2013. január 21., hétfő

Part 34. Hajt a kíváncsiság.




…-Csak nem te vagy a barátnője?Mármint nem úgy gondoltam,sajnálom,mert megérdemel egy rendes lányt és te az vagy,legalábbis én eddig így ismertelek.


-Hidd el az is!-súgta nekem Ty.Beültünk a taxyba és a hotelhez hajtottunk,ahol vannak.-Szeretnél külön szobát,vagy megfelel egy kanapé a mi szobánkban?
-Maradok veled,de csak ha nem zavarom a szobatársadat.
-Igazából 4-en vagyunk a szobában.De velük már beszéltem.
-5 fiúval laktam egy házba.4 srác csak nem lesz ekkora cucc,meg úgyse maradok sokáig.-felmentünk a lakosztályba.
-Tylerrel és Dylannel már találkoztál,de bemutatom Danielt!- a srác elém sétált és a kezét nyújtotta.
-Hello!Daniel Sharman vagyok!Örülök,hogy megismerhetlek!-elfogadtam a kéznyújtását és megráztam.
-Hali!Diana Posey vagyok!Én is örülök!Sziasztok!-intettem a fiúknak is.
-Szia!-Tyler intett és a forgatókönyvet olvashatta.
-Szia szépségem!-Dylan máris ott állt mellettem.-Remélem sokáig maradsz!-húzogatta a szemöldökét.
-Csak pár napig igazából,de ha nem bánjátok én elmegyek tusolni.-néztem a fiúkra.-Ja és egy ajándékot is hoztam magammal.-elővettem az egyik zászlót és Tyler kezébe nyomtamKinyitottam a bőröndöm és elővettem a pulcsit,egy bugyit,egy melltartót,tusfürdőt, fogkefét és egy törölközőt is.Bementem a fürdőbe és kb.20 percet töltöttem bent.Kiléptem az ajtón.
-Milyen jól áll a pulcsim hugi!-karba fonta a kezét,én meg önelégülten mosolyogtam.Minden szem rám szegeződött.Tátott szájjal bámultak.Betettem a cuccaimat a bőröndbe és leültem a kanapéra,ahol nekem volt megágyazva.Daniel a szélén ült és ő is engem nézett.
-Nem vagyok ekkora szám,nehogy kicsorduljon a nyálatok!-hirtelen mindenki elkezdett olvasni valamit.
-Mi történt a lábaddal?Láttam egy nagy sebhelyet.
-Ö…erről nem nagyon beszélek senkinek,de röviden annyi,hogy az egy emlék.
-Emlék?-kérdőn nézett rám.
-Lécci ne beszéljünk róla!És te is színész vagy?-pff ez hülye kérdés,különben minek lenne itt.
-Bocs,sajnálom,csak hajt a kíváncsiság.Igen az vagyok!Tyler mindjárt jön,csak átment Crystalhoz.,
-Oké!És milyen a forgatás?Megtudhatok valami kulisszatitkot?-erre a kérdésre mindenki rám figyelt.Meséltek a forgatásról,a második évadról,elmondták a lényeget,és még egy kicsit beszélgettünk,de már eléggé későre járt,tehát a srácok is sorba elmentek tusolni,aztán ottmaradtam a kanapén.Befeküdtem és a telefonomat piszkáltam.
-Bocs,hogy ilyen sokáig ott voltam!
-Miért sompolyogsz?
-Ja!Fogalmam nincs!Holnap majd beszélgetünk!Szeretlek!Aludj jól!-megpuszílta a homlokom és elment ő is tusolni.Hiába forgolódtam nem volt kényelmes,ezért besétáltam Tylerhez.-Nem tudsz aludni?
-A-a.-felhúzta a takarót,ami alá gyorsan bebújtam.Szorosan magához ölelt.-Álmos vagy?-suttogtam.
-Kicsit és te?
-Én is!
-Akkor mesélj mizujs otthon.
-Hát mit ne mondjak,megy az élet.Jeremy hazajött,de ne kérdezd hol volt.
-Jeremy Swann?
-Aha.-legalább ő emlékszik rá!
-Megaztán ugye van ez a felfüggesztés ügy.Neked mit mondott az igazgatónő?
-Azt,hogy megverted Lisát,nem tudni miért.-nézett le rám.-Talán te mesélhetnél!
-Lisa nagyon csúnya és gonosz dolgokat mondott és még anyáékról is mondott valamit.És egyszerűen csak elpattan a húr és nekiestem.Szakítottaunk Zaynnel előtte,de most már minden rendben!
-Várj!Hogy érted,hogy szakítottatok?-feltámaszkodott és úgy nézett le rám.
-Úgy,hogy haza is költöztem,de rájöttünk,hogy ez csak egy félreértés volt és most minden rendben.Nyugi!
-Mi volt az ok,hogy szünetet tartottatok?
-A hülyeségem.-hajtottam le a fejem.
-Mit csináltál te szerencsecsomag?
-11-kor mentem ki a temetőbe és nem szóltam senkinek.Lemerült a mobilom és a deszkám kereke is kijött,tehát a hajnali órákban állítottam be.Louis szerintem még mindig haragszik rám.Miután hazaértem Zayn feljött és azt mondta,hogy neki nincs szüksége ennyi aggodalomra ami velem jár,inkább legyen vége.De kijött a reptérre és bocsánatot kért és én megbocsátottam.-elmosolyodtam.
-Akkor térjünk vissza arra,hogy milyen tetkót is varrattál?-fejemre húztam a takarót.
-Álmos vagyok,majd holnap megbeszéljük.Jó éjt!-puszit nyomtam az arcára és hozzábújtam.
-Elviselhetetlen vagy!Jó éjt!-magához húzott és elaludtam.
*Reggel*

Zörgések zajára ébredtem.Kikeltem az ágyból és a fürdő felé indultam,ahol egy félmeztelen Coltonba botlottam.Annyira meglepődtem a látványán.És azon ,hogy milyen jó teste van,hogy tátva maradt a szám.
-Szia!Ennyire észbontó vagyok?-emelgette a szemöldökét.
-Szia!Colton!Ennyire kell beképzeltnek lenned vagy lendítsek az önbizalom létrádon?
-Bocs,nem akartam beszólni,de a te állad esett le.
-Csak meglepődtem,hogy látlak!
-Aha persze!Nem láttam a zöld pólóm?
-Tegnap jöttem.Nem figyeltem a zöld pólódat.
-Hát jó!-elindult kifelé.Puszit nyomott az arcomra.-Jó téged itt látni!-elpirultam és becsuktam utána az ajtót.Megmosakodtam,aztán kimentem.
-Jó reggelt!Tyler?-körbe néztem a srácok közzött,de őt nem láttam.
-Crystalnál van.Mindjárt jön.-olyan elgyötört volt a hangja,hogy a kivámcsiság hajtott.Leültem mellé és becsúsztattam magam alá a lábamat.
-Mi a baj Daniel?-rám nézett és elmosolyodott.
-Ne legyél ennyire kiváncsi!-végighúzta a mutatóujját az orromon.
-De hátha tudok segíteni.
-A szerelmi bánatot semmi nem enyhíti,csak egy újabb kapcsolat.-szólt közbe Dylan.

1 megjegyzés: