2013. április 13., szombat

Part 57.Ismét együtt.


...-Nadrágot és pólót,meg tornacipőt.
-Jó,de nálam van a szülinapi ajándékod,amit ma viselned kell!-kivett egy fekete farmert,egy tornacipőt,egy DC-s sapkát és egy fekete pólót.

Tyler felhozta a kaját,amit megettem.
-Indulhatunk?-Eleanor hozta a táskát.Átöleltem Tylert és elindultunk.Beszálltunk El kocsijába és indultunk.El háza nagyon szép,kicsi,de barátságos.Leültem és vártam míg lehozza az ajándékot.Egy nagy dobozt hozott le.
-El,ezt nem mondod komolyan!-eltátottam a szám.
-De!És nem kell megköszönni!-kinyitottam a dobozt.Egy fekete ruha volt benne,egy tutyi,egy One Directionos póló és egy fekete bőr dzseki.Egy fekete keretes szemüveg és egy kék karkötő.
-Biztos ez az enyém?-közben kivettem a fekete koktél ruhát.
-Igen biztos!
-Hát akkor köszönöm!
-Ott a fürdő,arra van a szobám,menj és nyugodtan öltözz át,addig megvárlak.-bementem a fürdőbe és átöltöztem.Kimentem és megálltam előtte.-A  hajadat hagyd kiengedve és vedd fel a szemüveget.-úgy tettem ahogy El kérte.Ő is elment átöltözni,majd lejött és végignézett rajtam.-Remek!-elindultunk.Már negyed órája elkezdődött.
-Akkor hol is leszünk mi?
-A színpad mellett a saroknál.Egyébként van egy ötletem.
-Mi?
-Majd meglátod!-megérkeztünk a csarnokhoz.Bementünk és Elenaor beszélt valamit a világítós hapsival és Paullal.Még fél óra volt vissza a koncertből.-Diana gyere!-El valami hátsó ajtón vezetett végig.-Amikor elkezdik énekelni a Rock Me-t menj ki az ajtón és amikor a refrén jön,kezdj el feléjük sétálni,de szépen lassan oké,nem kell megerőltetned magad.Oké?
-Biztos jó ötlet ez?-megigazította a sapkát.
-Tuti!-megsimogatta a karom és visszafutott.Álltam az ajtóban és vártam.Elkezdődött a szám.Nagy levegő be és kifúj.Kiléptem,majd vártam a refrént.Hirtelen sötét lett,de a fiúk énekeltek.Elindultam szépen lassan.Rám világított egy reflektor,de a sapkám eltakarta a fényt.A srácoknál is felgyulladtak a fények.Felemeltem a fejem és rájuk néztem.Ott van 5 tökéletes srác a színpadon és énekelnek.Zayn odadobta a mikrofonját Liamnek és lassan lesétált a lépcsőn.A többi srác tovább énekelt én pedig tovább sétáltam felé.Mosolyogtam.20 méter volt még köztünk kb. mikor Zayn nekiállt rohanni felém.Átölelt és felemelt.
-Óvatosan!-suttogtam.Hangosan sikítozott a közönség a fiúk pedig énekeltek!
-Tényleg itt vagy?-eltolt magától,hogy jól megnézhessen.Végigmutatok magamon.
-Teljes élet nagyságban!-ismét szorosan megölel.Érzem,hogy sír.Hátát simogatom.-Ne sírj,most már itt vagyok.-A srácok like jelet mutatnak,amin csak mosolyogok.-Most menj,mert várnak a rajongóid!-eltoltam magamtól.Elindult visszafelé én is.Másodperceken belül ott áll előttem,kezével állam alá nyúl és érzékien megcsókolt.Mindenki sikítozott.Hiányzott ez a csók.Levette a sapkám és a fejére tette.
-Ez most már az enyém!-még egy rövid csókot adott,majd elindult visszafelé.Én is minél gyorsabban ki akartam érni.Miután kiértem egyenesen Eleanorhoz mentem.Könnyes volt a szeme.Átöleltem.
-Köszönöm!-ismét boldognak éreztem magam.Szeret!Végignéztük a továbbá remek koncertet és vártuk lejönni a fiúkat.Egyesével jöttek le Harryvel az élen.Szorosan átölelt,de ölelésünk rövid volt,mert engedte a többieket.Liam elsírta magát annyira örült,hogy újra velük vagyok.Zayn Megcsókolt és közben felemelt.
-Ne ijessz rám többször!Soha!Annyira szeretlek!Nem tudnám elviselni,ha nem lennél.Elmentünk hátra az öltözőbe.Közben meséltek a srácok,hogy mennyire hiányoztam a mindennapokból,meg hogy Zayn mennyire elhagyta magát és hogy Ty nem engedte be őket.Ezért most haragszom rá.
-És kipihent vagy?-kérdezte Zayn.
-Attól függ.Tudnák aludni.
-Mert velem tölthetnédn az estét!-mindenki "Húúúú"-zni.
-Nem Zayn!Ma velem lesz!-Eleanor egyből felháborodott.Zayn gonoszan nézett Eleanorra,de mosolygott.
-Akár lehetnétek nálunk is!Az én szobámban is van még hely!-ajánlotta fel Louis és megölelte Eleanort.
-Louis ez még túl korai,Dianát még csak most engedték ki és megígértem Tylernek,hogy vigyázok rá.
-Ki mondta,hogy bántanám!Mellettem van a legnagyobb biztonságban!-Zayn átszelte a szobát és átölelt.-Szeretnél ma velem lenni?
-Khm...talán!-húztam fel a szemöldököm és ránéztem Elre.
-Diana!Azt hittem legalább te kiállsz magadért!
-Épp azt teszem!-megcsókoltam szerelmemet,majd leültem a fotelbe.Danielle fellépésen van,ezért nem lehet itt,de Liam felhívta,hogy tudjak vele beszélni.Megvártunk míg átöltöznek,majd átmentünk a srácokhoz.Ettünk valamit közösen,majd mindenki ment a maga szobájába.Én is bementem a sajátomba és amit először észrevettem,hogy négy doboz van az ágyon.Zayn bejött és átölelt.-Ezek az ajándékaim?-átöleltem én is.
-Természetesen az enyém nincs köztük,mert majd együtt csináljuk.
-Mmmm...-megnyaltam az ajkam.-Kezdek kíváncsi lenni!
-Egy közös tetkó.
-Ohh értem...-nem erre számítottam de oké.
-De csak akkor,ha szeretnéd.
-Persze,hogy szeretném!

3 megjegyzés:

  1. Szióka!
    Tök jó, hogy ilyen hamar jött új rész. Nagyon- nagyon jó lett. Tök jó volt El ötlete. Érdekel milyen közős tetkójuk lesz.
    Nagyon jól írsz!
    SIEEEEEEEEEEEEEEESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS!!!!!
    Puszi:D ~1DodoPayne <3 :P

    VálaszTörlés
  2. Nagyon imádoooom!!!! Siessss!! :))

    VálaszTörlés
  3. De aranyos!!! :))) KÖVIT!!!!!!! :D <3 <3

    VálaszTörlés