Fájt a fejem.Lementem a nappaliba és leültem a fotelba.Nem kapcsoltam be a tévét,csak ültem és néztem magam elé.Ismét lefeküdtem vele.Ez hiba volt,vagy nem?Miért vettem fel Luke pulcsiját?A fekete anyagra néztem,majd lejjebb húztam a kezemre.Lukekal minden egyszerűbb,vele olyan más mint Zaynnel,de Zaynt még mindig szeretem.Felmentem az emeletre és hoztam a deszkámat,a mobilomat,meg pénzt.Írtam egy cetlit,amit a konyha pultra tettem.
Parkba mentem,ha kellek hívjatok. Diana
Útközben vettem egy doboz cigit és egy öngyújtót.Kigurultam a parkba,leültem az egyik padra és meggyújtottam a szálat.Kicsit köhögősen indult,de aztán hozzászoktam.Nyugodtnak éreztem magam.Elővettem a mobilom.Néztem a névjegyzéket.Felhívtam Tylert és mindent elmondtam neki.

1 megjegyzés:

  1. Ahaaaj máár.:(( felejtse el Lukeott ottvan neki Zayn! Azt hittem hogy Luket el felejti es hadja rs Zaynel fog foglalkozni. Ne kinooz! Imadom a blogod kedvenc blooogom.*w* mindig el olvadom a reszeket es egyszeruen fantasztikus ahogyan irsz!! F.A.N.T.A.S.Z.T.I.K.U.S!!!!!!!! Es az is nagyon tetszik hogy nem irod le rrszletsen azt a IZÉ jelenetet. Es a fantáziam ilyenkor el.kalandozik.xdd de ne ercsed fére.xd HAMAR KÖVETKEZÖ RÉSZT!!!!

    VálaszTörlés