2013. január 30., szerda

Part 37.Most jött el az ideje!


…-Gyere tusolj le te is!-emelgette a szemöldökét.
-Ha te is bent vagy abból nem lesz tusolás!


Elmentem tusolni.Felöltöztem,elvégeztem a reggeli teendőket és kimentem.Zayn már összepakolt és útra készen állt.Háromnegyed nyolc volt.Lementem vele reggelizni.Együtt reggeliztünk,aztán felmentünk a srácokhoz.Elköszöntünk,azután elvittük Zaynt a reptérre.Könnyes szemmel köszöntem el tőle,pedig holnap már újra láthatom.Tyler velem tölti az egész napot.Elmentünk egy csomó helyre.A nap nagyon hamar eltelt.Este annyira elfáradtam,hogy letusoltam és 10 perc múlva már aludtam is.Reggel későn keltem.Crystal volt bent velem a szobában.
-Jó reggelt!Jól aludtál?-még ki se nyitottam a szemem máris mosolyogtam.Kedves volt,nagyon kedves.
-Neked is!Aha.Mennyi az idő?-szememet törölgettem és kinéztem az ablakon,ahol sütött a nap.
-Negyed 1.Jól elaludtál,de Tyler mondta,hogy eléggé kimerült vagy,meg minden,ezért nem akartalak felkelteni.2 óra múlva indul a géped.
-2 óra?Pff… nem bántam volna,hogy felkeltesz,de mind1.
-Bocsi,azt hittem el tudsz készülni.Tyler már összepakolta a cuccaidat.
-Akkor már értem miért hagytál aludni.-mosolyogtam.-Van valami kaja?
-Aha,csináltam reggelit.Ott van az asztalon.
-Tylerrel még tudok beszélni?
-Ma egész nap forgat,tehát nem nagyon.Én kísérlek ki a reptérre.
-Oké.-elmentem és megettem a reggelit,aztán letusoltam és felöltöztem.Ty külön pakolta a fiúknak vett ajándékomat.A srácokat felhívtam,hogy mikor érkezik a gépem és megkérdeztem kijönnek-e elém.Crystalt felhívták és el kellett mennie,ezért egyedül voltam a szobában.Felhívtam Tyt és elküldte Danielt,hogy kísérjen ki.Daniel kikísért a reptérre.Ültünk és beszélgettünk.Mikor eljött a búcsúzás pillanata megölelt és elköszönt.Felültem a gépre.Hazafelé egyedül utaztam,mármint senki nem ült mellettem.Az egész utat át aludtam.Leszálláskor a mögöttem ülő néni szólt,hogy kapcsoljam be az övemet.Fáradt voltam.A srácok kijöttek a reptérre.
-Már azt hittük sose jössz haza!-Liam szorosan magához ölelt.
-Csak 3 napig voltam távol.-megöleltem én is.Aztán Niallt és Harryt.Louis ott téblábolt és nem tudta mit tegyen.Olyan volt,mint egy kisfiú aki rossz fát tett a tűzre.Megállt előttem és kezeit tördelte.
-Szia!
-Szia!-várt a reakciómra.
-Vigyem a bőröndöd?-elmosolyodtam és a nyakába vetettem magam,aminek nagyon örült,mert alig kaptam levegőt szorítása alatt.-Hiányoztál!Sajnálok mindent amit a fejedhez vágtam!
-Te is Boo Bear!-még sose szólítottam így.-Igazad volt,mindenben!Inkább szidj le ezerszer,minthogy elveszítselek!-lassan engedett és két nagy puszit nyomott az arcomra.Elengedett és szó nélkül elvette a bőröndöm.Zayn ott állt a fiúk mellett és várta,hogy sorra kerüljön.Elindultam felé,de Harry beállt elém és felkapott.
-Engedd meg herceg nő,hogy vigyelek!
-Tegyél le te idióta!-csapkodtam a hátát.
-A-a.-ingatta a fejét.
-Akkor legalább adj át a hercegemnek!-hátranéztem Zaynre,aki féloldalas mosolyra húzta a száját.Harry átadott.Összedöntötte a homlokunkat és puszit nyomott a számra.-Letehetsz ám!-simogattam meg az arcát.
-De nem akarlak egy pillanatra se elengedni.-nevetett és letett,aztán megfogta a kezem.A kocsiig már nem sikerült kijutnunk,mert a fiúkat megrohamozták a rajongók.Míg ők fotózkodtak,addig én kivittem a kocsihoz a bőröndöm és beültem.20 perc múlva ő is megérkeztek.Addig én felhívtam Danielt,hogy megérkeztem épségben,meg zenét hallgattam.Beszálltak a kocsiba és máris kezdődött a szokásos hülyeség.Egész úton be nem állt a szájuk,teljesen olyanok voltak,mint a gyerekek,de élveztem a társaságukat.Elmesélték milyen volt a tegnapi koncert,a rajongókkal való találkozó,hogy mennyire hiányoztam és hogy tegnap reggel miért nyomtam ki a telefont.Otthon a srácokat megkértem,hogy együtt csináljanak nekem valami kaját.Én felvittem a bőröndömet,aztán a fiúk szobájába az ágyuk közepébe letettem az ajándékukat.Lementem és valami gyors kaja ott volt az asztalon.Elvileg,már délelőtt csináltak nekem kaját.Ez kedves.Leültünk és ettünk.Senkinek nem volt kedve semmihez,ezért leültünk a tv elé és filmeztünk késő estig.Aztán elmentünk aludni.Miután lefürödtem és már az ágyban feküdtem,mikor Zayn jött be és befeküdt mellém.Elhelyezkedtünk egymás mellett.Hajammal játszott.
-Régebben is gondoltam már rá,de most jött el igazán az ideje szerintem.-mosolygott.
-Minek?-felemeltem a fejem és a tekintetét kerestem,de nem találtam.
-Ahhoz,hogy bemutassalak a családomnak.-éreztem,hogy elmosolyodik.-Rengeteget meséltem már rólad és nagyon kíváncsiak rád!-én erre nem tudom,hogy készen állok-e.A gyomrom liftezni kezdett.
-Biztos?Mi van,ha nem szeretnék,hogy velem legyél?Vagy,ha nem tetszem nekik.
-Nem lesz ilyen,most pedig aludj inkább.-hátamat simogatta,de nem jött álom a szememre.-Holnap délután.Mit szólsz hozzá?
-Máris?-feltámaszkodtam és felültem.Ő is így tett.
-Ne aggódj,nem ették még meg a barátnőimet,akiket bemutattam.De eddig csak 1 lányt mutattam be.-Magához húzott.
-Ez akkor most bíztató,vagy sem?
-Bíztató!-mellkasára döntöttem a fejem ismét.Halkan dúdolt és erre aludtam el.

1 megjegyzés: