2013. március 23., szombat

Part 51.Baba.




…-Diana vagyok!Beszélnünk kellene,mondanom kell valamit……

-Hol vagy?
-A srácok házánál.-kigördült egy könnycsepp az arcomon.
-Azonnal indulok!
-Kérlek siess!-letettem a telefont és sírni kezdtem.Telefonom képernyőjén Tyler képe villant fel.-Szia!Ty minden rendben?Hol vagy?
-Itt maradtam,mert Crystalnak rossz megérzése lett és nem engedett el!
-Istenem!Nagyon köszönöm,hogy nem ültél gépre!-könnyeim gyorsan potyogtak.
-Miért?
-Mert most mondta a híradó,hogy lezuhant egy gép Liverpool közelében.Annyira szeretlek!
-Nyugodj meg!Semmi baj,teljesen jól vagyok!Te jól vagy?Én is nagyon szeretlek!Hányzol!
-Én is jól vagyok,te is nagyon hiányzol!
-Most mennem kell,majd hívlak!Szia!
-Szia!-kinyomtam,aztán ismét Luke számát tárcsáztam.
A hívott szám pillanatnyilag nem kapcsolható,kérjük próbálja meg később.
Ledobtam a telefont.Leültem a földre és a térdeimet átölelve sírtam.10 perc múlva Eleanor jött be az ajtón.Ledobta a táskáját,majd odajött hozzám és átölelt.
-Semmi baj!Itt vagyok!Minden rendben van!Nyugodj meg!-ezt mondogatta,amíg meg nem nyugodtam.-Mi a baj?
-Minden!-mutattam a fürdő felé.Felállt,majd besétált.Visszajött a száján a kezeivel.
-Semmi baj!Csinálunk egy másik tesztet is,elmegyünk orvoshoz.Zayn nem fog rád haragudni,ha ettől félsz!
-Nem biztos,hogy tőle van!Ez a baj!-El tágra nyílt szemekkel nézett rám.
-Ezt úgy érted?-igent bologattam.-Ez mikor történt és kivel?Csak nem…-szája elé kapta a kezét.
-Nem erőszakoltak meg.
-Akkor mégis miért?
-Mert akartam,mert Zayn elengedett,mert úgy éreztem,hogy senkinek se kellek.Ő olyan más.Olyan egyszerű.
-Ki ő?-elnyúltam a telefonért,majd megkerestem Lukeról a képet.Megmutattam neki.-Ő nem Freddie a Skins című sorozatból?
-De,ő Luke.-letöröltem a könnyeimet.
-És ez mikor?Mármint hol találkoztatok?
-Nápolyban.-elmeséltem neki tömören az egész sztorit.
-Megértem,hogy egyedül érezted magad,de tudod,hogy csak Zaynt szereted.
-Ezt honnan veszed?
-Lerí rólad.Tudom,hogy szombaton együtt voltatok és reggel boldogan jöttél ki a szobából.
-Eleanor én nem akarom ezt az egészet!Segíts nekem!Kérlek!
-Nem lesz semmi baj,de a srácoknak még ne mond el.Próbálj több időt eltölteni Zaynnel ismét.-a srácok jöttek be a házba.Eleanor eldugta a tesztet a táskájába.
-Szia..sztok!-a srácok később vették csak észre Elt.
-Sziasztok!-Eleanor felállt és odasétált Louishoz.Kedves csókot nyomott szájára.
-Szia Lux!Hogy te milyen nagyot nőttél!-El odasétált Harryhez akinek a kezében egy kislány volt.A kislánynak fülig ért a szája.
-Diana ő itt Lux,nálunk tölti a hétvégét.-a kislány felém nézett,majd intett a pici kezeivel.Eleanor rám nézett és mosolygott.
-Szia Lux!-én is intettem neki.-Nem vagytok éhesek?Én csinálok szendvicset.
-Nekem jöhet!-Niall jelentkezett.
-Én nem kérek köszi.-Harry és a többiek a nappaliba mentek,majd leültek a fotelbe és kényeztették a kislányt.Eleanor jött velem.Megcsináltuk a szendvicseket.
-Ne félj tőle,ő csak egy kislány.
-Én nem félek,de kérlek ne mondj nekik semmit.
-Szavamat adom!-megsimogatta a karom,majd mi is besétáltunk a nappaliba.Odaadtam Niallnek a szendvicseit és leültem velük szembe.
-Srácok nekem most mennem kell,még van egy kis tanulni valóm,és nem akarok mindent holnapra hagyni.-odament Louishoz és hosszan megcsókolta.Louis felállt és ajtóhoz kísérte kedvesét,ahol még szorosan megölelték egymást.
-Szia!-köszöntem egyhangúan a többiekkel.Niall előbb végzett a szendvicseivel,mint én az enyémekkel.A srácok eléggé el voltak fáradva.Zayn kezébe Lux irtó helyesen mutatott.A srácok sorba mentek el zuhanyozni,majd lefeküdni.Zayn maradt lent Luxxal és velem.Én tévét néztem,ők meg játszottak.
-Én is elmegyek zuhanyozni.-jelentettem ki.
-Oké,utána be tudnál jönni egy kicsit hozzám.
-Persze.-kikapcsoltam a tvt és a szobámba mentem.Elővettem Zayn pólóját,meg Luke pulcsiját,egy bugyival és a fürdő felé indultam.Hamar lezuhanyoztam,majd mentem Zaynhez.Az ágyon ültek és játszottak.Nem szóltam,csak néztem őket az ajtóból.Zayn vett észre.Széles vigyorával intett,hogy menjek oda.Közelebb lépkedtem.
-Tetszik a felsőd,de ez ki pulcsija?
-Egy barátomé.-bólogatott.
-Na mindegy.Diana ő itt Lux,Lux ő itt Diana.Tudnál rá vigyázni,amíg lezuhanyzok?
-Ő…biztos rám akarod bízni,mi még nem is ismerjük egymást.
-Nagyon barátságos baba,gyere.-leültem az ágyra.Lux felém fordult,majd felém gurította a labdáját.Visszagurítottam.Zayn elment zuhanyozni,én meg játszottam vele.Fáradtnak látszott,és csak feküdt már szinte.Zayn már átöltöztette.Megfogta az ujjamat és nem engedte el.Felemeltem,majd az ölembe fektettem.Játszott még egy kicsit a nyakláncommal,de nem engedte el az ujjam.Édesen aludt el.Annyira aranyos és nem olyan,mint egy kisbabát képzeltem.Mosolygott és még mindig fogta kicsi kezecskéjével az ujjam,megpróbáltam kihúzni,de szorosan tartotta.Az ajtó felé néztem,ahol Zayn egy törülközővel a derekán állt.
-Mióta állsz ott?-emeltem fel az egyik szemöldököm.
-Amióta a karodba fektetted.A srácok is látták.Olyan jól áll a baba a kezedben.
-Miért nem szóltatok?
-Mert olyan,mintha a kezedbe teremtették volna.-besétált és fiókjához ment.Beállt a tükör elé,jól végigmérte magát,majd kivett egy tiszta alsót.Leejtette a törülközőt és belebújt.
-Nem félsz,hogy rosszat fog álmodni?-felvette a trikóját.
-Ettől?-állt nekem háttal és megrázta a fenekét.Halkan felkuncogtam,majd próbáltam letenni úgy Luxot,hogy ne ébredjen fel.

1 megjegyzés:

  1. Szióka!
    Nem rég találtam a blogodat. Eszméletlen jó, nagyon ügyesen írsz. Kevesebb mint 1 nap alatt olvastam, de irtózatosan kevés, már nagyon várom a folytatást.
    Remélem Zayntől terhes és megoldódik köztük minden.
    I.M.Á.D.O.M a blogtat, a kedvenceim közé tartozik.
    Légyszíves gyorsan hozz folytatást, mert nagyon-nagyon tetszik ez az egész történet. Gazdagodtál egy rendszeres olvasóval. SIESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Puszi:D ~1DodoPayne <3 :P

    VálaszTörlés