2013. március 27., szerda

Part 52.Csak egy dolog.


….-Ettől?-állt nekem háttal és megrázta a fenekét.Halkan felkuncogtam,majd próbáltam letenni úgy Luxot,hogy ne ébredjen fel.

Fészkelődött,de nem engedte el az ujjam.Zayn mosolyogva nézte míg én szenvedek.
-Maradhatsz estére,nem harapok!-fél oldalra húzta a mosolyát,majd bebújt az ágyba.Luxot jól betakarta.
-Zayn,ne értsd félre,te engedtél el.
-Hiba volt.
-Ne kezd el,mert elmegyek.-felemelte kezét és felhúzta a takarót,hogy beférhessek mellé.Lux feküdt köztünk.Zaynnel egymás szemébe néztünk.-Ha igazán szerettél volna,nem engedtél volna el.
-Tudod,hogy szeretlek és most érzem igazán azt,hogy meg kellett volna becsülnöm téged,de egy ilyen magamfajta mit vár.
-Ez van.-Lux hasán pihentettem a kezem.Zayn is a kezemre tette a kezét.
-Te még mindig szeretsz?
-Zayn!Nem változtak az érzéseim,de…
-De?
-Semmi.Nem változtak az érzéseim.
-Mást akartál mondani.-telefonom csörgött.-Áthozom.-Zayn kipattant,majd bement a szobámba és hozta a telóm.Ismeretlen szám.
-Hallo?
-Diana!Bocs,hogy nem hívtalak eddig,csak elhagytam valahol a telóm a lakásomban és le van merülve,és miután megtaláltam a telóm és feltöltöttem és rengetegszer hívtál.Baj van?
-Londonban vagy?Felgyulladt egy taxi és nem válaszoltál és a legrosszabbakra gondoltam.
-Hiányzok?-hallottam hangján,hogy mosolyog.-Egyébként bocs,hogy ilyen későn hívlak.Ez se az én telóm.
-Hiányzol,semmi baj még úgy se aludtam.
-Mit csinálsz?
-Fekszek éppen Zayn ágyában egy nagyon aranyos kislánnyal és Zaynnel,de semmit ne érts félre.-Zayn értetlenül nézett rám.-A pulcsidat szerintem megtartom.
-Én ne értsem félre!-nevetett.-Nem vagyunk együtt,azt csinálsz amit akarsz,akivel és amikor.
-Hülye vagy,Londonban vagy?
-Ja.Kedden utazok el.
-Hétfőn tali?
-Ahogy gondolod,bemenjek a sulidhoz?
-Gyere!7 órám lesz.-bediktáltam a suli címét,majd elköszöntünk és letettem a telót.
-Ki volt az?
-Luke,majd hétfőn meglátod.-elmosolyodtam.Lux még mindig édesen aludt,meg se moccant.
-Ez felhívás keringőre?
-Hogy érted?
-Mosolyogsz,féltékennyé akarsz tenni,tudom mire megy ki a játék.-szemei mosolyogtak,de szája lefelé gördült.Áthajoltam Lux fölött és megpusziltam szomorú száját.
-Ez...
-Inkább aludj.-átfogtam Lux pici kezét és aludni akartam.Mosolyogtam,mert Zayn megpuszilta a homlokom és Lux homlokát is.Lux egy kicsit forgolódott,de nem ébredt fel.Elnyomott az álom.
Reggel arra ébredtem,hogy karok fonódnak körém,de gyerek sehol.Felültem,majd körbenéztem.
Levittem Luxot,aludjatok nyugodtan,gondolom hosszú éjszakátok volt.  Harry
-Mi a baj?Lux?-Zayn kómásan nézett rám.
-Harry levitte.-dőltem vissza az ágyba.Kezeit nem vitte el,hasamon pihentette.
-Remélem az én gyerekeimnek is te leszel az anyja a későbbiekben.-mosolygott.
-Zayn mi nem jöttünk újra össze!
-Miért?
-Mert egy beképzelt fasz vagy azért!
-Egy beképzelt fasz?Most komolyan?-átfordítottam magam rajta és fölötte voltam.
-Komolyan!Azért,mert a kicsit nem becsülöd,ezért a nagyot nem érdemled!
-De szerelmes vagy belém!
-Az csak egy dolog,de te nem is érdemled ezt meg!-átfonta a derekamat a kezével.
-És most mit akarsz tenni?Bosszút állsz?-pólómat egyre feljebb kezdte húzni.Megfogtam a kezeit.
-Ha ez kell,akkor igen.-felkeltem és kimentem.Zayn egyenesen jött utánam.
-És hogyan?
-Majd meglátod.-becsuktam előtte a szobám ajtaját.Felöltöztem,majd kimentem a fürdőbe,az ottani dolgok elvégzése után pedig lementem.Harry a nappaliban játszott Luxal,a többieket meg nem láttam.
-Egyél reggelit!Ott van a hűtőben.-kimentem a konyhába és megreggeliztem.Zayn is jött és leült szembe.
-Kíváncsivá tettél!-motyogta mosolyogva.Egyszerre végeztünk.Betettem a mosogatógépbe a cuccokat és bementünk a nappaliba.Lux a földön,Harry a kanapén,Zayn pedig a fotelben.Beültem Harry ölébe.
-Mit szeretnél?-húzta fel a szemöldökét,de kezeivel a derekamat fogta.
-Csinálhatok rólad és Luxról egy képet?
-Persze!-felálltunk,elővettem a telómat ő meg leült Lux mellé.
-Mosolyt!-kész is a kép.Zayn értetlenül nézett minket.Megmutattam a képet és fel is raktam Twitterre ezzel a címmel.
Harry Styles igazán cuki vagy,bárcsak a mi gyerekünk lenne! :*
Harry egyből retweetelte és válaszolt:
Én se bánnám ;)
Zayn egy olyan te most szórakozol velem fejet vágott.Felmentem az emeletre és lehoztam a dzsekim,a sapim és a deszkám.Megpusziltam Harryt és Luxot.
-Ha kellek a parkban leszek szerintem.-kiviharoztam a házból és a park felé vettem az irányt.Alig csináltam valami,az eső nekiállt szakadni.Fogtam magam,majd visszaindultam.Mondanom se kell,mire visszaértem csupa víz voltam.Mivel nem vittem kulcsot kopogtam.Zayn nyitott ajtót,majd be is csukta.Hátrasétáltam a ház melletti fához.Levettem a cipőm,és a deszkám mellé tettem,a dzsekimmel együtt.Farmerem szorosan tapadt a lábamhoz,ami nem segített sokat a fára mászásban.Körbe néztem,ilyen időben senki nem jár az utcán,tehát fogtam magam és lehámoztam a gatyámat és a pólómat.Ledobtam a földre,majd mászni kezdtem.Csipkés bugyim néhány helyen bele akadt a fába,de nem szakadt le.Felmásztam,majd Zayn ablakát feltoltam és bemásztam.Leráztam magamról a vizet.
-Senki,csak megkérdezte,hogy melyik utca!-Zayn kiabálva jött fel a lépcsőn.Belépett a szobába és tátva maradt a szája.-Cica hogy jöttél be?
-Úgy,hogy rám basztad azt a kibaszott ajtót!-kiabáltam és az ajtó felé mutattam.
-Nyugi,a lényeg,hogy bent vagy és én is rajtad alig van ruha és...
-Inkább ne folytasd,mert hánynom kell.
-Mi?De tudom,hogy élveznéd!
-Nem,most komolyan hánynom kell!-megkerültem,majd a mosdóba rohantam.Zayn mögöttem volt és fogta a hajam.

5 megjegyzés:

  1. Szióka!
    Úristen nagyon jó lett a rész! Kíváncsi vagyok mi lesz Zayn reakciója, hogy Diana hányt. Remélem hamar lesz rész. SIESSSSSSSSSSSS!!!!!!
    Puszi:D ~1DodoPayne <3 :P

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jóóóóóóóó!
    Siess a kövivel!

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jóó!! Hamar hozd a kövit!! :)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon jó a blogod :) siess*.*

    VálaszTörlés
  5. huuu IMÁDOM a blogod!! <3
    Nagyon várom a köviit :)xx

    VálaszTörlés