2013. január 5., szombat

Part 28. De ő híres!



…-Fog,ne aggódj!-Louis betakart.Zayn nyitott be.Louis puszit nyomott a homlokomra és kiment.Zayn bejött és ledőlt az ágyra mellém.Nem takarózott be.Nem szólt egy szót se.Ráfeküdtem a mellkasára,míg ő a hajammal játszott.Betakartam,hogy ne fázzon meg,mert tudtam,hogy nem fog visszamenni a szobájába.Nem kellettek szavak ahhoz,hogy tudjam,hogy félt és hogy szeret.Megpusziltam és visszadőltem,aztán elaludtam.


-Diana!Ébredj!-Zayn a hátamat simogatta.Lefordultam róla és átfordultam a másik oldalamra.Fejemre húztam a takarót.-Hiába csinálod!Így is 5 perccel többet hagytalak aludni.
-5 perc!Lécci!
-Na jó,de akkor már talpon legyél mikor visszajövök!-kiment,én meg visszacsuktam a szemeim.10 perc múlva kikeltem az ágyból aztán gyorsan elkészültem.3/4 nyolcra beértünk a suliba.Phoval mentem be a terembe,ahol a lányok a sminkjüket igazították a fiúk meg beszélgettek.Leültünk a helyünkre és mi is beszélgetni kezdtünk.A tanár nő 5 perccel csengetés után ért be.A testről beszéltünk.
-Itt az osztályban is vannak természetes szépségek.-Lisa kihúzta magát és elmosolyodott.-Most éppen nem rád gondoltam Lisa!-elmosolyodott a tanár nő.
-De tanár nő!Hogy mondhat ilyet?-Lisa felháborodott,amin akaratlanul is elmosolyodtam.
-Nézz rá pl. ő…-végignézett rajtunk.-Dianára!-Lisa felkuncogott.
-Tanárnő most komolyan?Szerintem vegyen egy új szemüveget,mert Diana eggyátalán nem szép!
-Komolyan mondtam!Ha fognák egy vizes zsebkendőt,akkor a te szépséged 70%-át le tudnám törölni,de róla nem.Neki nem kell smink ahhoz,hogy szép legyen.-Lisa felháborodottan fordult előre.Egyre jobban kezdem megszeretni a biosz tanár nőt.Szünetben kimentem Zaynhez.
-Szia!Hány órád lesz?
-Szia!6 neked?
-7.Megvársz vagy hazamész?
-A  saját házamba megyek haza,aztán meglátogatom Orlandót.
-Biztos,hogy arra a környékre akarsz menni?
-Igen,nem maradok sokáig.Szeretlek!
-Én is szeretlek és hívj,ha odaértél és ha indulsz!
-Igen is kapitány!-megpusziltam,aztán mentem órára.6.óra után haza gurultam.Beléptem a házba és olyan érzés volt,mintha már egy hónapja nem jártam volna itt.Odamentem a polchoz és levettem a családi fotókat.Beledobtam a táskámba az albumokat,aztán fent is körülnéztem,eltettem néhány cuccot,aztán indultam.Áthaladtam a parkon,aztán hamar Orlandóék házához értem.Útközben vettem egy csokit az egyik boltban.Becsengettem.Egy barátságos hölgy nyitott ajtót.
-Szia!Segíthetek?-üdvözölt barátságosan.
-Jó napot!Orlandót keresem!
-Gyere beljebb!-bementem és az ajtóban letettem a gördeszkámat és a táskámat.-Te vagy Diana igaz?
-Igen,én vagyok.
-Orlando sokat mesélt rólad,meg az újságokban és az interneten is olvastam rólad.Orlando fent van,a második ajtó balra.-a hölgy elsétált én meg felmentem.Bekopogtam.
-Gyere anya!-lassan nyitottam ki az ajtót és bedugtam a fejemet.
-Szia!-széles mosolyra húzódott a szája.
-Gyere be!-lesöpört mindent az ágyról én pedig leültem az ágy szélére.Zaynnek írtam egy sms-t.
-Hoztam csokit,hogy gyorsabban gyógyulj!-odaadtam neki a csokit.-És milyen baleseted volt neked?
-Köszönöm!Hát átestem a korláton és megrepedt a sípcsontom.
-Hát az nem jó.-a lába be volt gipszelve.
-Láttalak a tesóm újságában egy fiúval.-elmosolyodtam.
-Ő a szerelmem.
-De ő híres!
-A tesóm is híres!Nem azért vagyok vele,mert híres,hanem azért mert szeretem!
-A tesóm azzal a fiúval ragasztotta körbe a szobáját,meg még egy csomóval.
-Ő is rajongó.És meddig lesz így a lábad?
-Hát…a szünetben veszik le és utána már megyek iskolába.
-Értem.
-Hazaértem!-kiabált lentről.
-A tesóm hazaért!-Orlando.
-Sasha ugye?
-Igen.-benyitott hozzánk és nagyon meglepődött.
-OMG!-szája mosolyra húzódott
-Ennyire ijesztő nem vagyok!
-Tényleg te vagy…
-Zayn Malik barátnője?Tyler Posey húga?-bejött hozzánk aztán nekiállt kérdezgetni.Válaszolgattam nekik és jól elbeszélgettünk.Louis hívott.Féltem felvenni.
-Bocsi,de ezt most fel kell vennem.-mutattam a telóra.
-Ő az?
-Nem,Louis.-kimentem a szobából az ajtó elé.
-Szia!
-Szia!Merre vagy?
-Orlandónál.Miért?
-Fél 8 van.
-Bakker!Igyekszem haza.
-Ne indulj el,mond a címet és megyek érted!-lediktáltam a címet.-1 óra múlva ott vagyok!-letette.A kedves hölgy megint jött felém.
-Velünk vacsorázol?
-Sajnálom,hogy ilyen sokáig maradtam,csak elbeszélgettünk és nem vettem észre.Nem köszönöm.
-Jajj semmi baj,de ha már itt vagy nyugodtan ehetsz nálunk,van bőven.
-Jó,akkor köszönöm.
-Akkor jöhettek is.-beszóltam a többieknek,aztán leültünk és ettünk.Nagyon kedvesek és közvetlenek voltak.Vacsora után segítettem kipakolni,a többiek felmentek.Sasha kért tőlem egy autogrammot.Louis hamarosan jött értem.Elköszöntem Orlandókétól,összeszedtem a cuccom,aztán hazamentünk.Otthon csináltam vacsit a srácoknak,mert ők lusták voltak hozzá.Zayn már beszél  a srácokkal,de még egy kicsit mindig haragszik.Letusoltam,aztán bementem a szobámba.Tyler skypon hívott.
-Szia hugi!
-Szia Ty!Mizujs?
-A forgatás vicces és nehéz.Dylan zuhanyzik.Ennyi.Veled?
-Voltam otthon,meg Orlandonál.
-És hol voltatok Zaynnel a hétvégén?
-Párizs,de te már csak tudod.-elmosolyodott.Meséltem neki,hogy milyen volt és megmutattam a tetkóm.
-Te?Uh..áh..éh.Csak érjek haza!
-Nekem hiányzol,szóval jöhetsz.És mit csináltál tegnap?
-Lánnyal voltam.Majd holnap mesélek részletesen.Most,menj nehogy holnap ne tudj felkelni.Szeretlek,jó éjt!
-Én is szeretlek,jó éjt!-letettem.Kikapcsoltam a gépet,eltettem,majd elővettem a fénykép albumot.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése