2013. január 3., csütörtök

Part 27. Hajnali kettő?Akarom tudni?


…-Srácok!Elég!-a fiúk hirtelen kapták el kezeiket és felfutottak a szobájukba.Hirtelen kapkodtam levegő után,ami miatt nagyon rosszul éreztem magam.Fel akartam állni és üdvözölni Zayn,de amint felálltam elsötétült minden.


-Diana?!-kezek fogták a kezem.-Kicsim ébredj fel kérlek!-Zayn hangja fáradt volt és aggódással teli.
-Jól vagyok.-suttogtam.Zayn megszorította a kezem.
-Életem!-ajkait ajkaimon éreztem.Kinyitottam a szemem és ott voltak ők,mindannyian.
-El se tudod képzelni mennyire sajnáljuk!Nem tudtuk,hogy így reagálsz majd rá.Zayn teljesen ki van most és megértjük,ha te is,de arra szeretnénk kérni,hogy bocsáss meg nekünk!-Liam szónokolt a fiúk nevében és láttam rajtuk a megbánást.
-Mennyi az idő?
-Negyed 8.-felültem a kanapén.Zayn velem szembe ült egy széken.Átült mellém.A srácok felmentek.Belecsúsztam az ölébe.Szemei pirosak voltak.Szorosan átölelt.
-Ne csinálj ilyet soha többet!-fejemet vállába fúrtam.
-Sajnálom,de ne haragudj a fiúkra!
-Hogy kérhetsz ilyet?4 és negyed órát voltál eszméletlen kórházba akartalak vinni!Egy normál ájulás max 1 óráig tart.Felfogtad?Azt hittem elveszítlek,hogy nem ébredsz fel,hogy kómába estél.-könnyei ismét előjöttek.
-Cshh…semmi baj,itt vagyok,nem mentem el,semmi bajom.Zayn!-felemeltem fejét és megcsókoltam.-Szeretlek!
-Én is szeretlek!-ismét megölelt.
-Elmegyek zuhanyozni,aztán beszélek Tylerrel.Megígértem neki,hogy felhívom.Tudom,hogy haragszol a fiúkra,de bocsáss meg nekik!Én is meg fogok.-felkeltem az öléből és felmentem.Gyorsan lezuhanyoztam,aztán beültem a gép elé.Tyler nem volt fent,ezért felhívtam.
-Szia bátyus!-szóltam bele.
-Diana?!Szia!Mizujs?-hangja olyan meglepődött.
-Rosszkor hívlak?
-Holnap visszahívlak vagy fontos?
-Nem,csak hiányzol és beszélgetni akartam.
-Baj van?
-Nem!Majd holnap beszélünk!Szeretlek!Szia!
-Holnap hívlak,én is szeretlek!Szia!-ledobtam az ágyra a telót,aztán kimentem a folyosóra.Bekopogtam Harryhez.
-Gyere!-beléptem.-Sajnálom,nem tudtuk,hogy ez lesz.Fi…-odamentem hozzá és megöleltem.
-Bocsánat!Ha nem lennék egy földre szállt idióta,akkor nem történik ez!
-De mi rosszabbat tettünk.
-De nem tudtátok!Én nem haragszom,megérdemeltem.Most bocsáss meg,de a többieknek is megmondom,hogy ne okolják magukat.-megsimogattam a hátát,aztán bekopogtam Niallhoz.
-Gyere!-beléptem.-Sajnálom!
-Ne tedd!Én voltam a hibás,ha én nem vagyok olyan hülye,akkor nem történik ez,tehát nem a ti hibátok volt.Bocsánatot kérek,ne szenvedj oké?
-De nem tudtuk,hogy ez lesz!
-Ne hibáztassátok magatokat,én megbocsátok és te?
-Rád nem lehet haragudni,tehát akkor nincs harag.-elmosolyodott,mire én megöleltem.
-Most megyek,a többiektől is bocsánatot kérek és elmondom nekik,hogy ne szenvedjenek,tehát jó éjt!
-Neked is.-miután becsuktam az ajtót,bekopogtam Liamhez.Ott is elmondtam ezeket és átmentem Louihoz.
-Szia!-ágyán feküdt és telefonját nyomkodta.
-Twitter?
-Aha.-letette a telefonját és felült.-Bocsánat!Annyira lelki ismeret furdalásom van,hogy el se tudod képzelni!-leültem mellé az ágyra és megöleltem.
-Én bocs!
-Miért?Miattunk ájultál el és te kérsz bocsánatot?Ez vicces.-nevetett.
-Szóval csak annyit akartam,hogy nincs harag ugye?-eldőltem ágyon.
-Nincs,ha te se haragszol.
-Nem!-átöleltem.Elkezdtünk beszélgetni.Feküdtünk az ágyon.-És kitől kaptad a Boo Bear nevet?
-Anyukámtól.
-És Hazzának te adtad a Hazza nevet?
-Hát valami olyasmi.Miért voltál az elején olyan Zaynnel amilyen?
-Hát…,mert én nem akartam normális életet,szerelmet,családot és legfőképpen barátokat nem,de Tyler folyton ez miatt piszkált és akkor jött Orlando és tök aranyos és hiányzik,lehet,hogy holnap meglátogatom.És Zayn,vele fogalmam nincs,hogy mi történt.Eleinte elviselhetetlen volt,hogy velem van,de aztán hozzászoktam,hiszen ő az én hősöm.
-Örülök,hogy így gondolod.És mi az a kezeden?-bökött a leragasztott részre a kezemen.
-Ez is egy emlék,de megmutatom.-lassan levettem a ragasztást és alatta szépen látszódott a tetoválás.
-Wow,szép és nem fájt?
-Nem,mert volt már rosszabb is,szóval ez nem.
-Mi volt ennél rosszabb?És miért az Eiffel torony?-rámutattam a combomon össze forrt sebre és a csuklóimra.
-Ezek,mind emlékek,amik sokkal jobban fájnak.-pizsim ujját lejjebb húztam és lehajtottam a fejem.Louis odahúzott magához és átölelt.
-Mostantól nincs mitől félned!Gyarapodtál 5 báttyal.-nevetett és belepuszilt a hajamba.-Nem bánthat senki!Ígérem!
-Köszönöm.Ja és azért az Eiffel torony,mert kiskoromban mindig oda akartam eljutni anyáékkal,de amióta meghaltak nem is gondoltam rá,de Zayn valóra váltotta egy álmomat.És én mikor ismerhetem meg a barátnődet?Nyugi nem leszek bunkó!
-Nem tudom,szerintem velünk tölti az őszi szünetet,ahogy Danielle is.Ő Liam barátnője.
-Hallottam róla.Zayn hajnali kettőkor mutatott róla képet.
-Hajnali kettő?Akarom tudni?
-Nem!-elnevettük magunkat.
-Na de most inkább menj,mert későre jár és holnap iskola!-fel akart húzni az ágyról,de én csak feküdtem.-Hát jó te akartad!-felemelt és átcipelt a szobámba.
-Zayn már beszélt veletek?
-Nem,de én teljesen megértem.
-Fog,ne aggódj!-Louis betakart.Zayn nyitott be.Louis puszit nyomott a homlokomra és kiment.Zayn bejött és ledőlt az ágyra mellém.Nem takarózott be.Nem szólt egy szót se.Ráfeküdtem a mellkasára,míg ő a hajammal játszott.Betakartam,hogy ne fázzon meg,mert tudtam,hogy nem fog visszamenni a szobájába.Nem kellettek szavak ahhoz,hogy tudjam,hogy félt és hogy szeret.Megpusziltam és visszadőltem,aztán elaludtam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése