2013. április 24., szerda

Part 59.Egy Twitcam.


...-Zaynnek igaza van.Én dönthetek.És tényleg nem érdemel meg,de én szeretem és ez nem fog megváltozni.Ty kérlek fogadd el!
-Tudod mit!Azt csinálsz amit akarsz!Nem szólok bele az életedbe!Ott cseszed el ahol akarod,de utána ne gyere hozzám sírni!


Bement a házba és bevágta az ajtót.Eddig még nem viselkedett velem így.Soha.A szemem könnybe lábadt.
-Most menj el!-szóltam Zaynre,de tétlenül álltam az ajtót bámulva.Hátulról átölelt.-Engedj!-leszedtem a karjait magamról és felé fordultam.A könnyek potyogtak a szememből.-Csak menj!Kérlek hagyj!-megpuszilta a homlokom,de elfordítottam a fejem.Elment a kocsihoz,majd elhajtott.Felvettem a táskám,majd bementem.Felslattyogtam a szobámba.Átmentem Tyler szobájához.Bekopogtam.-Bemehetek?-máskor soha nem kérdeztem meg,alapvetőnek vettem,hogy igen.
-Minek?Veszekedni akarsz?Meggyőzni arról,hogy igazán szerelmes vagy?Felesleges!Nem érdekel!-a kezem a kilincsen volt.Könnyeim sorban futottak végig az arcomon.
-Tyler...én tényleg,de te...-szipogtam,majd hirtelen kinyílt az ajtó!Annyira megijedtem,hogy hátra kellett lépnem.
-Én mit?Nem hiszem el?Mert nem!Te nem látod azt,amit én!
-Te egy kibaszott bátyj vagy!-elmosolyodott.
-Értem!Ezt a flegma szöveget is tőle veszed át?-arrogánsan kacagott.
-Tyler én nem úgy gondoltam!Kérlek!-megpróbáltam megérinteni,de hátrébb lépett.
-Diana nem!Amíg vele vagy,ne számíts rám!Nem akarom látni ezt a szart!-becsukta az ajtót.Alig bírtam visszatartani a bőgést a szobámig.Ráfeküdtem az ágyra és bőgtem.Sokáig,mert mikor ismét kinyitottam a szemem az ágyneműm tiszta víz volt és kint már sötétedett.Lementem és csináltam valami kaját.Csináltam Tylernek is és felvittem.Benyitottam,majd letettem az asztalra.-Nem kértem kaját,és nekem nem kell behoznod,nem vagyok nagyságos úr!-letettem a tányéromat és odamentem és pofon vágtam.Soha életemben nem bántott meg úgy,mint ma.
-Ne beszélj velem így!Nem vagyok  kutya,hogy így merj beszélni!Ultimátumot adtál!És tudod mit,ezerszer jobban szeretnék egy olyan testvért,mint Zayn.Mert ő legalább havonta egyszer hazamegy.Foglalkozik a családjával,mert neki még van!És nem!Nem kell bocsánatot kérned!Én se fogok!És csak tudd,még ma visszamegyek a srácokhoz!És igen eltaláltad,hogy nem veled fogom tölteni a karácsonyt!A szeret ünnepén azzal akarok lenni akit szeretek és nem azzal aki elutasít!-fogtam a tányérom és kimentem.Bevágtam az ajtót,úgy hogy a fal is megremegett,majd pakolni kezdtem a táskáimba.Ugyan azokat a cuccokat viszem vissza,amiket elhoztam.1 óra alatt össze is pakoltam,majd lementem és hívtam 1 taxit.Megettem a kaját,ami már kihűlt,majd elmostam.Tyler még mindig nem jött ki.Lehoztam a 2 táskát.Felöltöztem,majd kimentem és megvártam a taxit.Mikor megérkezett beszálltam,majd a fiúk címét diktáltam.Az úton gondolkoztam.Mikor megérkeztem a kulcsommal nyitottam a kaput.Az ajtón viszont kopogtam.Liam nyitott ajtót.-Bejöhetek?
