2013. január 29., kedd

Part 36. Nem bírtam ki!


…-Nálam ezerszer szebb lányt fogsz találni.
-Miért?Te tényleg nagyon szép vagy,csak nem használod ki.


-Mert én nem kívülről vagyok szép,hanem belülről.Én egy afféle fiús lány vagyok.-elmosolyodtam.-Deszkázok,sebeim vannak,tetkóm.Egy lány szép,sminkeli magát,mondjuk én is,de én csak egy nagyon kicsit,aztán jól néz ki,szereti a szoknyákat,a magas sarkú cipőket és a rózsaszínt!-a rózsaszínt külön kiemeltem.
-Nem minden lány ilyen.De hagyjuk a témát,inkább egyél.-a hamburgerem többi részét csendben fogyasztottam el,aztán visszamentünk.5-re értünk vissza.Bent álltam és nézelődtem,hogy merre van Ty.Két kar fonódott a derekamra és magához húzott.
-Ty!Jó téged végre látni!-nevetett.
-Nem én aludtam el bocs!Mellesleg egy csomó képet csináltunk rólad.
-Ne már!Visszakapjátok!
-Hát jó!Este meglepetésem lesz!
-Mi?-kíváncsian fordultam hozzá.
-Majd meglátod!Előtte vacsizunk aztán utána.Most megyek vissza.Szerintem aludj még egy kicsit,hosszú éjszakád lesz!-elsétált én meg visszaültem.Holland már felébredt.Néztem a forgatást,aztán hatkor közösen mentünk vacsizni.Az összes színész együtt evett.Tynak 3-szor csörrent meg a telefonja,ami nagyon furcsa volt.7-kor indultunk vissza.Ty eltakarta a szemem a többiek meg kinyitották a szemem.Kinyílt az ajtó,aztán Ty leengedte a kezét.Az 5 srác ott állt mögöttem és néztük az üres nappalit.
-Hát Ty ez aztán meglepetés!-hátra néztem,mire ő elmosolyodott.Lépések zaja jött.Megfordultam.Szám elé kaptam a kezem és egy halk sikolyt engedtem ki.Futottam és ráugrottam.Szorosan magához ölelt.Arcát hajamba fúrta.Lábaimat dereka köré fontam,karjaimat pedig nyaka köré.A srácok bejöttek és mindenki elment valamerre.
-Nem bírtam ki,sajnálom,de nagyon hiányoztál!
-Te is nekem,de mi lett a fellépéssel?-picit elhajoltam,hogy a szemébe tudjak nézni.
-Nem lett volna egyébként se,de ez jó elterelő téma lett,ezt tudtam,hogy elhiszed.
-Annyira szeretlek!
-Én is!-letett a földre én pedig megcsókoltam.Ty lassan akart kimenni az ajtón.Elfordultam Zayntől és ráugrottam Ty hátára.
-Imádlak!Nekem van a világon a legjobb tesóm!-rengeteg puszit nyomtam az arcára.
-Én is,de ez most nem az én érdemem,Zayn akart jönni,én csak bele egyeztem!-puszit nyomott a homlokomra.-Örülök,hogy boldog vagy!-Zaynre nézett és bólintott.
-Akkor nem bánod,ha ma vele alszok!
-Erről nem volt szó!Te még kiskorú vagy!
-Te meg nagykorú és én se szólok bele,hogy éld az életedet!-kidugtam a nyelvemet és visszamentem Zaynhez.Ty elment Crystalhoz.Dylan ott állt a konyhába és minket nézett.Fülig ért a szám.-Látod Dylan,ezért nem bukok a színészekre!-Zayn szájára egy apró puszit nyomtam.
-Jól van na!-Dylan odajött és bemutatkozott.A srácok sorba bemutatkoztak,egy kicsit beszélgettek,aztán Zaynnel átmentünk az ő szobájába.Vittem magammal minden esti cuccomat.Bementünk és Zayn elfeküdt az ágyon.
-Hiányzol a srácoknak.Louist gyötri a bűntudat,hogy olyan csúnyán beszélt.Szeretnénk,ha visszaköltöznél!
-Én is sajnálom,hogy önfejű voltam.Hazaérek és mindent megbeszélünk!-ráültem a csípőjére és mellkasát simogattam.-Kedvesem!
-Hümm?-becsukta a szemét és élvezte az érintésemet.
-Semmi,elmegyek zuhanyozni!
-Nekem jobb ötletem van!-féloldalas mosolyával hátra döntött és így ő került fölém.
-Kihívást szeretnél?felhúztam az egyik szemöldököm és eltoltam a mellkasánál.
-Te magad vagy a kihívás!-elmosolyodtam és engedtem,hogy megcsókoljon.Átadtuk magunkat a szabadságnak,a szerelemnek.Forróság,szenvedély töltötte meg a szobát.
*Órákkal később*
Zayn mellkasán volt a fejem.Betakarózva feküdtünk egymás mellett.
-Szeretlek!-suttogta.
-Én is!Mikor mész vissza?
-Holnap délelőtt!Tylernek holnap szabad napja lesz,hogy veled lehessen,ezért a 9-kor induló géppel megyek.
-Máris?-felnéztem rá.
-Már csak 1 nap és velem leszel kedvesem!-elmosolyodtam a gondolattól,ami az előbb történt.Megpusziltam a mellkasát,amitől egy picit remegett.-Cicám!-odabújtam a nyakához és doromboltam neki egy kicsit,mint egy cica.
-Inkább aludjunk!-puszit nyomott a homlokomra és átölelt.
Fél 7-kor a telefon csörgésére ébredtem,de nem az enyémre.Kinyitottam a szeme és kedvesem feküdt mellettem.Telefonjáért nyúlt.
-Hmm?-kómásabb nem is lehetne.-Igen itt van!-átnyújtotta a telefont.
-Igen?
-Szia!Jó reggelt!Egy mozgalmas este után,mondjuk milyen lehetne!Na…-kinyomtam a telefont és visszatettem.A srácok túl koraiak számomra.
-Én már nem alszok vissza.-dünnyögte.
-Muszáj elmenned?-eltűrte a kósza hajszálamat és megpuszilta a homlokom.
-Igen,mert ma tényleg lesz délután koncertünk és már eleget hiányoztam a suliból.-felült és lógatta a lábait az ágy szélén.Magamra húztam a takarót és mögé ültem.Simogattam a hátát.Megfordult és megcsókolt.Felállt és elment a fürdőbe.Látványába belepirultam és visszadőltem az ágyra.Végiggondoltam az estét és elkapott a mosolyogás.Most bármi rossz történhetne,mellettem van és ez a lényeg.
-Melyik géppel jössz majd haza?-kijött a fürdőből és a törülközőt  derekán kötötte meg.Még jobban mosolyogtam és alsó ajkamba haraptam.Biztos tök idiótán nézhetek most ki.
-Még nem tudom!
-Jól vagy?-leült az ágy szélére és lábamat simogatta.
-Remekül!Jó illatod van!
-Gyere tusolj le te is!-emelgette a szemöldökét.
-Ha te is bent vagy abból nem lesz tusolás!

1 megjegyzés:

  1. végem.xdd ha te is vennt vagy abbol nm lesz tusolás.xdddd nem baj az.xddd KÖVIT *---------*

    VálaszTörlés