2013. március 8., péntek

Part 49.Tanulságos történet.


… Útközben vettem egy doboz cigit és egy öngyújtót.Kigurultam a parkba,leültem az egyik padra és meggyújtottam a szálat.Kicsit köhögősen indult,de aztán hozzászoktam.Nyugodtnak éreztem magam.Elővettem a mobilom.Néztem a névjegyzéket.Felhívtam Tylert és mindent elmondtam neki.

Semmin nem lepődött meg,de ideges volt.Várja,hogy hazaérjen és mindent ki tudjunk beszélni.Nézegettem a deszkám és egy idős néni ült le mellém.
-Baj van drágám?-nézett felém a néni.
-Nem,minden rendben van,csak mégis valahogy semmi nincs rendben.
-Szerelmi bánat?
-Valami olyasmi.Ön volt már olyan helyzetben,hogy valakibe nagyon szerelmes volt,de volt egy srác aki az egyszerűsége miatt vonzotta magához?
-Volt.És én az egyszerű választottam és minden reggel mellette ébredek csillagom.-valahogy nem ezt a választ vártam.
-És miért nem a másik fiút?-néztem a nénire,aki egy kis zacskóból dobált magokat a galamboknak.
-Mert én belé voltam szerelmes.Ő egyszerű volt és számomra tökéletes.Nem vágytam egy olyan fiúra,aki csak kihasznál.Lehet,hogy most nem itt ülnék,ha nem őt választottam volna.
-A másik fiú kihasználta magát?Mármint akkor miért volt vele?
-Mert azt hittem szerelmes vagyok.Boldog voltam,de ő nem belém volt szerelmes.Jól éreztük magunkat,de ez már régen volt,biztos nem akarod meghallgatni.
-De!Kérem mesélje el!
-Minden úgy kezdődött,hogy ő volt a suli legjobb fiúja.Minden lány vele akart lenni,a közelében.Én csak egy jelentéktelen lány voltam.Ő eleinte észre se vett,míg egy napon odajött hozzám,azt hittem csak viccelődni akar,de leült mellém és beszélgettünk.Én megértettem őt.Úgy éreztem ő a legjobb barátom,de beleszerettem,ami hiba volt.Ő is szeretett,de valaki mást jobban.Én voltam az időtöltés,hogy ne unatkozzon,hogy ne legyen magányos,de én erre nem jöttem rá.Szóltak,hogy hagyjam el,csak kihasznál,de én nem.Ő mondogatta,hogy szeret,és én igazából a szerelem gondolatába voltam szerelmes.Úgy éreztem,minket soha senki nem fog elválasztani.De egyszer minden jónak vége szakadt.Emlékszem,a parkban sétáltunk és elhívott egy másik országba.A szülei gazdagok voltak,megengedhette,hogy költsön.Elmentünk Prágába.Gyönyörű volt,meg minden.Boldoggá tett és én is őt.Érted gondolom mire gondolok.1 hétig voltunk távol,aztán hazajöttünk.Pár nap múlva ugyanabban a parkban sétáltunk.Elengedte a kezem és visszautasította a közeledésem.Azt hittem,csak viccel.Komoly volt,semmi humor nem volt a hangjában.Elmondta,hogy neki ez az út kellett ahhoz,hogy megtudja szeret-e,de semmi különlegeset nem érez irántam.A szívemet darabokra törte.Nem tudtam hazamenni,annyira magam alatt voltam.A nővérem jött értem és vitt haza.Napokig sírtam,nem értettem miért tette ezt.Az idő múlásával enyhült minden,már nem éreztem iránta olyan „erős” szerelmet,de még mindig szerettem.Megtetszett egy másik fiú.Találkozgattunk,sétáltunk.Jól éreztem magam vele,de egyik nap felhívott a srác.Elmondta,hogy hiányzok neki és,hogy nem gondolta komolyan a szakítást.Hittem neki.Ismét együtt voltunk,de a másik fiút se hanyagoltam el.Nagyon jó barátok lettünk.Míg együtt voltunk,kevesebbet találkoztunk és félreléptem vele.Felejthetetlen éjszaka volt.Azt gondoltam,ez csak egy gyenge pillanat volt.Viszont a barátom se kímélt engem.A szemem előtt kezdett ki egy lánnyal.Azonnal kiadtam az útját.Hazamentem és ismét magamba fordultam,de volt nekem egy barátom,aki ebből az egészből kihúzott.Ott volt nekem,amikor szükségem volt rá.Bíztam benne.A szerelme elég volt kettőnknek eleinte.Még mindig szerettem a srácot,de ő elfelejtette velem.Beleszerettem.Életem értelme lett.És most ő az én hőn szeretett férjem.Senki más nem érdekelt rajta kívül.Csak ő szeretett és én is nagyon megszerettem.Lassan az unokáim is ebben a korban lesznek,hogy minden fiú becsapja őket,de ők meg se fognak hallgatni,mert őket nem érdekli egy ilyen öregasszony története.-végigsimítottam a karján.
-Ne gondolja ezt!Ez egy nagyon tanulságos történet.Én is sokat tanultam belőle.-megfogta a kezem és megszorította.
-Remélem tudtam segíteni.Te is gondold végig ezt az egészet,hogy kit választasz.A lányom Donna rosszul választott és ott maradt 2 gyerekkel a nyakán.Inkább kérj időt,hogy végig gondold,minthogy rosszul dönts.-Niall jött felénk.Megállt előttünk.
-Jó napot!Szia!-ránézett az idős nénire majd rám.
-Adj neki időt kedveském,szüksége lesz rá!-felállt Niallra nézett,majd elsétált.Niall leült mellém.
-Mihez kell idő?
-Semmi.
-Kinek a pulcsija ez?Zayn nem hord ilyeneket és szerintem Tyler se.-rábökött a fekete pulcsira.
-Egy barátomé,egy kedves barátomé.-mosolyogtam.
-Este Zaynnel voltál igaz?
-Nem nagyon akarok róla beszélni.-húztam el a számat.
-Szereted?
-Ezt a témát is hagyjuk inkább.-Niall mélyet sóhajtott.Rádöntöttem a fejemet a vállára.-Kérlek!
-Jó,de miért van ennyire cigi szagod?
-A pulcsinak van ilyen szaga,meg én is elszívtam egy-két szálat.
-Mit mondtál?Te eddig nem cigiztél!Diana ennek mi értelme van?Ennek az ön pusztításnak!Ha gondolkoztál keress meg és beszéljünk.-felállt és elsétált.Én is hazagurultam és nekiálltam tanulni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése