2013. január 15., kedd

Part 32. Felfüggesztés!


…-Nem!-határozottan ismertem ezt a hangot.Ő volt.


Kezeit erőteljes lökésekkel próbáltam leszedni magamról,de hiába.Tartása fegyelmezett és szoros volt.A lehető legtávolabb cipelt a csajtól.
-Eressz már el!-elengedett,én pedig indultam volna vissza mire ő visszarántott és ismét szorosan átfont karjaival.
-Nem tehetsz olyat amit később meg fogsz bánni,nem engedem!
-Nem fogom megbánni nyugalom!-arrogáns és fegyelmezetlen voltam.Kerültem a tekintetét.Így is rettentő rosszul éreztem magam mellette.
-Mit mondott?
-Semmi közöd hozzá,már nem tartozom neked magyarázattal!És most eressz el,mert szerintem az igazgató már foglalja a helyet nekem.-lefejtettem magamról a karjait és a táskámért indultam.Lisa a padon ült és törölgette a frissen szerzett sebeit,amin akaratlanul is elmosolyodtam.Pho elhozta a deszkám és a táskám és az asztalokra tette.Mindenki úgy nézett rám,mint egy gyilkosra.Fogtam a cuccaimat és indultam az igazgatóiba.Jól sejtettem az igazgató nő már várt rám.Kopogtam.
-Gyere be Diana!-már a nevemet is megjegyezte.
-Jó napot!
-Ülj le és mesélj!
-Miről is?
-Ne játszd a hülyét!Miért verted meg Lisát?
-Mert csúnya dolgokat mondott,amik nem tetszettek.
-Jaj,bárcsak ne kellene felhívnom emiatt a bátyádat.Diana miért nem tudsz megjavulni?Azt hittem Zaynnel együtt vagytok,hiszen sokat láttalak titeket együtt.
-Az már a múlt és nem szeretnék a múlton rágódni!
-Akkor is fel kell hívjam a bátyádat,hogy tudassam vele,hogy felfüggesztelek!
-Mi?Ezért?És Lisa nem kap semmit?
-Ő is megkapja a büntetését,de neked ez már sokadik alkalom,hogy itt jársz.Ezen a héten nem kell bejönnöd többször,de senki nem igazolhatja,szóval szünet után találkozunk.-felkaptam a táskámat,a deszkámat és az ajtó felé indultam.
-Remek!-suttogtam.
-Nem hallottam jól,mondtál valamit?
-Kellemes szünetet!-és jól becsaptam az ajtót.Pho kint várt.
-Mit kaptál?-kérdezte aggodalmasan.
-Felfüggesztés!
-Muszáj volt?-megfordultam és Zayn állt mögöttem.
-Semmi közöd hozzá!Nem engem tanácsoltak el 2 iskolából verekedés miatt!-vágtam hozzá a szavakat.
-De elfognak,ha nem fejezed be a lázadást.Délután beszélhetnénk?
-Bocs nem érek rá!-elindultam lefelé a lépcsőn.-Pho majd hívlak szia!
-Szia!
-De semmi dolgod nincs,ha jól tudom!
-Rád nincs időm!-ahogy ezt kimondtam,már nem is gondoltam komolyan.Kimentem a suliból.Deszkára álltam és a srácok házához mentem.Könny fátyol borította a szemem.9-re értem a házhoz.Csengettem és szemeimet törölgettem.Harry nyitott ajtót.
-Szia!Hát neked nincs sulid?Mi a baj?-ledobtam a deszkát és átöleltem.-Gyere be és mesélj el mindent.-beljebb engedett és behozta a deszkát.Leültem a nappaliba és ő jött utánam.Megtöröltem a szemem és kifújtam az orrom.
-Szia!Mindegy mi történt,az a lényeg,hogy felfüggesztést kaptam és a héten már nem kell bemennem.Gondoltam összepakolom a cuccaimat és hazamegyek,addig is nem kell találkoznom Zayynel.
-Diana!Nem lehet vége ennek.Beszéljétek meg!
-Mit?Én csak egy rakat aggodalom vagyok számára és neki nincs szüksége erre.De nem ezért jöttem…-telefonom csörgése zavarta meg a mondandómat.
-Szia Ty!
-Felfüggesztés?Az osztály társad megverése?-Tyler ordított a telefonba,ezért eltartottam,így Harry is hallotta.-Ennyi volt,hazamegyek!
-Ne Ty!Pont ezt akartam kérni.Ne gyere haza,de én had menjek ki hozzád.Ígérem nem leszek láb alatt,de szükségem van rád,most a legjobban.-éreztem hogy megint jön a sírás.
-El akarsz menni?-Harry értetlen fejet vágott.
-Ha lehet már ma szeretnék veled lenni!Kérlek!
-Nem hiszem,hogy jó ötlet ez.Mi van veled és Zaynnel,hogy nem akarsz otthon maradni?
-Had menjek kérlek.Ígérem mindent elmondok!
-Foglalok jegyet a mai gépre,majd értesítelek mikor indul,a többit majd megbeszéljük,egyébként szia Harry.
-Hello!-letettem a telót.Harry értetlen arccal nézett rám.
-Harry…
-Csak küzdj!Ha szereted küzdesz érte és nem engeded,hogy elhagyjon!-átöleltem.
-Köszönöm,ezt a hetet,amit itt tölthettem sokat jelent számomra.Köszönöm a barátságodat.Ez is sokat jelent.-megpuszilta a homlokom.
-Ebédelsz ma velem?
-Aha,de merre vannak a többiek?
-Erre-arra.Csináljunk itthon kaját,az viccesebb.-mosolygott és felhúzott a kanapéról.Valami csirke szerűségnek álltunk neki,de előtte elmentünk bevásárolni hozzá.11-kor értünk haza és neki is estünk,de abból inkább volt hülyéskedés,mint sütés.Minden szétszórva,össze-vissza az edények mi meg röhögünk a másikon.Harry a csirkével szórakozott én meg a liszttel csináltam valamit,de jobban belegondolva nem is kellett liszt.Harry arcába fújtam amit ő visszaadott aztán harcok harca kezdődött.Mindenünk tiszta liszt volt.Harry a konyha pulton ült és lábaival szorosan tartott maga előtt.Összefogta a csuklóimat és közel húzott magához.Arca tenyérnyire volt enyémtől és úgy nevettünk egymáson.
-Bocs ha zavarok!-Zayn meglepődött arccal támaszkodott az ajtónak.Harry azonnal elengedett én pedig hátrébb léptem tőle.Megpróbáltam összepakolni egy kicsit.-Nem akartam zavarni,folytassátok nyugodtan,de rám bezzeg nincs időd.-mosolyodott el és kivette a vizet a hűtőből.Ivott és visszatette.
-Nem tartozom magyarázattal!
-Nem is várom!
-De,várod és azt is hogy beszámoljak,mit mondott Lisa.De nem én nem mondom el.
-Most miért vagy ilyen?
-Ilyen milyen?-felnéztem rá.Közelebb lépett és megcsókolt,hagytam magam,mert hiányzott.
-Ilyen.Zavart,ideges stb…
-Elmegyek!
-Hova?
-Amerikába!

3 megjegyzés:

  1. Ahaaaj. Nem biromkiii.varom a kövi részt igy tovább.*--*

    VálaszTörlés
  2. pont a legjobb pillanatnál kellet abbahagyni.Nagyon szeretem a blogodat így tovább :D

    VálaszTörlés
  3. Uhhh.. Ez annyira jóóóóóó!!! Nagyon ügyes vaagy siess a kövivel már alig várom!! :D
    <*.*RÉKA*.*>

    VálaszTörlés