2013. május 2., csütörtök

Part 60.Mi történt,hogy ennyire egymásra találtatok?


...-Szeretnéd?
-Aha.-felállt,majd lehozta a gépét.Bekapcsolta,majd a twitcamot.Bemutatott,mintha még nem ismerne a fél világ.Egy csomóan voltak fent hajnali kettőkor.Oh,hogy már ennyi az idő.Na mindegy.Egy csomó dolgot kérdeztek,amire volt hol Harry és volt hogy én válaszoltunk.

Harry nem tudom mikor,vagy hogy vitt fel a szobámba,de ott ébredtem fel...Harryvel.Ott aludt félig az ágyon,félig a földön.Lefényképeztem,majd egyenesen twiterre tettem ezzel a címmel:
"Sokáig voltunk fent,de legalább jól éreztük magunkat.;)"
Megcsapott a bűntudat hulláma,de nem engedtem neki átadni magam.-még egy picit feküdtem,majd felkeltem.Lementem reggelizni.Liam elment Daniellehez,mert hazajött pár napra.Felkeltettem Harryt is.Ő holnap indul haza.
-Elmész Zayn után?-fél kómásan tette fel a kérdést.
-Szeretnék!Ma,vagy holnap,már szeretnék vele lenni.Csak az a kérdés,hogy-hogy jutok el hozzá.
-Elvigyelek?-nyújtózkodott.
-Nem kell,de elkérhetem a telód?
-Minek?
-Mert nekem nincs és fel kellene hívnom Zaynt.-odanyomta a kezembe.Átfordultam,így a lábam Harry felé volt.Kikerestem Zayn számát,majd hívtam.
-Mit akarsz hajnalok hajnalán?-szólt bele álmosan.
-Megkérdezni,hogy együtt ünnepelnéd-e velem a szeretet ünnepét.
-Hát nem is tudom.-ásított bele.
-Hát jó!-rövid csönd,már készültem letenni,de beleszólt.
-1 óra múlva indulok,ha neked az megfelel.
-Nem kell haza jönnöd!Arra gondoltam,én mennék.
-Persze,anya tuti örülni fog.Ma jössz?
-Ha szeretnéd!-Harry nekiállt játszani a lábammal.Folyton elhúztam,de megfogta és csikizni kezdte.-Most már elég lesz Hazza!-nevettem.-5 körül szerintem beérek,ha vonattal megyek,vagy busszal.Szeretlek!
-Kimegyek majd eléd-ásított.-csak hívj mielőtt indulsz.Szeretlek!-kinyomta a telefont.Én is kinyomtam,majd kiszabadítottam a lábam Harry kezei közül.
-Jajj de hülye vagy!
-De hát olyan cuki lábad van.-mosolygott.-Elvigyelek akkor?Nem gond,utána akkor én is indulok haza szerintem.
-Nem azt mondtad holnap mész?
-Akkor megyek ma!Csak akkor mindjárt összepakolok.-hamar felkelt,majd 3 óra múlva már úton is voltunk.Bekapcsolta a rádiót.-Hallod meg kell majd állnunk tankolni.
-Oké.-a következő benzinkútnál megálltunk.Harry tankolt én meg bent ültem.Néhány rajongó kedvesen odament hozzá autogramot kérni.Aranyosak voltak.Harry az ablakomhoz jött."Húzd le" tátogta,majd lehúztam.-Mit hagytál itt?
-A tárcám!-behajolt,majd lassan hajolt ki.Távolról úgy tűnhetett,mintha megcsókolt volna,de ez mellékes.Fizetett,majd indultunk tovább.1 óra múlva már ott is voltunk.Mielőtt kiszálltam 2 puszit adtam Harry arcára.Az ajtó felé sétáltam a bőröndömmel.Kopogtam.Safaa nyitott ajtót.Behívott,majd szorosan megölelt.
-Szia Safaa!-átöleltem.Mindenki a bejáróba özönlött.Hagyták,hogy levegyem a kabátom,majd mindenki sorban megölelt.Zayn maradt utoljára,de ő lent se volt.-Sziasztok még egyszer!Zayn merre van?
-Fent van,gépezik.-Trisha eligazított,majd felmentem.Bekopogtam,majd miután megkaptam a "Gyere!" szót be is mentem.Zayn felkapta a fejét,felállt és átölelt.
-Szia!-beszívtam édes illatát.
-Szia!-gyenge csókot leheltem ajkaira,amit viszonzott,majd ismét megölelt.
-Mivel jöttél?
-Harryvel.-mosolyogtam.-Ő is most megy haza és felajánlotta,hogy elhoz.
-Mi történt,hogy ennyire egymásra találtatok?-kérdezte flegmán,majd leült az ágyra.Még jobban mosolyogtam.
-Csak nem féltékeny vagy?
-Rá?Nem,csak eleinte szinte megöltétek egymást!
-Semmi nincs köztünk!És egyébként miért?Harry tök helyes!
-Akkor miért nem vele ünnepled a szeretet ünnepét?-odaültem mellé és megfogtam a kezét.
-Azért,mert téged szeretlek!És téged is foglak!-felém fordítottam a fejét.-Érted,vagy lebontsam még primitívebb nyelvre?
-Értem!-megcsókolt.Átöleltem.
-Bejöhetek?-Waliyha kopogott be.
-Persze!-szóltunk egyszerre.Waliyha bejött,majd becsukta az ajtót.Velünk szembe húzta a széket,majd leült.
-Igen Waliyha?-nézett rá Zayn,de még mindig nem szólt,csak nézett.
-Zayn!Nézz Dianára!-Zayn rám nézett.-Látod?
-Mit?
-Te idióta!Nem látod azokat a szemeket,azt az arcot,ami úgy néz ki rád,mint aki mindjárt elolvad.Zayn,te még azt se veszed észre ami a szemed előtt van!Megérteném Dianát,ha dobna.-megsimította a kezemet.-De inkább ne!Fontos vagy a családunknak!És te-Zaynre nézett.-te idióta,te meg becsüld meg őt!Ha nem!Én esküszöm nem állok veled szóba!-eltolta a széket,majd felállt.Visszanézett az ajtóból.-Esküszöm!-majd kiment.Zayn még mindig engem nézett.
-Szóval elolvadsz a látványtól?-húzta fel a szemöldökét.
-Csak szeretnéd!-toltam el,majd eldőltem az ágyon.Ő is mellém dőlt.Összefontam az ujjainkat.Feküdtünk egy darabig,majd lementünk enni.Együtt vacsoráztunk,majd segítettem mosogatni.

1 megjegyzés:

  1. Szióka!
    Nagyon jó lett a rész! Remélem az a félreérthető pillanatot senki sem fotózta le. Abból is mekkora félreértés lenne. Tök aranyos Waliyha. Reméel hamar jön rész. Kíváncsiság öl és öregít is.
    SIESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Szeretlek, imádlak!
    Puszi:D ~1DodoPayne <3 :P

    VálaszTörlés