2013. március 26., kedd

Első díjam!


Szeretném megköszönni a első díjamat Varga Viktóriának

Szabályok:
1. Írj magadról 11 dolgot!

2. Válaszolj 11 kérdésre!

3. Írj 11 kérdést!


4. Küldd tovább 11 blognak! 




1. Írj magadról 11 dolgot!
- Imádok táncolni és énekelni(nincs jó hangom) :D
-Van 2 kutyám
-Imádom a havat
-Nem volt még barátom
-Kedvenc színem a lila
-Rám jött az olvashatnék és egy csomó könyvet elolvastam magamtól! ;)
-Zayn a kedvencem a bandából <3
-Van egy nővérem.
-Kedvenc évszakom a nyár
-Szeretnék egy olyan tetkót,mint Danielle-nek van.
-A Skins, The Vampire Diaries , Teen Wolf rajongó vagyok!!!

2. Válaszolj 11 kérdésre!

Kivel beszéltél utoljára?

Telefonon a nővéremmel.
Mi a horoszkópod?

Oroszlán.
Mióta írsz blogot?

Pontosan nem tudom,de először egy füzetbe írtam a történetem,de abbahagytam,mikor a SWAG-et kezdtem írni.
Mi a kedvenc blogod?(link)

Nem tudok a kettő közül választani.
http://1dfanstories.blogspot.hu
http://migahalalelnemvalaszt.blogspot.hu

Sportolsz valamit?
Táncolok.

Van ask-od?

Van.

Mi az amit mindig is ki szerettél volna próbálni ?

Tű hegyesre felzselézni a hajam és végigmenni a főtéren.(hosszú hajam van.)
Ki az, akiben megbízol, és mindent megosztasz vele?

A legjobb barátnőm.

Álomhely? És kivel?
London és mindenkivel aki fontos,legfőképpen a barátaimmal.
Hiszel a fiú-lány barátságban?

Hiszek.
Kedvenc zenéd jelen pillanatban? 
MKTO - Thank You


3. Írj 11 kérdést!

-Van testvéred?
-Mi a kedvenc számod?(link)
-Olvasod-e a blogom?
-Kedvenc idézeted?
-Kedvenc sorozatod?
-Kedvenc órád?
-Kedvenc könyved?
-Sportolsz-e?
-Kedvenc évszakod?
-Ki a kedvenced a bandából?
-Ki a kedvenc 1D barátnőd?


4. Küldd tovább 11 blognak! 

Lock me in your heart and trow away the keys

London 1D and me

She's not afraid

Taking me to another world

Zayn is my cousin

Life with my new family

Heaven is a place on earth with you

Psziché

Bocsi,nem olvasok több blogot.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése