2012. december 1., szombat

Part 9.Díj átadó I.


...-Mert a kocsimat nem tudnám hova letenni.-nevette el magát aztán kimentünk bezárta az ajtót és hamarosan jött is a limuzin.

Beszálltunk és újra végig beszéltük mindent.Távolról hallani lehetett a sikítozó rajongókat.
-Félek!-súgtam.
-Nem kell!-súgta vissza és megpuszilta a homlokomat.-Készülj!-szorította meg a kezem mikor már lassított a limuzin.Megálltunk a sofőr kiszállt aztán Tyler is és a kezét nyújtotta.Kiszálltam és úgy éreztem mintha megvakultam volna a sok fénytől.Belekaroltam Tyler karjába és elindultunk.Sokan nyúltak felénk és néztek rám rossz szemmel,de én végig mosolyogtam és fogtam Tyler kezét.
-Minden rendben ugye?-félve kérdezte.
-Aha,csak érjünk már be.-nevettem el magam.Beértünk a nagy csarnokba.Rengeteg ember és az összes színész meg rendező.
-Sziasztok!-lépett oda hozzánk egy srác.
-Dylan!Szia!-Tyler lepacsizott a Teen Wolfos barátjával.
-Helló!-köszöntem én is.
-Szépségem te vagy Tyler barátnője?Mikor csajoztál be haver?
-Nem!Nincs barátnője,én a húga vagyok.-mosolyogtam a srácra.
-ÓÓÓ ez esetben Dylan O’Brien vagyok megpuszilta a kezem.Gyorsan elhúztam.
-Én meg Diana Posey!És nem jönnek be a színészek bocs!-mosolyogtam még mindig azzal a hülye áll mosollyal.
-Sziasztok!-jött oda még egy srác vagy inkább férfi.
-Szia Tyler!-lepacsizott a srácokkal.
-Hello!Tyler Hoechlin vagyok.-kezét nyújtotta és elég udvarias volt.
-Hello!Diana Posey!-fogadtam el a kezét.
-Nagyon szép tesód van.Gyönyörű vagy!-nézett rám.
-Köszönöm!-pirultam el.
-Gyertek ott a helyünk!-mutatott az egyik sorra.Mentünk utána aztán leültünk a helyünkre.Mellettünk üres hely volt,csak az volt odaírva:”Foglalt a fellépők részére.”Bemutatkoztak a többiek is és mindenkivel beszélgettem egy kicsit.Még fél óra és kezdődik a műsor vagyis a díj átadás.
-Tyler ki kell mennem a mosdóba.Az merre van?-kérdeztem halkan.
-Felmész ott a lépcsőn és balra.-mutogatott.-Elmenjek veled?
-Nem kell mindjárt jövök.-felálltam és elmentem abba az irányba amerre Tyler irányított.Meg is találtam.Egy csomó híres nő volt benn pl.:Nina Dobrev,Candice Accola,Leighton Mester és még páran.Mindenki a smikjét és a haját igazította.Elmentem pisilni aztán kezet mostam.
-Szia!Te melyik sorozatban vagy színész?-kérdezte Nina.
-Szia!Nem vagyok színész csak kísérő.
-Kinek vagy a kísérője?-kérdezte Candice.
-Tyler Posey.Ő a tesóm.Teen Wolfban szerepel.
-Tudom.Jó pasi.Upsz ezt hangosan mondtam igaz?
-Igen,de sose baj,ha dicsérik.
-Hát remélem még látjuk egymást!Szia!-köszöntek el.
-Én is!Sok sikert!Sziasztok!-elindultam visszaültem a helyemre.
-Merre voltál ilyen sokáig?
-Beszélgettem a lányokkal.
-Kikkel?
-Nina és Candice.Candicenek nagyon bejössz.
-Gyönyörű lány.Nekem is nagyon bejön.-ezzel be is fejeztük a beszélgetést,mert megkezdték a műsort.
-Jó estét kívánok mindenkinek.-köszöntött mindenkit Selena Gomez.-Kezdjük meg az estét egy fellépő csapattal!-elsétált és a One Direction lépett a színpadra.Elénekelték az új számukat és ők adták át a Legnézettebb Sorozat címet a The Vampire Diaries csapatának. Lejöttek a színpadról és a mellettünk lévő 5 széken foglaltak helyet.Zayn jött elsőnek,de nem ismert fel,csak leült mellém.Az idegeim csak úgy cikáztak,de nem akartam ismét jelenetet rendezni.Tylert hívták a színpadra én meg felugrottam és megöleltem.
-Gratulálok!
-Kössz!-ő is megölelt.
-Köszönöm szépen ezt a díjat mindenkinek a rám szavazott.Köszönöm a barátaimnak,mindenkinek aki támogatott és legfőképpen a testvéremnek Diananak.-teljesen elpirultam és a többiek csak mosolyogtam rám és várták a könnyeimet,gondolom én.Örültem mikor visszajött Tyler és ismét megöleltem.Letettem a kezem a karfára és hirtelen egy érintés éreztem.
-Bocsánat!-pillantottam oda.
-Semmi gond!-válaszoltam higgadtan.
-Diana te vagy az?
-Ohh Zayn Szia!-próbáltam ironizálni.-Kísérő vagyok,igen Tylerré és nincs kedvem beszélgetni.
-Sajnálom.A szünetben tudnánk beszélni?
-Bocsi,de nincs közös témánk.-mosolyogtam.Nem válaszolt.Csak beletörődött.
-30 perces szünet után innen folytatjuk.-hallottuk Selena hangját.
-Kimegyek a levegőre,nem itt maradsz?-kérdezte Tyler.
-Maradok.-mosolyogtam.Tylerék kisétáltak.
-Szóval most gyere velem.
-Nem akarok.
-Soha többet nem kell velem beszélned,esküszöm békén hagylak,de most hallgass meg.-nem kellett volna a szemeibe néznem,mert megint elvarázsolt.
-Jó menjünk!-mondott valamit a fiúknak és elindult én pedig utána.Kivitt hátra az öltözőjükbe.
-Mond,de gyorsan.-becsuktam az ajtót és a tükör elé álltam.Megigazítottam a ruhámat,a harisnyámat és újrakötöttem a cipőmet.
-Annyira sajnálok mindent,nagyon,nagyon sajnálom,bármit megteszek,csak bocsáss meg!Amit mondtam az hazugság volt,mert én igen is többet érzek irántad,mint,hogy csak ágyba vigyelek.-közben csak igazgattam a hajamat.
-Csak ennyit akartál?-nem mertem rá nézni,mert a szívem így is gyorsabban vert a kelleténél és a rossz fiús sármja biztosan elvarázsolna.
-Nézz rám.-mögém lépett és megfordított.-Olvasd ki a szememből az érzéseimet,nem tudok nélküled lenni!Hiányzik,ha nem beszélünk,a közelséged,a szív dobbanásod.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése