2013. április 21., vasárnap

Part 58.Az én életem.


-Jólvan na!Félek valamitől,ez olyan nagy baj?
-Nem!-nevetett.Csak álltunk és álltunk.Jó érzés volt ismét közel érezni magamhoz,de ő sem engedett,így csak álltunk.


Eleanor jött be az ajtón.A telefon a kezében volt és eltakarta a mikrofont.
-Tyler az.-suttogta.Átvettem.
-Szia!Baj van?
-Hol vagy most?-gondolkoznom kellett,hogy mit mondjak.
-Ő...Eleanorral.
-Szóval,ha bemegyek a fiúkhoz akkor nem talállak ott?
-Miért?
-Mert láttam a koncertet.Dylan felhívott és örült,hogy felébredtél.Nem találkozhatsz Zaynnel!Megtiltom!
-Nem Tyler!Nem tilthatod meg,hogy boldog legyek!
-Gyere haza!Ne akard,hogy hazarángassalak!
-Nem megyek!Szeretem őt!
-Elhiszem,de minden így kezdődik!Szereted,aztán összevesztek és te húzod a rövidebbet!Diana gyere haza!
-Nem!-Zayn elvette a telót.
-Hazaviszem!
-Az a minimum!
-De csak holnap reggel!
-Azonnal!Zayn ne kelljen odamennem!
-Nem tilthatod el tőlem!
-Csak nézd meg!-elvette Eleanor Zayntől.
-Tyler,holnap épségben haza fog érni Diana!Nem kell idejönnöd és te még nem jöttél rá,hogy a húgod amilyen önfejű,minél inkább tiltod,annál inkább megteszi?Megígértem,hogy vigyázok rá,ne aggódj!
-Ott van vele,tehát nem tartottad be az ígéreted!Ha 1 karcolás esik rajta,nem állok jót magamért!
-Vigyázok rá,szia!-letette,majd kifújta a levegőt.-Ezért,még kapni fogunk!Tehát,ha egy karcolás is esik rajtad,nekünk annyi.Jó éjszakát!-kisétált a szobából.Zayn lehuppant az ágyra.Arcát a kezébe rejtette.Hátrasimította a haját.Leültem a padlóra pont elé.
-Ne oda ülj!Még a végén valami bajod lesz!-mondta gúnyosan.Felálltam.
-Menj a tudod hova!-fogtam a fiókból egy bugyit és egy pulcsit és kimentem.Elmentem zuhanyozni,aztán Zayn szobájába mentem.Nem volt benn.Befeküdtem az ágyba és magamra húztam a takarót.Zayn illatát éreztem benne és elaludtam.Reggel nem egyedül ébredtem.Ott feküdt mellettem az én félistenem nyitott szemekkel.
-Sajnálom!-dünnyögte.
-Tudom!-megpusziltam az orrát.
-Mi lenne,ha csütörtökön elmennénk Bradfordba?Csak te meg én!Szeretném veled tölteni a karácsonyt!
-Jól hangzik,de...
-Semmi de,a szüleim is voltak bent nálad és aggódnak értem,főleg anya.Hiányolnak!Kérlek!-kifújtam a bent tartott levegőt és összekulcsoltam az ujjainkat.
-Szeretném,csak Tyler,tudod csak én vagyok neki,és eddig mindig együtt töltöttük a karácsonyt.Nem tudom nélküle elképzelni a karácsonyt!
-Akkor legyen úgy,hogy elmegyünk csütörtökön és hétfőn hazajönnénk.Na?-csillogott e szeme.
-Szeretném!-közelebb húzódtam és megcsókoltam.Átfonta a derekamat.-Hamarosan indulnom kéne nem gondolod?
-Nem!-nekiállt puszilgatni a nyakamat.-Hazavigyelek,vagy Ellel mész?
-Nem tudom!Menjünk együtt!Akkor legalább látja a boldogságom.-rövid csókot nyomott ajkaimra,majd szorosan átölelt.-Szeretlek!
-Én is!Tudod mit?Csináljuk Bradfordban a tetkót oké?
-Ahogy szeretnéd!-átfontam a nyakát,ő meg magára húzott.Nevettünk.Felültem,így a derekán voltam.Kopogott valaki,mindketten az ajtó felé néztünk.
-Jó reggelt!-Eleanor jött be az ajtón egy tálcányi reggelivel.-Ez a tiéd Diana,mert a szülinapodon nem kaphattál ágyba reggelit,ezért ezt most bepótoljuk!-puszit nyomott az arcomra.-Ha megetted,akkor szerintem induljunk.
-És az enyém hol marad?-Zayn nyújtózkodott.
-A hűtőben!
-Eleanor baj lenne,ha Zaynel mennék haza?-Elnek tátva maradt a szája.
-Diana!Soha nem fog elengedni,ha nem én viszlek haza!
-Akkor elszökök!-elnevettük magunkat Zaynnel.-El lécci!
-Nem tudom,hogy jó ötlet-e!
-Jó hát!-felálltam és átöleltem.-Ígérem nem lesz baj!-égnek emelte a tekintetét,majd intett és kiment.Zayn a tálcámmal szemezett,amin palacsinta volt.-Az az enyém,ne is gondolj rá!-odahuppantam mellé.Felkelt és kifelé indult.-De ha szeretnél,kaphatsz belőle!-visszajött,majd ketten elfogyasztottuk a finom palacsintát,aztán mindketten felöltöztünk.Zayn hazavitt,majd megálltunk előttünk.
-Elkísérlek az ajtóig mit szólsz?Szerinted leszedi a fejem?
-Csak gyere!-megpusziltam,majd megvártam míg kinyitja az ajtót.Fogtam a táskám és másik kezemet összekulcsoltam az övéivel.Lassan sétáltunk az ajtó felé.Még fél úton se voltunk,mikor kinyílt az ajtó.Tyler roham tempóban jött ki és meglökte Zaynt,így elengedte a kezem.
-Mit képzelsz?Hagyd őt békén!Nem érdemled meg!-kiabálta.Zayn lelökte Tyler kezeit magáról.
-Mit képzelek?Még arról se szóltál,hogy felébredt!Tudtad,hogy mennyire szarul vagyok miatta,hogy 13 koncertet mondtunk le,mert nem tudtam kijönni a szobámból!Nem engedtél be a kórházba,ezt megértem,mert mégiscsak te vagy a tesója,de most,hogy felébredt ő dönthet az életéről!És igen,tudom,hogy nem érdemlem meg!-kiabálta vissza.Közéjük futottam,mielőtt még bármi történt.
-Zaynnek igaza van.Én dönthetek.És tényleg nem érdemel meg,de én szeretem és ez nem fog megváltozni.Ty kérlek fogadd el!
-Tudod mit!Azt csinálsz amit akarsz!Nem szólok bele az életedbe!Ott cseszed el ahol akarod,de utána ne gyere hozzám sírni!

3 megjegyzés:

  1. Szióka!
    Nagyon jó lett a rész! Ezek a veszekedések izgalmasabbá teszik a történetet. Hát remélem nemsokára abbamarad ez a viszálykodás. Kíváncsi vagyok a folytatásra!
    SIESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS!!!!!!!!!!!!!
    Szeretlek, imádlak!
    Puszi:D ~1DodoPayne <3 :P

    VálaszTörlés
  2. Úr isten!!! Ez nagyon jó!!! Siess!!

    VálaszTörlés