2013. április 1., hétfő

Part 53.Költözök.



...-Mi?De tudom,hogy élveznéd!
-Nem,most komolyan hánynom kell!-megkerültem,majd a mosdóba rohantam.Zayn mogöttem volt és fogta a hajam.

-Jól vagy?
-Szerinted?Inkább menj ki,nem akarom,hogy így láss.
-Nem hagylak itt!-megsimogatta a hátam.
-Valami...?Diana jól vagy?-Liam mögém térdelt és a hátamat simogatta.-Mit mondott az orvos tegnap?
-Jól vagyok,csak valami vírus.Semmi gáz.
-Hol vannak a ruháid és miért vagy csupa víz?
-Mikor jöttél meg?
-Kérdezzétek Zaynt!Most menjetek ki légyszi!Köszönöm!- a srácok kimentek.Felálltam,majd kimostam a számat és a kezemet a hasamra tettem.
-1 hét múlva leszek 17.Te lehet,hogy még korai lennél számomra.De ígérem gondolkozok rajta.-beálltam a zuhany alá és egy forró zuhany után törülközőbe mentem ki.Zayn az ágyamon ült.
-Jobban vagy?
-Aha.-felvettem egy bugyit és Ty pulcsiját.Zayn mindig nézett.-Hidd el,semmi nem változott!-belebújtam a papucsomba.-Maradj itt!Beszélnünk kell.-lementem.Nyitottam az ajtót.
-Hova mész?
-A cuccaimért.-kiléptem és behoztam őket gyorsan.
-Szeret téged!
-Én is őt,de majd lesz valami.-felmentem és kiraktam száradni a ruháimat.
-Miről szeretnél beszélni.
-Igazából nem fontos,csak azt akartam kérdezni,hogy holnap beviszel-e?
-Igen,de valami mást akartál hallom a hangodon.
-Nem fontos,majd elmondom máskor.Most kérlek menj ki,mert aludni szeretnék.-kisétált a szobából,majd lekapcsoltam a villanyt és tényleg aludtam.Reggel az ébresztőm nélkül ébredtem.Felkeltem,majd felöltöztem és rendbe szedtem magam.Rossz köz érzetem volt.Megittam egy pohár tejet és csináltam egy szendvicset a suliba.Hamar beértünk és Zayn mondta,hogy szünetbe majd menjek oda hozzá,de nem fogok eleget tenni kérésének.Phoval végigbeszéltük az órákat.6.óra után kimentem vele,mert levegőre volt szüksége.Deszka gurulását véltem hallani és a hang irányába fordultam.Zayn a kapu mellett állt és engem nézett.Luke alakja tűnt fel a deszkán.
-Mit keres ő itt?-elmosolyodtam,majd megveregettem Pho vállát és futni kezdtem felé.Szorosan megöleltem.
-Szia!
-Sziia!Mondtam,hogy 7 órám lesz.
-Tudom,de most értem ide.Utána merre megyünk?
-Ha itt a kulcsom,akkor hozzánk,ha nincs akkor park.
-Oké.-Pho is odaért mellénk.
-Szia Luke!
-Szia Phoebe!- a beszélgetés ezzel véget is ért.Phoval a suliba mentünk.Zayn a termünk előtt szobrozott.
-Ki ez?-vágott értelmetlen fejet.
-Miért érdekel?Nem lehetnek barátaim?
-Nem tűnik olyan kimondottan jó srácnak,nem hozzád való,ne próbálj nagylány lenni,nem áll jól!
-Ha befejezted kioktatásomat akkor igazán bemehetnék?
-Komolyan mondtam,vigyázz vele!
-Nem kell őr angyal!-elmosolyodott,majd elment.Beültünk fizikára,ami tök unalmasan telt.Mivel volt kulcsom így utána hozzánk mentünk.
-Féltékeny volt?
-Zayn?Igen,de nem ez volt a lényege.
-Szép házatok van!
-Köszönöm!-beljebb invitáltam,majd körülnéztem én is.Mintha már lassan hónapok óta nem jártam volna itt,olyan érzés fogott el.Végigsimítottam a fa kép kereten,amiben a családunk képe van.Hideg volt már,mivel Ty hamarosan hazajön,ezért lehet,hogy addig hazaköltözök.
-Nagyon sajnálom a szüleidet!
-Én is,de ez van!Mikor mész holnap?
-Máris el akarsz küldeni?
-Nem,csak kérdeztem.
-11-körül.Egyébként a pulcsit megtarthatod.Legyen ez az elő szülinapi ajándékom.
-Honnan tudod mikor van a szülinapom?
-A falon volt egy naptár ahogyan jöttünk be és ott van felírva.-elmosolyodtam.
-Köszönöm!Nem sok mindennel tudlak megkínálni,de kérsz valamit?
-Nem köszi,igazából nem sokáig maradok,mert még el kell intéznem néhány dolgot,de egy fontos kérdésem lenne.
-Tessék.
-Miért nem vagytok együtt?-hangosan felnevettem.Azért,mert megcsaltuk egymást és bunkózunk egymással.De ezt csak gondolataim mondják.
-Bonyolult.
-Kíváncsi vagyok!
-Luke ne beszéljünk erről kérlek!-feltartotta a kezét a megadom magam kéztartással és megfogta a deszkáját.
-Majd még felhívlak!A szülinapodon nem biztos,hogy itt leszek.
-Rendben!-elkísértem az ajtóhoz.Apró puszit adott a számra,majd intett és elment.Én se voltam sokáig otthon,visszamentem a srácokhoz.Fent megtanultam a dolgokat,majd pakolgatni kezdtem néhány dolgot.A srácok lent vacsoráztak,én is lementem hozzájuk.
-Miért pakolsz?-Louis két falat között kérdezett.
-Ty ugye hazajön karácsonyra és kicsit befűtök,hogy ne legyen olyan hideg majd.
-Vagy egyszerűen csak unja a társaságunkat!-Zayn vágott a mondatomba.
-Miért vagy ma ilyen?-tettem fel a kezeim.
-Mert féltékeny!-Louis felnevetett,majd elhajolt Zayn lecsapni készülő kezei elöl.
-Tényleg?-mosolyodtam el.-Rám?
-Dehogy is!
-De igen Zayn!Hülye vagy,mert tagadod!-Liam kioktatóan beszélt.Ettem én is,majd felmentem tusolni,aztán lefeküdtem.A hét lassan ment el,de hétvégén szinte minden cuccom hazapakoltam,de inkább csak a fontosabbakat.November 24.-e van és egyedül ülök a szobámban.Kint nagy vihar tombolt.Sose voltam jóban a viharral,de ekkorával még nem volt dolgom.Reszketve ültem az ágyban és telefonálni kezdtem.

4 megjegyzés:

  1. Szióka!
    Nagyon jó lett a rész. Nagyon érdekel, hogy kit hív fel. SIESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Puszi:D ~1DodoPayne <3 :P

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jó lett ez a rész is *-*
    Kíváncsivá tettél :) várom a folytatást <3

    VálaszTörlés
  3. ÁÁÁ Siess a kövi résszel!!! :))) Amugy imádom a blogod!! :D <3
    Szandy voltam.! :Đ

    VálaszTörlés