2012. november 30., péntek

Part 8. Minek ekkora felhajtás?


…-Köszönöm.Menj öltözz fel,ha már nem alszol akkor reggeli után indulunk!


Felmentem felöltöztem megmosakodtam,elintéztem a reggeli teendőimet aztán lementem.Tylerrel megreggeliztünk aztán kocsiba ültünk majd a plázába mentünk.
-Kezdjük itt.-húzott be az első boltba.Esküszöm ő sokkal jobban élvezte ezt az egészet mint én.Rengeteg ruhát felpróbáltatott velem.Rózsaszín ruhák szóba se jöhettek csak ez volt a kikötésem.3 teljes órát töltöttünk a plázába ahol végül egy egybe részes fekete ruha és egy fekete tornacipő mellett döntöttünk. Tyler nem egyezett bele a cipőbe,de nem tudtam magas sarkúban menni.Beültünk a Mekibe ebédelni aztán mentünk tovább. Tyler bejött velem a gördeszkás boltba ahol vettem néhány dolgot a deszkáimhoz.Sokat beszélgettünk és sétáltunk.Beültünk a moziba és megnéztünk egy filmet.5 óra körül hazafelé vettük az irányt.Előtte elmentünk bevásárolni ami szintén még kb. másfél óra volt.Vacsira gyümölcs salátát ettünk.A díj átadóra holnap 6 órára kell odaérnünk.Ezért ma hamar lefeküdtem aludni.
-Tyler kipihenem magam jó éjt!-odamentem hozzá és puszit nyomtam az arcára.
-Menj csak én is mindjárt megyek.-felmentem letusoltam és elvégeztem minden dolgot és bebújtam az ágyba.Persze nem tudtam elaludni csak forgolódtam.Kisétáltam Tyler elaludt a szobájában .

A kis aranyos.Nem volt szívem felébreszteni pedig ilyenkor csak vele tudok aludni.
-Mi a baj?-kérdezte kómásan.
-Nem tudok aludni.
-Gyere ide!-arrébb csúszott én pedig befeküdtem mellé.Bárki ezt látná azt hinné egy fiatal párocska vagyunk,pedig csak testvérek.Tylernek régen olyan stílusa volt mint Zaynnek,hogy az összes szép lány az ágyában kötött ki,de ezt a korszakot akkor zárta le amikor az egyik lány terhességet szimulálva akart mellette maradni,de én lebuktattam a csajt.Akkor én voltam a hős.Nem értem hogy lehetnek ennyire szánalmas emberek,hogy kihasználják a másikat.Bár akkor nagyon haragudtam Tylerre,hogy ő is kihasználja az embereket.Tyler mellett pillanatok alatt elaludtam.Mellette mindig nyugodtság önt el pont úgy mint Zayn mellett.De őt most jobban utálom mint bárki márt ezen a földön.Nagyon szomorú,de gyönyörű álmomból Tyler ébresztett.
-Diana!Ébresztő!Dél van!-húú de elaludtam.
-Jó még adj 2 percet.
-Nem lehet igyekezz!Nem akarok semmiről lekésni,mert megyünk…-hozzávágtam egy párnát.
-De igenis lehet.-átfordultam a másik oldalamra.Rám ugrott.
-Megyünk fodrászhoz,te mész sminkeshez meg időben oda is kellene érnünk.Nincs felesleges időnk.Igyekezz!-becsukta az ajtót és kiment.Lassan felkeltem és a szobám felé vettem az irányt.Egy óra alatt elkészültem majd a nappaliban ettem a müzlimet.
-Mikor megyünk fodrászhoz?-kérdeztem két csámcsogás között.
-Fél 3-kor.Aztán 4-kor sminkeshez utána haza jövünk felöltözünk majd indulunk.
-És ez milyen díj átadó is?És minek kell kísérő?
-Hát ilyen filmes,sorozatos.Lesznek fellépők meg ilyenek.Engem is jelöltek,csak elfelejtettek szólni ezért van ez a kapkodás.Kísérő igazából nem kell,de nem akarom,hogy egyedül legyél itthon.És ne mond azt,hogy akkor te itthon maradsz,mert úgyse engedem.
-Jó-jó inkább meg se szólalok.-kivittem a tányéromat a konyhába és elmostam.Amíg nem kellett indulnunk addig megbeszéltük az estét.Elmondta a szabályokat meg stb.
-Nem mehetsz el a közelemből.Ne legyél barátságtalan az emberekkel.Amikor fényképeznek akkor mosolyogj,szóval mindig.Sok barátom lesz ott,majd bemutatom őket.
-Összefoglalva:Ne menjek el a közeledből,ne legyek bunkó,mindig mosolyogjak és jó pofizzak a barátaiddal.
-Pontosan,de gyere mert indulnunk kell.És kihagytam egy dolgot.Az újságírókkal ne foglalkozz.
-Oké.-beültünk a kocsiba és indultunk.Hamar odaértünk.Háromnegyed négyre végeztünk és egyből mentünk a sminkeshez.Ott fél órát töltöttünk majd indultunk haza.
-Te mikor öltözöl?-kérdeztem.
-Előbb eszek aztán utána.Szerintem te is így tegyél.


-Oké!-kimentem vele a konyhába és ettünk vacsorát.5 óra volt mikor felmentünk öltözni.

A szoknya alá még felvettem egy fekete harisnyát.A hajamat és a sminkemet megigazítottam még egy kicsit,megkötöttem a cipőm és lementem a nappaliba.Tyler tátott szájjal nézte végig a kis műsort.
-Miért nem hordasz szoknyát?Elképesztően nézel ki!-odasétáltam és egy puszival jutalmaztam a bókot.
-Köszönöm,de induljunk mert el fogunk késni!
-Nem késünk le semmit nyugodj meg 5 perc és itt a limuzin!
-Mi ne már!Minek ekkora felhajtás?
-Mert a kocsimat nem tudnám hova letenni.-nevette el magát aztán kimentünk bezárta az ajtót és hamarosan jött is a limuzin.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése