2013. január 18., péntek

Part 33.Hiányoztál te kis rendbontó!


...-Elmegyek!
-Hova?
-Amerikába!

-Minek?
-Mert nem akarok depressziós lenni miattad,mert ha itt maradok tuti,hogy megint besüllyedek.Szükségem van Tylerre.
-Te nem elmész,te menekülsz!-faképnél hagyott és felviharzott a szobájába.Harry már az elején eltűnt valahova,de nem akartam ilyen kupit hagyni,ezért betettem sülni a csirkét és közben rendet tettem,elmosogattam.Harry közben visszajött.Leültünk és ettünk a csirkéből,ami egész finom lett.Összeszedtem a cuccaimat és elköszöntünk egymástól Zayn nem jött le.Tyler küldött egy üzenetet,hogy 18:25-kor indul egy gép,amire foglalt helyet.Fél 3 volt,mikor hazaértem.Felmentem és összepakoltam egy hétre elegendő cuccot.4-re végeztem is.Harrynek írtam egy sms-t,hogy mikor indulok,ha esetleg ki akarna jönni.Deszkára pattantam és a virágbolt felé vettem az irányt.Vettem 1 csokrot és 2 db gyertyát.Azután elgurultam a temetőbe és anyáék sírjához mentem.
-Sziasztok!Hiányoztok!Tudom,mindig így kezdem.-beletettem a virágot a vázába és 2 oldalára a gyertyákat,amiket meggyújtottam.-Ma volt egy kisebb-nagyobb ügyem,ami miatt felfüggesztést kaptam,de gondolom láttátok az egészet és igazat adtok nekem remélem.Ne legyetek mérgesek,azt nem szeretem.Ma kiutazok Tyler után,ha hazaérek,majd mesélek.Zayynel szerintem mindennek vége és most Tylerre van szükségem,mert úgy érzem mintha minden kicsúszna a kezeim közül.Most megyek,még elkészülök,sziasztok!-felpattantam a deszkára és hazamentem.Elmentem lefürödtem,megcsináltam a hajam,aztán kihúztam mindent ami elektromos.Hívtam egy taxyt,amivel 6-ra ki is értem a reptérre.Kikértem a jegyet,aztán leültem a váróba.10 perc múlva megmondták,hogy elkezdhetjük a felszállást.Felálltam,kis táskámat felvettem és indulni készültem.Kinéztem a nagy üvegablakon és elöntött az emlék,hogy kivel álltam itt utoljára.Megfogtam a korlátot.Olyan érzés volt,mintha ismét átéltem volna az egészet.Megfordultam és Zayn tényleg ott állt mögöttem.-Minek jöttél?
-Mondtam én valaha azt,hogy nem szeretlek?Adtam okot,hogy a szerelmemben kételkedj?-a szivem hevesebben vert,hogy ott állt előttem.
-Nem!Én se mondtam soha,hogy nem szeretlek,de mégsem én voltam aki kimondta,hogy legyen ennek vége,de nekem most mennem kell.-elindultam,de visszafordított.Érintésétől ízott minden porcikám.
-Ne hagyj itt!
-Zayn én teljes szívemből szeretlek,de...
-Nem kell az a de én hülye voltam,mikor azt mondta,hogy legyen vége!Abban a pillanatban amint kimondtam  megbántam,de a büszkeségem,ami azt várta,hogy te gyere el bocsánatot kérni.De én annyira sajnálom,nem akarlak elveszíteni.Kérlek,maradj itt!-összefonta ujjainkat és mélyen nézett a szemembe.-Kérlek!-összeszorítottam szemeimet,de elengedtem a kezeit.
-Mi összetartozunk!Tudod mit mondott ma Lisa,ami miatt nekiestem?Azt,hogy én nem érdemlem meg a boldogságot.És lehet,hogy igaza van.
-Nincs!Ne is gondolj ilyenekre,szükségem van rád Di!
-Ha szeretsz akkor megérted,hogy nekem most szükségem van a testvéremre és elengedsz!-könnyeim lassan folytak le az arcomról.
-Ne tedd ezt kérlek!-bemondták,hogy  még 5 perc van a felszállásig,tehát szálljunk fel a gépre.Szájon csókoltam és szorosan átöleltem.
-Szeretlek!Max 3 napig maradok,kérlek ezt értsd meg!
-Megértem,de ígérd meg,hogy egy pasit se engedsz a közeledbe!-elmosolyodtunk.
-Mert én az a fajta vagyok?
-Amilyen gyönyörű vagy,megértem,ha rád mozdulnak a fiúk!Nagyon-nagyon szeretlek!Hívj ha odaértél!-gyorsan csókot váltottunk és indultam a gépre.Zayn végi ott állt az ablaknál és integetett.Egy fiatal lány mellett volt a hely,oda ültem.Amint felszállt a gép végigpörgettem az imént történteket és a telefonomat piszkáltam.Bejövő hívásom volt Zayntől.
-Még csak most szálltunk fel!
-De már most hiányzol!Annyira sajnálom,hogy tuskó voltam!Nagyon szeretlek!
-Én is szeretlek,de nem kell minden percben tájékoztatnod erről,mert tudom!Ha leszálltunk,majd hívlak.-letettem a telefont és a háttérképemet néztem.Tyler és én voltunk rajta,egy afféle pózolj a húgoddal pózban.
-Bocsi,de ő nem Tyler Posey?-és most lepleződtem le.A lány a képernyőmre nézett,aztán rám.-Ismered?
-Én vagyok a húga!-lezártam a billentyűzetet és zsebre tettem a telót.
-Nagy rajongója vagyok a tesódnak,de akkor te vagy Zayn barátnője is nem?
-Hát ja!-a lány szélesen elmosolyodott.
-Megkérhetlek valamire?
-Attól függ!
-Szeretném,ha ezt a zászlót odaadnád a tesódnak,ezt meg a fiúknak.Megkérhetlek rá,vagy esélytelen.
-Oda adom nekik szívesen.-elvettem tőle a két zászlót és a táskámba tettem.Az út hátralevő részében a Maryvel beszélgettem,mert folyamat szóval tartott.Mikor leszálltam körbenéztem a reptéren nem volt kint senki ismerős arc.Megkerestem a bőröndömet és leültem egy padra.Felhívtam Tylert,hogy merre van,azt mondta,hogy úton,5-10 perc míg ideér.Aztán felhívtam Zaynt.
-Megérkeztem!
-Inkább ne fájdítsd a szívemet,hogy ennyire messze vagy.Sziaaaa!-a srácok egyszerre üvöltöttek a telefonba.
-Sziasztok!Zayn szeretlek!Majd holnap felhívlak,de majd skypon.
-Oké én is szeretlek!Ja és üdvözöljük a srácokat.
-Megmondom!-letettem a telefont és eltettem.5 perc múlva egy fekete dzsekis alak jött befelé.Szinte már üres volt a váróterem,mert már elég késő volt.Felálltam és ahogy a lábam bírta szaladni kezdtem felé.Ő megállt egy helyben és várta,hogy megérkezzek.Nagy lendülettel érkeztem,tehát szépen hátraestünk.Szorosan átfontam a nyakát és a mellkasára tettem a fejem.
-Hiányoztál!-szívtam be illatát.
-Te is nekem,te kis rendbontó!-lassan felkeltünk és megpillantottam az ajtóban egy lányt.Ismerős volt.Tyler elment a bőröndömért és a táskámért.Tyler lassan jött mögöttem és felismertem a lányt.
-Szia Diana!
-Szia Crystal!Köszi,hogy kijöttetek,de te miért vagy itt?-Tyler hátulról meglökött a bőröndömmel.
-Tyler még nem mesélt semmit?
-Csak nem te vagy a barátnője?Mármint nem úgy gondoltam,sajnálom,mert megérdemel egy rendes lányt és te az vagy,legalábbis én eddig így ismertelek.

2 megjegyzés:

  1. Ügyes vaagy <3 nagyon szeretem ezt a blogot!! Csak így tovább!! :D
    Pussz:
    <*.*RÉKA*.*>

    VálaszTörlés