2012. november 20., kedd

Part 1. Végre itthon


Mert zene nélkül unalmas olvasni :D

Tyler végre hazajön.Lassan 1 hónapja nem láttam.Deszkával gurultam az utcánkban mikor jött kocsival.Előbb haza ért mint én,pedig siettem.
-Diana!-kiabálta már messziről.Amennyire lehetett én siettem,de nem bírta ki,hogy odaérjek.Intettem neki.Bepakolt mire megérkeztem.
-Tyler!Végre hazaértél!-ugrottam a nyakába.-Hiányoztál!
-Te is nekem!Most le se tudsz magadról majd vakarni.
-Nem is akarlak!Mit hoztál nekem?-kiváncsiskodtam.
-Miután kipakoltam meglátod!Van
 itthon valami kaja?
-Nincs,de mindjárt összedobok valamit.-letettem a gördeszkát a sarokba és mentem a konyhába.Gyorsan csináltam rántottát.Tudom,hogy délután van,de az volt a leggyorsabban kész.Leültünk enni addig mesélt a forgatásról,a szerepéről és,hogy milyen volt Amerikában.Sok képet csinált,amiket evés után megnéztünk a gépén.2 órán keresztül beszélgettünk még aztán felment kipakolni.Én elmentem egy kicsit gyakorolni a a parkba.Épp a korláton csúsztam át mikor leestem a deszkáról.Lehorzsoltam a térdem és a kezem,de semmi komolyabb.
-Jól vagy?Nem fáj semmid?-kérdezte egy srác közben a kezét nyújtotta.Nem fogadtam el,felálltam egyedül.
-Ja.-intéztem el ennyivel a beszélgetést.Nyúltam a deszkáért.
-Szép deszka!Mióta deszkázol?-kezdett idegesíteni.Zayn állt mellettem asszem végzős a sulimba és annak a buzi fiú bandának a tagja.
-Közöd?-nem érdekelt nem akartam válaszolni neki.
-Csak kíváncsi vagyok.Egyébként Zayn vagyok,de gondolom már felismertél.-próbált menőzni a hírnevével,de nem érdekelt ráálltam a deszkára és elgurultam.-Várj már!-kiabált utánam,de inkább hazafelé vettem az irányt.
-Merre voltál?
-A parkban.-mutattam a kezemre.
-Fáj?
-Nem is vettem észre,csak most ahogyan jöttem haza.
-Gyere ide bekötöm.-anyáskodott és nyúlt az elsősegély dobozért.
-De ezt nem kell kötni csak egy ragtapasz.
-Egyébként,hogy történt?
-Korláton csúsztam,aztán valahogy leestem.Aztán ott volt egy buzi aki nem akart békén hagyni.
-Ki?
-Zayn asszem így hívják.
-Malik?Ő jó fej.
-Honnan ismered?
-Ők is voltak kint Amerikában és találkoztunk párszor meg ők is itt laknak Londonban.
-Remek...-dörmögtem az orrom alatt és a letapasztott kezemre néztem.
-És hogy érted,hogy nem akart békén hagyni?
-Fel akart segíteni,meg kérdezősködött meg pályázott a deszkámra!
-Ezt kedveskedésnek hívják nem levakarhatatlanságnak!
-Ugyan az!-indultam a szobámba.Bekapcsoltam a telómon a kedvenc számom és a fürdőbe indultam.Letusoltam majd felvettem a pizsim ami Tyler kedvenc pulcsija.Elintéztem a fürdőbe mindent bementem a szobámba és bebújtam az ágyba a zene még mindig szól és a fal felé fordulva feküdtem. Tyler bejött és befeküdt mellém.Magához húzott és lekapcsolta a zenét.Hamar elaludtunk,de el is aludtunk.
-Tyler nekem ma suli van el fogok késni?-ugrottam ki az ágyból.
-Hova sietsz még csak..07:23 azt már ennyi az idő?-kelt ki ő is-De én miért sietek?
-Mert be akarsz vinni a suliba,mert különben elkések.-közben már felöltöztem és a fürdőben vasaltam a hajam.
-Igyekezz,mert tényleg elkésünk!-szólt Tyler.
-Rohanok.-beledobáltam a táskámba a cuccaimat felvettem a cipőm fogtam a telómat és a deszkámat és már kocsiban is voltunk.
-Köszi majd megyek!Délután otthon leszel?-ugrottam ki a kocsiból.
-Szerintem igen,de hívlak ha nem.-rohantam be,de már így is negyed órát késtem szóval mindegy.Kopogtam majd benyitottam a termünkbe.
-Miss Posey!Végre hogy megérkezett!Talán nem gurult elég gyorsan a gördeszkája vagy balesetet szenvedett útközben?-nézett a kezemre.
-Nem tanárnő!A tesóm tegnap ért haza és sokat beszélgettünk,mert tudja mi olyat is szoktunk.
-Indulj az igazgatóiba és tanulj meg viselkedni!-becsaptam az ajtót és leültem a tanári elé. Zayn lépett ki az ajtón.Már megint ő.
-Szia!Jól van a kezed?Miért vagy itt?
-Diana már megint te vagy? Gyere!-szólt ki az igazgatónő.Besétáltam ügyet se vetve Zaynre.
-Jó reggelt!
-Mi járatban vagy ismét?Kit vertél meg?
-Senkit!Tiszteletlen viselkedés miatt vagyok itt!
-Megbántad?
-Nem!
-Akkor meséld el mi történt!-elmeséltem mindent.De persze megint én voltam a rossz és 1 újabb beírással gazdagodtam.Hurrá én!
-Miért voltál bent?-kérdezte amit kiléptem az ajtón.
-Szállj már le rólam!-flegmán elsétáltam mellette.Nagyszünetben az egyik padon ültem.Zayn pedig felém közeledett leugrottam a padról és indulni készültem,de elkapta a karomat.
-Diana nem tudom mi a bajod,de idegesít,hogy így viselkedsz.
-Menj vissza a barátaidhoz,nehogy megszóljanak,hogy velem láttak.
-Nem érdekel!Mi a bajod?Barátkozni próbálok erre te itt flegmázol.
-Velem nem kell barátkozni!Elvagyok én egyedül is!-rántottam el a kezem,de elém lépett.
-Mi a bajod?
-Nincs hozzá semmi közöd és engedj elmenni,mert te vagy Zayn Malik majd azt hiszed a lábad elé fogok borulni és mindenáron barátkozni akarok majd veled?Hát nem!-ellépett előlem és mentem órára.6.óra után elindultam haza. Tyler nem hívott ezért gondolom otthon van.Átmentem a parkon és már az utcánkban is voltam.Ismeretlen autó állt előttünk,gondoltam valami ismerős.Bementem.
-Hazaértem!-kiabáltam az ajtóból letettem a deszkát a sarokba.
-Szeretnék bemutatni valakiket gyere a nappaliba!-szólt vissza Tyler.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése