2013. április 5., péntek

Part 54.P.S. I Love You


-Mi a faszom van?
-Csak fél 10.
-Mit akarsz?
-Át tudnál jönni?
-Minek?
-Minek?Pirospacsizni bazdmeg!Félek a vihartól!
-Én mondtam,hogy egy hét múlva menj,de te erősködtél!
-Most akkor jössz,vagy hívjak mást?
-Fél óra múlva ott vagyok!-letette.Háromnegyed óra múlva hangos dörömbölés jött lentről.Kinyitottam,majd beengedtem az ázott Zaynt.Levette a kabátját,majd megrázta a haját.-Megnyugodtál?-egy nagy dörgés jött,ami miatt Zayn karjaiba vetettem magam.Elégedetten bólogatott,majd felvitt az emeletre.Mivel én már pizsiben voltam Zayn is levetkőzött,majd egy trikóban és boxerben feküdt be mellém.Szorosan mellébújtam.-Ennyire félsz nyuszi?-bólogattam.Simogatta a karom és a hátam.Fél álomban voltam már.-Annyira szeretlek te kis nyuszi,de neked jobb nélkülem.-suttogta.1 nagy dörgés miatt megszorítottam a trikóját.-Ébren vagy?
-Igen nyuszi.Mi jobb nekem?
-Semmi!
-Zayn mi lenne,ha megint megpróbálnánk?
-Angyalom!Én csak ártok neked,jobb lenne,ha külön maradnánk!
-Tényleg?!Az sokkal jobb,ha fűvel-fával lefekszünk és kerüljük egymást.-elfordultam.
-Sajnálom!Ő se és én se gondoltuk át és te nem követtél el ilyet,tehát nem neked kell szarul érezned magad emiatt.
-De mégis én vagyok a legrosszabb helyzetben!-felültem és felé fordultam.
-Te?Én csaltalak meg!Tudod mennyire fáj ez?Szemét voltam veled!Te nálam jobbat érdemelsz és igen jól mondtad,hogy aki a kicsit nem becsüli a nagyot nem érdemli.Téged nem becsültelek!És most mindennél jobban szeretnék veled lenni,különben nem lennék itt.
-Akkor lépj túl rajta és szeress,nekem nem kell más!Felejtsünk el mindent,csak te meg én megint!-ránéztem,de nem sokat láttam belőle.
-Hogy tudsz szeretni?Te annyira ártatlan vagy és jó.-eszembe jutott a Luke-al töltött este.
-Én se vagyok ártatlan,de szeretlek és annyira fontos vagy nekem,hogy nem tudlak elengedni.Fájt amit tettél,de túl tudok rajta lépni,ha te is vissza tudsz fogadni.Nekem nem kell más.Nem kell,hogy megváltozz,semmit sem kérek.-eltűrte a kósza tincset a fülem mögé.
-Soha nem tudnálak elfelejteni,ha holnap meghalnék,boldog lennék,mert tudom,hogy igazán szeretsz.-odahajoltam és megcsókoltam.Rámásztam és ráfeküdtem a mellkasára.Átölelt és hallottam szíve dobbanásait.
-Akkor,ugye velem maradsz?
-Holnap meglátjuk.-megpuszilta a homlokomat és halkan dúdolni kezdett.A vihar már gyengült.Hamar elaludtam.
Reggel egyedül ébredtem az ébresztőmre.Mától 17 éves vagyok.Kinyújtózkodtam és megsimogattam a hasam.Elolvastam a cetlit amit Zayn hagyott.
Jó reggelt!5-kor mentem el,majd a suliban látjuk egymást!Nagyon.... 
Zayn.
Eleanor küldött egy üzenetet.
Boldog Születésnapot! :) Beszéltem pár dokival és ha te is úgy gondolod,akkor hívj és kérek időpontot.Nagyon szeretlek!
Épp hogy elolvastam Ty hívott.
-Gyere Skypera.-le is tette.Elővettem a gépem és bekapcsoltam,addig nekiálltam öltözni.Felöltöztem,majd leültem a gép elé.
-Szia...sztok!-mikor bejött a kép láttam,hogy majdnem az egész csapat ott ül a gép előtt.Elkezdték énekelni a Happy Birthday-t.
-Nagyon köszönöm!-nevettem,mikor befejezték.
-És hogy vagy,milyen a 17.év?Tök öreg vagy már.
-Kössz,nagyon kedves vagy,egyébként minden rendben.
-Jól látom,hogy otthon vagy?Hogy-hogy?
-Készülök a haza jöveteledre.
-Még 10 nap.Hiányzol ám!
-Te is,meg ti is.-mutattam a többiekre.-Jó titeket látni,de most megyek,mert el fogok késni.Nagyon szeretlek!Vigyázzatok magatokra.-ők is elköszöntek,majd kikapcsoltam és elkezdtem készülődni.Miután már egészen késésben voltam,elindultam.A suliból nem késtem el,de épphogy beértem.Ma csak az emeleten voltak óráim,tehát a szünetekben inkább odahúzódtam az ablakhoz,de nem akartam lemenni.Ismerős fekete autó parkolt le a parkolóban.Nem szállt ki belőle senki.