-Itthon vagy!-átölelt,majd bementünk a hidegről.-Van egy rossz hírem!
-Ennél rosszabb?-néztem rá félig felvont szemöldökkel.
-Mivel Zayn nem tudta mi lesz veled,ezért úgy gondolta,hogy majd megbeszélitek,meg minden és ezért elment kb. 2 órája Bradfordba.-remek!Még vele se tudok beszélni.Bravó Diana!
-Nem mondta,hogy visszajön-e karácsonyra,vagy ott marad?-elővette a telefonját majd a kezembe nyomta.
-Hívd fel és beszéljetek.-visszaadtam a telefont.
-Előbb inkább kipakolnék.És a többiek merre vannak?
-Niall is ma ment el.Harry bevásárol,Louis meg Eleanorral van.Én meg itthon takarítok.
-Segítsek?
-Beszélgetni akarsz?
-Hát...jó lenne.
-Akkor megvárlak.-felmentem kipakoltam a cuccaimat,majd lementem.Nagyobb volt a rend és egy bögre kakaó várt az asztalon.Leültünk egymás mellé.
-Mivel kezdjem?
-Mondjuk az elején.-elkezdtem mesélni neki,majd Harry is megjött és csatlakozott hozzánk.Nagyon sokáig fent voltunk és beszélgettünk.Sokat meséltek ők is.Louis nem jött meg.
-És azt képzeld el,hogy Niall mesélte,hogy ott volt Harryéknél...
-Ne Liam ez nagyon gáz!
-Mond tovább.-bíztattam.
-Ott volt ugye Harryéknél,erre Harry lefeküdt a földre és bálna hangokat próbált utánozni,erre bement az anyukája és azt mondta,hogy fejezze be a szexuális hangok kiadását!-a végét már szakadozva mondta a nevetéstől,amit én se bírtam ki.3-an ültünk a kandallóval szemben és néztük hogy ég a tűz.-Én azt hiszem már elég késő,felmegyek,szerintem ti se maradjatok fent sokáig.-Liam megveregette Harry vállát és megsimogatta a hajam.Harry vállára döntöttem a fejem.
-Ez a valóság?-kérdeztem egy sóhaj kíséretében.
-Miért?
-Mert a kóma jobb volt.Nyugodtabb.Nem kellett aggódnom,hogy kit veszítek el,hogy ki szeret és ki nem.Minden egyszerűbb volt.-összefonta az ujjainkat.
-Most is egyszerű,csak te bonyolítod túl.De engem tudod mi vidít mindig fel?Egy twitcam.Amikor beszélhetek a rajongókhoz.Nem érdekel néha hány óra van,hogy ki látja,vagy ki nem.Ők a legfontosabbak.Mindig meghallgatnak.
-Mert nem tudnak válaszolni!-összekulcsolt ujjainkra néztem.-Csinálsz egyet?
-Szeretnéd?
-Aha.-felállt,majd lehozta a gépét.Bekapcsolta,majd a twitcamot.Bemutatott,mintha még nem ismerne a fél világ.Egy csomóan voltak fent hajnali kettőkor.Oh,hogy már ennyi az idő.Na mindegy.Egy csomó dolgot kérdeztek,amire volt hol Harry és volt hogy én válaszoltunk.

2 megjegyzés:

  1. Szióka!
    nagyon jó lett a rész! Nagyon csúnyán összekaptak Tyler-el. Sajnálom, hogy Zayn elment, viszont örülök, hogy szerető környezetben van Diana. :)
    Gyors folytatást! SIEEEEEEEEEEEEEEEEESSSSSSSSSSSSSSSSSS!!!!!!!!!!!!!!!
    Puszi:D ~1DodoPayne <3 :P

    VálaszTörlés
  2. mikor volt ez komaban!? O_O mit hagytam ki mi van ????????

    VálaszTörlés