2013. április 12., péntek

Part 56.Ébredés!


...-Van változás?Mi történ vele?-Tyler elhalmozta kérdésekkel.
-Elütötte egy autó.Agy rázkódás és több belső vérzése keletkezett,az állapota változatlan.Valószínüleg kómába esett.


Diana szemszöge

Sötét és üres.Ez a két szó jellemez jelenleg.Nem tudom kinyitni a szemem hiába szeretném.Nem tudok se mozdulni,se megszólalni.
-Hugica kérlek ébredj fel!Jövő héten karácsony!Igen,most kezdődik a 3.hét,hogy kómában vagy!Kérlek ébredj fel!Zaynt ne várd,mert nem engedem be,de én itt vagyok!-lazán fogta a kezem.Belül már tombolok,hogy nem tudok megmozdulni.Annyira meg akartam fogni a kezét,megszorítani.-Hozok egy kávét.Mindjárt jövök.-megmozdult!-Diana!Hallasz?Jézusom!Ébredj!Nővér!-hangos trappolással jött gondolom a nővér.
-Valami baj van?
-Megmozdult!Éreztem!-a nő megvizsgált,de semmi változást nem látott.
-Lehet,hogy téves volt az érzése,mert semmit nem jelez a gép.Sajnálom!-ismét erősen próbálkoztam.Sikerült!-Azonnal jövök!-a nő hangos trappolással ment el.Lépések zaja hallatszott a folyosón.
-Az agya nem adta fel a küzdelmet,hamarosan fel fog ébredni!-mondta egy férfi hang,majd kimentek a nővérrel együtt.Tyler sírt,zokogott.
-Tudtam,hogy nem hagysz itt minket!-simogatta a karom.-Ébredj fel minél hamarabb.-az ajtó nyílt és egy alak jött be.
-Szia!Van változás?-a hang aranyos volt,olyan kislányos és egyből felismertem.
-Szia Eleanor!Fel fog ébredni!Megmozdult!
-Jézusom!Tényleg?Diana ébredj,már nagyon hiányzol!-Eleanor elnevette magát.-Minden rendben van és Zayn...
-Kérlek őt ne is említsd!
-Ő a szerelme,tudnia kell,hogy szereti.-szóval szeret!Eleanor keze az enyémet fogja.Belül sírtam és nevettem,nagyon boldog vagyok.Megszorítottam Eleanor kezét.
-ÁÁ!Diana!-Eleanor is megszorította a kezem.
*2 nappal később*
Fáradtan nyújtózkodók ki.Elgémberedett végtagjaim ismét mozognak!Tyler a fotelben alszik.Szerintem már egy ideje nem aludt,de nem akartam,hogy most aludjon,ezért felkeltem,ami miatt megszédültem és visszaültem.
-Tyler Posey!-parancsoló hangon szóltam rá.
-Anya csak 5 percet még!-elfordult,de visszanézett.-Diana!Te tényleg ülsz,vagy csak álmodom?-elmosolyodtam.Ledöntött az ágyra ahogyan megölelt.-Tényleg felébredtél?Annyira örülök!-elsírta magát annyira boldog volt.Szorosan ölelkeztünk,vagy 10 percig aztán elszalad egy orvosért.Megvizsgáltak és azt mondták ha az eredményeim jók akkor holnap akár haza is mehetek.Aznap Tyleren kívül senki nem volt bent,de Tyler elmesélte az elmúlt három hetet.Elmondott mindent.-És most lenne egy kérdésem!
-Mond csak!
-Te teherbe estél?-a szememet becsuktam és hátrahajtottam a fejem.-Válaszolj!-követelőző volt a hangja,de megértem,mert nem mondtam el neki.
-Igen...
-Hát akkor most örülsz,hogy elvetéltél és nem kellett abortusz?
-Elvetéltem?-legbelül most ez olyan furcsa volt,mintha elvesztettem volna valamit ami fontos volt.
-Mit vártál?Borda törésed volt,csoda,hogy nem haltál bele.Felrepedt a fejed és erős belső vérzéseid voltak.Diana mi történt veled?