-Miss Posey?
-Ő..tessék?-fordultam a tanár felé.
-Második világháború?
-Ő....-az agyam teljesen kihagyott.-Nem tudom.
-Miss Posey,az álmodozás az élet elrontója,legyen szíves ide figyelni.
-Úgy lesz!-visszanéztem az ablakba,de már nem volt ott az autó.Gitár hang jött lentről.
-Happy Birthday to you!-énekelték hangosan az ismerős hangok.Kinéztem az ablakon és megláttam a fiúkat.Mindenki az ablaknak tapadt és hallgatta.Nem nyitottam ki az ablakot.A többiek köréjük gyűltek és kabátban hallgatták.A szám fülig ért.Zayn éneklés közben pötyögött a telefonján.Ránéztem az enyémre.
Meglepetés! :) <3
Felálltam,zsebre tettem a telefonom.Lefutottam a lépcsőn egyenesen az ajtóhoz.Sokan sugdolóztak,hogy milyen szerencsés vagyok és Zayn milyen idióta,hogy ilyen lányt talált.Kinyitottam az ajtót és megálltam az ajtóban.
-Happy Birthday Diana,Happy Birthday to you!Nagyon boldog születésnapot!
-Melyikőtök ötlete volt?-a srácok Zayn felé mutattak.Fej forgatva odamentem és megöleltem.A srácok odajöttek és átöleltek minket.Egy nagy ölelés,mint egy család.-Nagyon köszönöm srácok!Tényleg!
-Még vár egy-két meglepetés.Kérem a lakáskulcsod!-Harry a kezét nyújtotta.
-Minek?
-Meglepetés!-odaadtam neki és eltette.Becsöngettek.-Mennetek kellene!-intettek az emeletre,majd elindultak az autó felé,ami ismét ott volt.Zayn rám rakta a kabátját,mert egy hosszú ujjuba jöttem ki.
-Mit terveztek?
-Majd meglátod!-megpuszilta a homlokom.-Menj,következő szünetbe felmegyek hozzád,megkapod a következő ajándékod.-meglöktem,majd elindultam felfelé.Mindenki engem nézett.Olyan jó érzés volt.A terembe már bent volt a tanár.Nem szólt semmi.Leültem Pho mellé.Ő izgatottabb volt,mint én.Következő szünetben egy papír lapot hozott Zayn.-Csak akkor nézd meg,elmegyek.-letettem az asztalra és leültem vele szembe.
-Te nem vagy komplett!
-Nekem tetszik!
-Nem mondtam,hogy nem!Azt mondtad,hogy majd ma meglátjuk,hogy mi lesz.Minden rajta van a lapon,mivel nekem nem lesz több órám,ezért én elmegyek,te is gyere majd hozzád.
-Jó!-megpuszilta a homlokom és kiment.
-Mit kaptál?-többen is közelebb hajoltak.Kinyitottam a félbehajtott lapot.Volt benne egy másik lap.Megláttam egy rajzot rólam.Aludtam.Pont olyan,mint amikor ott voltunk náluk és ott rajzoltuk le egymást.A hátulja a lapnak üres volt.Az első lapnak a hátulján volt egy idézet.
"Ha holnap meghalnék,boldog lennék,mert tudom,hogy igazán szeretsz!"
A szeretetet nem könnyű kiérdemelni,de te nekem adtad a szívedet,amit én eltörtem,de ha ismét nekem adnád,örömmel tenném össze minden darabját.
                                                                              Utóirat:Szeretlek!

5 megjegyzés:

  1. Ahww szupi lett :)
    A végét imádom <3 Mikor tudják meg a többiek is hogy Diana terhes? :o

    VálaszTörlés
  2. ÁáÁ Istenem ez nagyon aranyos lett ez a rész!! :DD Imádom a blogod!! :) Folytatást GYORSAN!! <3 <3 ;)
    Szandy voltam.

    VálaszTörlés
  3. Szióka!
    Nagyon jó lett a rész! Nagyon aranyos volt a fiúktól az éneklés, Zayntől meg a levél. Kíváncsian várom még mit terveznek. A kíváncsiság öl, és még öregít is.
    SIEEEEEESSSSSSSSS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Puszi:D ~1DodoPayne <3 :P

    VálaszTörlés
  4. Köszönöm!Szerintem,holnap vagy holnapután is hozok egy részt.Minden idejében ki fog derülni ;)

    VálaszTörlés
  5. Áááá!!! Ez a kedvenc blogom! Siess!!!!! :)

    VálaszTörlés