2013. április 17., szerda

Ajándékok.



Nem gondoltam volna,hogy felajánlja,hogy csináljunk közös tetkót,de én mindenbe benne vagyok.
-És milyenre gondoltál?-közben oda lépkedtem a dobozokhoz és egyesével kezdtem kibontani.Niall volt ráírva a dobozra.Kinyitottam és volt benne egy még kisebb doboz,meg egy még kisebb és abban is és még abban is.
-Amilyet te szeretnél!-elnevettem magam.
-Biztos?Mi van,ha egy meztelen férfit akarok?
-Akkor az lesz.-vágott valami értelmes fejet,aztán leült mellém.Kinyitottam a kis dobozt és egy ezüst karkötő volt benne.
-Jajj ez nagyon szép!
-Várj még,lesz ennél szebb is.-félretettem a dobozt és közelebb vettem a következőt.Louis.Kinyitottam a dobozt,amiben 5 kicsi doboz volt.Egyesével felnyitottam őket.1-1 medál volt bennük.
-Ez titeket képvisel?-néztem Zaynre,aki bólogatott.Volt egy hamburger,ami gondolom Niall.Egy papír repülő,ami Harry,mert neki van olyan nyaklánca.Egy fényképező,ami tuti,hogy Liam.Egy madár,ami gondolom Louis.És volt egy szív,ami ki más lehetne,mint Zayn.Félretettem a dobozokat és magam elé vettem a következőt.Nem volt rajta név.
-Ez Danielle ajándéka.-kinyitottam.Egy ékszeres doboz volt.Kinyitottam és egy balerina forgott benne.Olyan,gyönyörű.Szép zene szólt hozzá.Meg akartam érinteni,de inkább összecsuktam,nagy levegőt vettem és nyúltam a következőért.Liam volt ráírva és egy fényképező volt odarajzolva.Kinyitottam.Egy fénykép album volt,aminek az elején a srácok képe volt.Félredobtam a dobozt és az album volt a kezemben.Zayn megfogta a kezem.Kinyitottam.Az első kép Liamről van,ahogy a tükörben fényképezte le magát.Továbbmentem.Harry és Louis,ahogyan együtt főztek.Lapoztam.Niall épp valami furcsa kaját eszik.Következőn Zayn alszik és Niall pózol vele.Következőn én vagyok,ami Zayn telójában volt rólam kép,amikor Párizsban voltunk.Ezután egy pár kép jött Párizsról,aztán 1 kép a gördeszkámról.A következőn Tyler oldalán vagyok,a díj átadón.A következőn Eleanor és Danielle.Aztán Zayn én én.A következőn Zayn és Dany.Aztán Zayn és a családja,majd a lányok külön.Aztán Niall,Zayn és Justin.A következő pár képen Pho és én vagyunk,aztán 1 kép Lukeról.Aztán az a kép,amit én csináltam Harryről és Luxról.Aztán egy olyan,ahol Zaynel van.Aztán Zayn és én szélen,Lux pedig középen.Mint egy család.Aztán egy kép Luxról és elérkeztem az utolsó képhez.Átlapoztam.A családom volt rajta.Csak mi négyen.Egy boldog kép,amikor még anyáék éltek.Elmosolyodtam,majd becsuktam.Könnyek gyűltek a szemembe.-Ne sírj angyalom!Shhh..-mellkasára húzott én meg átöleltem.
-Zayn...bocsáss meg!Kérlek!
-Túl korai volt még ez az egész,megértem,ha nem akartad,nekem is furcsa lett volna.-felnéztem rá.-Egyébként Harry ajándéka kimaradt.És legközelebb ne titkolózz!-megpuszilta a homlokom és felállt.Kiment,majd 2 perc múlva visszajött.Megtöröltem a szemem és összepakoltam addig.-Azt mondta,elvitte valahova és nem tudták megjavítani,de azért még dísznek biztos jó lesz.-maga elé tartotta a ketté tört gördeszkámat.Odasétáltam és átvettem.5 név volt belekarcolva.5 csodálatos név.Megforgattam a kezemben és odatettem a többi mellé.Odasétáltam a kedvesemhez és átöleltem.-Nyuszi.-elnevette magát.
-Jól van na!Félek valamitől,ez olyan nagy baj?
-Nem!-nevetett.Csak álltunk és álltunk.Jó érzés volt ismét közel érezni magamhoz,de ő sem engedett,így csak álltunk.

1 megjegyzés:

  1. Szióka!
    Nagyon- nagyon jó lett a rész! Tök jó ajándékokat kapott, de még is legeslegjobban Liam ajándéka tetszett, nagyon megható. Remélem gyorsan jön rész., nagyon kíváncsi vagyok.
    SIESSSSSSSSSSSSSS!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Puszi:D ~1DodoPayne <3 :P

    VálaszTörlés