-Sajnálom,hogy elment a baba,gondoltam rá,hogy megtartom.Hazafelé gurultam,ellógtam az utolsó óráról és ezért ne szidj le,mert szülinapom volt!Mentem haza és a zebránál megvártam míg zöld lesz,majd elkezdtem gurulni és aztán nem emlékszem.
-Haragudni szeretnék rád,de nem tudok.-ismét átölelt.-Nagyon szeretlek!
-Én is,de ha nem bánod eléggé lefárasztott a dumálásod,szeretnék aludni.Nyugodtan menj haza és holnap majd visszajössz értem.
-Itt maradok,majd holnap együtt megyünk.-elfordultam és elaludtam.
*Másnap*
Ty korábban ébredt mint én.A nővér pont akkor dugta be a fejét,amikor kinyitottam a szemem.Szólt az orvosnak,aki 10 perc múlva megvizsgált és megállapította,hogy hazamehetek,de nagyon sokat kell pihennem és nem erőltethetem meg magam.Hazamentünk és rend fogadott.Felmentem a szobámba.
-Tyler hol a telefonom?
-Nem volt nálad és a cuccaid közt sem találták!-kiabálta vissza.F*sza akkor most hogy fogok telefonálni?
-Eleanor száma nincs meg?
-Nincs!-amint kimondta vad kopogás hallatszott lentről.Kinyílt az ajtó.
-Mit  jelentsen az,hogy nem szólsz,hogy a barátnőm felébredt?!-Eleanor lépett be a nappaliba.Kimentem és fentről néztem,ahogyan ott lent állt.-Diana!-eldobta a táskáját és felfutott a lépcsőn.Szorosan átölelt.
-Szia!Óvatosan!-behúztam a szobámba.
-Nem hiszem el,hogy felébredtél!-mosolygott és leült a székre,én meg lefeküdtem.Ty is feljött.
-Eleanor kérsz te is enni?
-Nem kösz,de Diana ott alszik ma nálam oké?
-Szó sem lehet róla!-Tyler felháborodva meredt Elre.
-De igen lehet,mert kitiltottad a srácokat a házból és a kórházból!Én nem vagyok az ellenséged és ma csajos estét akarok tartani és Danielle is látni szeretné már Dianát!Nem lesz semmi baja!
-Akkor sem!
-Tyler nagyon szeretném!Itthon leszek utána,csak had aludjak nála!-igazából fogalmam sem volt miért akarok ott lenni,de gondoltam a srácok is ott lesznek.
-Nem akarom,hogy bármi bajod legyen,tehát nem!
-De!
-Nem!
-Nem!
-De!Mármint nem!
-Kimondtad!-elfordult és kiment a szobából.Eleanor elővette az egyik táskám el kinyitotta a szekrényt.-Miért kell ma ott aludnom?
-Mert a srácoknak koncertjük lesz,3 hét óta először.Zayn nem tudott énekelni annyira elhagyta  magát.Diana egyszerűen nem létezett nélküled.Ma is csak azért vállalta el,mert ez valami fontos cucc.Amikor bent voltam a kórházban mindig felhívtam és hagytam,hogy beszéljen hozzád,amíg Tyler hazajött.És mivel te leszel most a meglepetés,ezért mit szeretnél felvenni?
-Nadrágot és pólót,meg tornacipőt.
-Jó,de nálam van a szülinapi ajándékod,amit ma viselned kell!-kivett egy fekete farmert,egy tornacipőt,egy DC-s sapkát és egy fekete pólót.

2 megjegyzés:

  1. Szegény Zayn!! Nagyon jo lett folytatást követelek gyorsan!!!! :DDD Szandy.

    VálaszTörlés
  2. Szióka!
    Nagyon- nagyon jó lett a rész. Végre felébredt Diana. Szerintem kicsit erős Tyler viselkedése, de valamilyen szinten még is megérte. Szegény Zayn milyen rossz lehetett már neki. Eleanor meg nagyon- nagyon jó fej és kedves. Kíváncsian várom a folytatást! SIESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS!!!!!!!!!!!!!
    Puszi:D ~1DodoPayne <3 :P

    VálaszTörlés