2013. január 12., szombat

Part 30. Csak nyűg vagyok


…-Mi van?Honnan ismered őt?És válaszolj már a kérdésemre!
-Jeremy vagyok. Jeremy Swann.


Gondolataim a név körül forogtak.Ismerős,de mégse tudom honnan.
-Nem emlékszel igaz,pedig kiskorodban teljesen belém voltál esve.
-Jessica!Te vagy Jessica tesója.
-Ohh végre,hogy beugrott.-tök gázul éreztem magam,de mindegy.
-Bocs,de nekem most mennem kell!Késő van.Örülök,hogy láttalak.-el akartam indulni,de mellém lépett.
-Elkísérlek egy darabig,én is arra megyek.-lassan elindultunk a hajnali órákban.Beszélgettünk közben.
-És kinőttél már belőlem?
-Már rég!-Jeremy húga Jessica és én kiskorunkban nagyon jó barátok voltunk,de aztán elváltak útjaink.Jeremybe fülig szerelmes voltam,mondhatni ő volt az első szerelmem.Szinte mindig nálunk lógott,mert Tylerrel még mindig jóban vannak.
-Ja,gondolom!-nevetett.
-Mondom!Van barátom,szóval ne kezdj ki velem!-mosolyogtam önelégülten,bár szerintem ebből semmit nem látott.
-Milyen kis pisist szedtél fel?
-Nálad sokkal jobbat,aki nem utasította vissza a próbálkozásaimat!
-Jól van,ma már nem utasítanálak vissza,mert nagyon szép lettél,de akkor egy kis idegesítő pisis voltál.
-És meddig leszel itthon?
-Hát elvileg,most hosszabb ideig maradok,szóval,ha van kedved és időd lóghatnánk együtt.Ja és megteszed,hogy szólsz Tylernek,hogy itthon vagyok.
-Szólok,de ő most Amerikában van.-megérkeztünk a házukhoz és innen már nem volt messze a srácok háza sem.Számot cseréltünk,vagyis ő beírta a telójába az én számomat.-Akkor majd találkozunk szia!
-Szia!-még sötét volt,de olyan 3-4 óra körül lehetett.10 perc múlva haza értem.Letettem a sarokba a deszkát és az emeletre indultam.Hirtelen felgyulladt a villany a nappaliba.
-Te merre jártál?-Louis kiabált.
-El!-azonnal a telefonjáért nyúlt és felhívta a srácokat,hogy haza értem.
-Te mit képzelsz,hogy az éjszaka közepén elmész Isten tudja hova?
-Levegőre volt szükségem!
-4 és fél órán keresztül?A srácok most járták körbe a fél várost,hogy merre vagy!Eltudod képzelni,mennyire aggódtam?Aggódtunk!
-Bocs!
-Ennyi?Mi törődünk veled!Itt vagyunk,de te ezt se becsülöd meg!Szó nélkül lelépsz,ők már nem jönnek vissza,de minket is el akarsz üldözni?
-Menj a tudod hova!-könnyeim fátylában rohantam be a szobámba,aminek ajtaját becsaptam.Szorosan az ajtó elé kuporodtam.5 perc múlva lentről ajtó csapódással,óriási léptekkel jött fel.Ajtómat nyomta be,akkora lendülettel,hogy simán ellökött az ajtótól.Zayn térdre esett.
-Te megbolondultál!3 órája járjuk a srácokkal a várost,hogy merre vagy!Merre voltál?
-El.-nyögtem ki.
-Brávó!Csak bele ne fulladj a szavak tengerébe!Nekem nincs szükségem ennyi aggodalomra,inkább legyen ennek az egésznek vége!-kiviharzott a szobámból az övébe.Agyam még nem dolgozta fel a hallottakat.Harry és Niall bedugta a fejét az ajtón.
-Örülünk,hogy előkerültél!-nem kérdeztek,nem kiabáltak,nem csapkodtak,bár nem is figyeltem rájuk.Lemeredten ültem a nyitott ajtó mögött.Zayn most szakított velem,ezt még felfogni,se tudom.Liam bejött,becsukta az ajtót és leült mellém.Az ölébe húzott.Átöleltem a nyakát,de nem sírtam és nem szóltam semmit.
-Értsd meg,mi aggódunk miattad!-el akartam hajolni-Nyugi,én nem akarlak kioktani.Nem cseszlek le!Nagyon megijedtem,mikor Louis szólt,hogy nem vagy a szobádba.Legalább a telefonodat felvehetted volna.-elővettem a zsebemből és a kezébe nyomtam.-Lemerült,ö… értem.Hallottuk az előbb Zaynt,ne vedd komolyan amit mondott,mert most haragszik rád,de majd megbékél.Nem akarsz aludni?Ma nem kell suliba menned,ha nem akarsz,maradhatsz itthon,de ebből ne csinálj rendszert.-felemelt a földről és az ágyra tett.-Teát,tejet,kakaót?-nemet bólogattam.Liam kiment.Levettem a melegítőmet,a sarokba dobtam.Betakaróztam és feküdtem.Egyébként se tudtam aludni,még így!10 perc után kikeltem és halkan bedobtam néhány napra cuccot az utazótáskámba és a sarokba raktam.Betettem a haj vasalóm,a fénykép albumokat,a fürdőszobai cuccaimat, a töltőmet.Összepakoltam a könyveimet és azokat is a táskámba tettem.Elővettem a másik deszkámat és visszavettem a melegítőm és a cipőm.Fogtam egy papírt és egy tollat.
„Kedves Liam és srácok!
Köszönöm,hogy jó barát vagy!Sajnálom,hogy nem szóltam arról,hogy elmegyek,de a szüleimet látogattam meg.Csak nyűg vagyok a nyakatokon,amihez még senki nem szokott hozzá.Nagyon köszönöm,hogy a barátaim vagytok és ígérem nem zavarok tovább.Hazaköltözök.A többi cuccomért,majd egyik nap visszajövök.Kössz az együtt töltött időt.
U.i.Zayn sajnálom,hogy ilyen hamar véget ért a kapcsolatunk,nagyon szeretlek,de semmit nem akarok rád erőltetni,ha ennyi volt,hát ennyi volt!”
Bevetettem az ágyam és rátettem a tetejére a lapot.Kinéztem a folyosóra,ahol mindenhol csukott ajtók voltak.Lesétáltam és lent is körbenéztem,Louis a kanapén aludt,de nagyon mélyen.Felmentem a táskáimért és a deszkámért.Lassan kiosontam és útnak indultam.Pirkadatra értem haza.Fél hatkor léptem be az ajtón.Felmentem,lepakoltam és lementem ittam egy pohár vizet,bezártam az ajtót és felmentem az emeletre.Feltettem a telefonomat töltőre.Levettem a cipőm,a melegítőm és befeküdtem Tyler szobájába.Gondolkoztam.Biztos voltam benne,hogy ma már nem megyek suliba.Nekiálltam bőgni.7 kor írtam Phonak egy üzenetet,hogy nem megyek suliba.Negyed 8-kor kocsi ajtó csapódott a ház előtt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése