2013. április 6., szombat

Part 55.Kóma.


..."Ha holnap meghalnék,boldog lennék,mert tudom,hogy igazán szeretsz!"
A szeretetet nem könnyű kiérdemelni,de te nekem adtad a szívedet,amit én eltörtem,de ha ismét nekem adnád,örömmel tenném össze minden darabját.
                                 Utóirat:Szeretlek!


Zayn szemszöge.


Átmentem segíteni a srácoknak,hogy előbb végezzünk.Diananak 7 órája volt.Várjuk,hogy megérkezzünk.
-Kész a torta!-szólt Harry a konyhából.Rossz érzés fogott el.Fel akartam állni,de nem tudtam mozdulni.
-Zayn jól vagy?-Louis verte meg a vállam.
-Semmi bajom.-felkeltem és kimentem ellenőrizni a tortát.2 órája várjuk,hogy megjöjjön,de sehol.Egy csomószor hívtuk,de semmi válasz.Liam visszament a suliba,de csak annyit mondtak,hogy nem ment be utolsó órára.
-Nincs bent!Ellógott!-azonnal tárcsázni kezdtem a kórházat,de Tyler megelőzött.
-Hello Zayn,Diana veled van?
-Hello...az a gond,hogy fogalmam sincs merre van.
-Mit jelentsen ez?
-Azt,hogy már 2 órája itthon kellene lennie.
-Keresd meg!Most!
-Azon vagyok!-letettem és hívtam a kórházat.
-Jó napot!Segíthetek?
-Jó napot!Szeretném megtudni,hogy van-e egy Diana Posey nevű betegük!
-Egy pillanat!Iiigen,2 órája hozták be.-leejtetettem a telefont.-Hallo!Hallo?!
-Zayn mi van?-a srácok értetlenül néztek.
-Induljunk!-nyúltam a kulcsért és már indultunk is.Liam vezetett.Alig értünk oda,kiszálltam és befutottam.A portához rohantam.
-Diana Poseyt hol találom?
-Jó napot!Máris nézem!Éppen műtik!
-Mivel hozták be?
-Maga hozzátartozója?
-Igen,a barátja vagyok.
-Elütötte egy autó,de nem mondhatok mást,fent leülhetnek!-felfutottam a lépcsőn és a műtő ajtójához rohantam.
-Fiatalember,ide nem jöhet be!-egy nő tuszkolt ki az ajtón.
-Látnom kell őt!Kérem!
-Azzal nem tud segíteni,kérem üljön le!-fel-alá járkáltam,míg a srácok meg nem jöttek.
-Mi van vele?-Liam könnyezett és én is.
-Elütötte egy kocsi,de többet nem mondanak.-átölelt.20 perc múlva mind ott ültünk.Louis felhívta Tylert és mindent elmondott.Azt mondta,a következő géppel jön.Nem tudtam nyugton ülni,de jött egy nővér.-Kérem mondja,hogy van?
-Az állapotát stabilizáltuk,de sajnálattal közlöm,hogy elvetélt,nagyon sajnálom!-megsimította a karomat.Elvetélt?
-Mit mondott?-léptek oda a srácok.Teljesen leblokkoltam.-Zayn!Mond már!-szinte már kiabáltak.
-Stabil az állapota,de elvetélt.Hát persze,ez megmagyarázza a rosszulléteit és a hányingereit!Bakker!-kaptam a fejemhez.
-Terhes volt?
-Ezt nem hiszem el!-le kellett ülnöm,nehogy összecsukoljon a lábam.A nővérek tolták ki.Felálltam és én is mentem velük.A teste te volt zúzódásokkal,horzsolásokkal.A feje be volt kötve.-Hogy van?-kérdeztem a másik nővért is.
-Stabil az állapota,ha a ma estét átvészeli,és felébred,akkor valószínűleg minden rendben,ha nem,akkor komolyabb komplikációk lépnek fel.
-Ez mit jelent?-kérdeztem.
-Azt,hogy kómába esett!-Liam válaszolt.A nővér betolta a kórterembe.
-Kérem maradjanak még kint,majd bemehetnek hozzá.-elkapott a sírás,tombolás.
-Mi van,ha nem ébred fel?Meddig lesz így?
-Van aki egy-két órán át esik kómába,valaki egy-két napig,de van aki hetekig-hónapokig így van.-Liam is elszörnyedt a gondolaton.Niall a vállamon sírt,Louis és Harry egymás vállán.2 órája ültünk tétlenül.A srácok úgy döntöttek hoznak kaját,de én képtelen voltam mozdulni.
-Fiatalember,nyugodtan menjen haza!Értesítjük,ha bármi történik.
-Inkább maradok.Szeretnék itt lenni,mikor felébred.-a nővér elment.A gondolataim csak azon cikáztak,hogy elvetélt.Nem is említette,hogy terhes,vagy akármi.Az én gyerekem.Ez de furcsa,soha nem gondoltam volna,hogy ilyen hamar lehetek,lehettem volna apuka.Miért nem mondta el?Az agyam csak ezen kattogott.
-Mit tettél vele?-Tyler a folyosón jött,eléggé feldúltan.Felálltam a székről.-Mit tettél?-meglökött.
-Semmit,de vigyáznom kellett volna rá!Tudom,nem érdemlem meg!
-Soha nem is érdemelted meg!-ismét ellökött.
-Héé,ne bántsd!-Eleanor közénk furakodott.-Sziasztok,ez egy kórház,ne itt verekedjetek.Te-megbökte Tyler mellkasát.-ne merd bántani.Ki vagy te?
-A testvére vagyok,te ki vagy?
-Diana jó barátja.
-Szia Eleanor!-köszöntöttem.Átölelt.-Tudtad?-súgtam neki.
-Mit?
-Azt,hogy terhes.-lenéztem rám,de elfordította a fejét.-Szóval tudtad és nem is mondtad!-elfordultam tőle és leültem a székre.
-Zayn kérlek értsd meg,nem tehettem,ez nem az én dolgom volt,neki kellett volna megtennie!-sírt.Átöleltem.
-Sajnálom!
-Miről beszéltek?
-Diana elvetélt.-vágom rá.
-Tessék?Az lehetetlen!Nem említett,hogy...-Tyler is leült egy székre.-Te idióta állat,felcsináltad és még felelősséget sem vállaltál érte?-Eleanor köztünk ült,ezért nem ütött meg,de simán lelökött volna a székről.
-Én is most tudtam meg!
-Kérem legyenek halkabban,ez egy kórház.-a nővér idegesen szólt ki ránk.Egy doktor ment be a kórterembe.Sokáig volt bent.Amint kijött megrohamoztuk mindhárman.
-Van változás?Mi történ vele?-Tyler elhalmozta kérdésekkel.
-Elütötte egy autó.Agy rázkódás és több belső vérzése keletkezett,az állapota változatlan.Valószínűleg kómába esett.

6 megjegyzés:

  1. Szióka!
    Nagyon jó lett a rész! Erre nem számítottam. Durva. Remélem nem esik komába, ha meg még is akkor meg nem sok ideig. Várom a folytatást!
    SIESSSSSSSSSSSSSSS!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Puszi:D 1DodoPayne <3 :P

    VálaszTörlés
  2. imádtam *--* de akkor ez zayn v. luke gyereke volt ?? xdd várom kövit :DD

    VálaszTörlés
  3. Imádtam! :) Remélem hogy Diana felépül :) siess a kövivel :D xx

    VálaszTörlés
  4. Nagyon jó lett annyira hogy elsírtam magam!! :D Remélem nem esik kómába!!! :O Kövit GYORSAN!!! Szandy

    VálaszTörlés
  5. Kövit AZONNAL!!!! Siess!!!! :)

    VálaszTörlés
  6. Nagyon jó lett! Szegénykém remélem minél előbb felébred! Várom a kövit! xx

    VálaszTörlés