2013. március 8., péntek

Part 50.Mondanom kell valamit…… (Első évad befejező rész)


…-Mit mondtál?Te eddig nem cigiztél!Diana ennek mi értelme van?Ennek az ön pusztításnak!Ha gondolkoztál keress meg és beszéljünk.-felállt és elsétált.Én is hazagurultam és nekiálltam tanulni.

Estig tanultam,nem ettem semmit,csak vacsira egy almát.Elmentem zuhanyozni,majd lementem a srácokhoz.Közösen nézték a tévét.Leültem a fotel sarkához a földre,Louis mellé.
-Beszélgessünk?-Louis rám nézett.
-Nem kell.-húztam meg a vállamat.Liam is most jött le és bólintott a fejével,hogy menjek fel vele.Felálltam és elmentem vele.Louis utánunk nézett és bólogatott.Beültünk a szobájába.
-Most elmondasz mindent.Nem kell a köntörfal,hogy nem akarsz beszélgetni.-leültem vele szembe az ágyra.Nem tudtam mit mondani.Nem tudtam mit mondjak el és mit ne.
-Ö…mit mondjak,vagy miről beszéljek?
-Mi történ Nápolyban?Mi történ tegnap közted és Zayn között?Szereted még?
-Semmi érdekes nem történt.Lefeküdtünk és a másik kérdés meg számomra is kérdés,de ha nem bánod nem érzem magam valami fényesen,lefekszem.
-Mi a baj?
-Fáj a fejem és a hasam.-ránéztem a telómra,amin Luke képe  villant fel.Liam felkapta a telefont.
-Ő ki?
-Liam add vissza,fel kell vennem.Ő Luke,egy barátom.-a kezembe nyomta,elvettem és átsétáltam a szobámba.Ott vettem csak fel.
-Szia!
-Szia Diana!Miújság?
-Semmi,most készülök lefeküdni.Veled?Hazaértél már?
-Igen,nemrég landolt a gépem,már hazafelé tartok.Nincs kedved a héten összefutni?
-Hiányolod a pulcsid?
-Nem dehogy,téged hiányollak.Elgurulhatnánk valamerre.
-Nekem oké.Neked bármikor rá érek,bár ez a hét nem az igazi,mert be kellene hoznom a lemaradásom a suliban.
-Hát jó,majd csörgess meg,ha ráérnél,a héten megyek majd Londonba,ott leszek a hét második felében.
-Oké,majd hívlak.
-Szia!
-Szia!-letettem a telefont és lefeküdtem.Beállítottam az ébresztőmet és elaludtam.
*Reggel*
Iszonyatos hányingerrel ébredtem,sőt rohantam a mosdóba,mert minden tegnapi kaja kijött belőlem,ami nem volt valami sok.Kiöblítettem a számat,megmosakodtam,majd felöltöztem.Elpakoltam a táskám,de a fejem és a hasam iszonyatosan fájt.Lementem és ittam egy pohár tejet.
-Jó reggelt!Bevigyelek vagy inkább gurulsz?
-Bevihetsz.-eltűrtem a hajam.Zayn odajött és puszit nyomott a homlokomra.Eltoltam magamtól.-Nem jöttünk ismét össze,csak hogy tudd!-elsétáltam mellette és megvártam míg végez.Bementünk a suliba,majd végigültem mind a 6 órát.Az igazgató nővel is megbeszéltük a dolgokat.Tyler írt egy sms-t,hogy szombaton hazajön és vasárnap megy vissza,de fontos neki velem beszélnie.
-És mi van Lukekal?-Pho leült mellém a padra,míg vártam Zaynt,mert nem volt erőm hazagurulni.
-Semmi,tegnap elvileg hazaért.A hét második felébe majd talán összefutunk.Ty meg szombaton jön haza,ezért elvileg vele töltöm a hétvégét.Zayn jött ki az ajtón.-Én Zaynnel megyek,majd még beszélünk.-elköszöntünk aztán Zayn mellé gurultam.Még mindig fájt a hasam.
-Velem jössz?-nézett rám.
-Ha nem bánod.
-Én dehogy.-kinyitotta az ajtót,majd megkerülte a kocsit és ő is beült.-Nagyon sápadt vagy.Jó vagy?
-Fáj a fejem és a hasam.-számításaim szerint ma kellett volna megjönnie a menstruációmnak,lehet hogy ez valami előjel.Hazaértünk,Hazza valami kajával várt minket.Én szinte csak piszkáltam és csak néhány falatot ettem.Felmentem a szobámba,tanultam,zenét hallgattam aztán elmenetem tusolni,majd bebújtam az ágyba.Nem volt kedvem semmihez,csak aludni.Ez így ment a következő 5 napban.Nem volt kedvem semmihez.Liam úgy döntött,hogy meg a városba,akkor kirak engem az orvosnál.Bementem az ügyeletes orvoshoz.
-Jó napot!
-Jó napot!Miben segíthetek?
-Egész héten fájt a hasam,hányingerem volt,hánytam és még a fejem is fáj.-megvizsgált.
-Mikor volt utoljára aktusa?
-Tessék?
-Mármint mikor volt utoljára fiúval?
-Múlt szombaton.
-És nem késik a menstruációja?
-De.
-Akkor lehet,hogy ön terhes.Vegyen egy tesztet és csináltassa meg.-kétségbe esett fejjel mentem ki a rendelőből.Egyenesen a gyógyszertárba mentem.Vettem egy tesztet,majd a táskám mélyére rejtettem.Liam visszafelé felvett.Miután engem kirakott ott,ők mentek tovább valami interjúra.Bementem a lakásba és bekapcsoltam a tévét.Épp a híradó ment.Bementem a fürdőbe.Elolvastam az útmutatót,majd elvéheztem a tesztet.Otthagytam a fürdőbe,mert azt írta várni kell vele.Kimentem és leültem a tévé elé.
-Tegnap London irányába hajtó taxi felgyulladt,sofőre és utasa bent égtek.-kikerestem a telefonom és Luke számát tárcsáztam.
A hívott szám nem elérhető,ellenőrizze a számot,vagy próbálja újra.-mindahányszor hívtam csak ezt mondta.
-Most kaptuk a hírt,hogy egy az USA-ból tartó gép lezuhant Liverpool közelében.-szívemhez kaptam és egyből Tylert hívtam.
A hívott szám pillanatnyilag nem kapcsolható,kérjük próbálja meg később.
-Diana nyugalom!Semmi bajuk,nyugalom!-visszamentem a fürdőbe megnéztem a tesztet.Ledobtam a földre és visszamentem a szobába.Fel-alá járkáltam.Felvettem a telefonom.Alsó ajkamba haraptam.Kikerestem Eleanor számát.
-Hallo tessék?
-Eleanor?
-Igen?
-Diana vagyok!Beszélnünk kellene,mondanom kell valamit……

2 megjegyzés:

  1. uuu izgalmas lesz ezek után *-*
    Imádom a blogod :) siess a kövivel :D

    VálaszTörlés
  2. uhh izgiiiiiii lett ,kiváncsi vagyok a folytatásra! :D <3

    VálaszTörlés