2013. január 25., péntek

Part 35. Szép vagy,csak nem használod ki.


…-A szerelmi bánatot semmi nem enyhíti,csak egy újabb kapcsolat.-szólt közbe Dylan.


-Ezzel mire akart kilyukadni Dylan?-néztem Danielre.
-Ne foglalkozz vele!-mosolyodott el.-Meddig maradsz?
-Ö…holnapután már megyek.
-Csak ilyen kis ideig maradsz?
-Ja!Most szakítottál a barátnőddel?-tértem vissza a témához.
-Nem már régebben és nagyon jóban vagyunk,meg minden,csak furcsa őt egy másik sráccal látni.-rázta meg a vállát.
-Crystal?Ő volt a barátnőd?
-Ja,de hagyjuk a témát!Mesélj inkább magadról.Miért kaptál fegyelmit?-eléggé zavart,hogy Tyler egy barátjának az exével jár,de nem tehetek ellene semmit.
-Tyler mindent elmond?
-Nem csak a szaftosabb dolgokat,tehát mesélj!-Tyler összekócolta a hajam és odaült mellénk.
-Semmiség,csak az igazgató nőnél már így is kihúztam a gyufát,szóval ez egy lehetőség,hogy lenyugodjak.
-De mit csináltál?
-Rosszat,de nagyon élveztem!-a srácok egy kanos vigyorral néztek rám,mire felálltam és elmentem a bőröndömhöz.-Veletek nem lehet komoly dolgokról beszélni!
-Te fogalmaztál két értelműen!-bementem a fürdőbe és felöltöztem,aztán rendbe szedtem magam.
-Mikor mentek a forgatásra?-kérdeztem és közben szedtem elő egy bögrét és tejet meg müzlit.
-Lassan kb. 20 perc.-elmentek összepakolni,amíg reggeliztem.Ty jött be az ajtón.
-Örülök,hogy miattad jöttem,aztán a fiúkkal kell beérnem.-odajött és puszit nyomott a homlokomra.
-Bocsesz!Beszéltél már Zaynnel?-ült le mellém egy székre.
-Még nem,de mindjárt felhívom,meg este majd Skypeolunk.Mehetek veletek a forgatásra?
-Ha szeretnél!-ő is elment összekészülődni.Miután végeztem elmosogattam és elővettem a telómat.Felhívtam Zaynt.
-Jó reggelt!-szóltam bele vidáman a telefonba.
-Szia!Neked is!Hiányzol!
-Te is!Felkeltettelek?Mert olyan kómás hangod van.
-Igen,de a te hangodra érdemes felkelni.Tudod már mikor jössz haza?
-Aha.Holnap után.Majd este hívlak Skypeon.Mond meg a fiúknak,hogy puszilom őket.
-Én meg kimaradok?Este fellépésre megyünk,olyan éjfél körül érünk haza,de nem kell megvárnod,de ha fent leszel,akkor csörgess meg.
-Téged csókollak!Jó-jó.Szeretlek!
-Én is és vigyázz magadra!
-Rendben te is!-eltettem a telómat és kimentem a nappaliba.
-Indulhatunk?-kérdezték a srácok.
-Rám vártatok?Akkor persze,de szólhattatok volna.-elindultunk.A forgatási helyszín nem volt messze.Hamar odaértünk.Én a srácokkal mentem,mert a lányok is külön jöttek.Ty bemutatott a rendezőnek,meg minden emberkének,aki arra járt.Már fájt a szám a sok mosolygástól.
-Szia Diana!Rég láttalak!-Holland lépett oda mellém és megölelt.
-Szia!Én is!Mi újság?
-Semmi,fárasztó ez az egész felvételesdi meg minden,de élvezem!-elmosolyodott.-És veled?Hallom felfüggesztést kaptál.Miért?-már a hajam is égnek állt,hogy alig egy napja kaptam meg a felfüggesztést és máris mindenki tud róla.
-Hosszú!
-Most megyek a sminkeshez.Meddig maradsz?
-Holnapután már megyek.
-Akkor még beszélünk.-ezzel elment a sminkeshez.Körbenéztem a forgatási helyszínt.Beszélgettem az színészekkel és végül leültem az egyik székbe.Néztem ahogy elkezdik a forgatást,aztán arra lettem figyelmes,hogy alszok.
Valamikor délután ébredtem fel,de pk még mindig forgattak.Holland mellettem aludt a székében.Ő is nagyon aranyosan aludt.Felkeltem és kinyújtóztam.
-Jó reggelt Csipkerózsika!-bökte meg a hasam Daniel.
-Mennyit aludtam?
-7 órát.Remélem este is tudsz majd!-visszaböktem,de csak lefogta a kezem.
-Éhes vagyok!Ty hol van?
-Jelenetet vesznek fel vele és Gageel.De gyere majd én adok neked enni.
-Gage?Ő új színész?Mármint a múltkori évadban nem szerepelt.Oké menjünk.-elindultunk kifelé.
-Gage is egy új színész mint én és Sinqua.Mi lettünk az új „vérfarkasok”!-nevetett és bementünk egy olyasmiféle ebédlő szerűségbe.-Mit kérsz?
-Nekem aztán mindegy,csak ehető legyen.-leültem egy asztalhoz és nemsokkal később Daniel is jött.-Sin…mind1 ő vele se találkoztam,ő hogy-hogy nem lakik veletek?
-Mert ő és Stephen is itt laknak,ezért nekik így nem kell beköltözniük hozzánk.
-Majd mutasd be őket.
-Nekik,most nem kell bejönniük,talán holnap vagy holnapután.De ha bejönnek bemutatom őket.-a pincér lány kihozott egy jó nagy hamburgert.
-Köszönöm!-néztem a lányra aztán Danielre.
-És egyébként hogy-hogy nincsenek barátaid,mármint,miért nem barátkozol?Hallottam Tylertől.
-Mostmár mondhatni barátkozok,mert a szerelem csodákra is képes.-mosolyogtam és nekiláttam a hamburgernek.
-Van barátod?-bólogattam.-Ki az?Talán ismerem vagy nem.
-Zayn Malik!-mondtam két harapás között.
-Nem ismerem,de hallottam már róla.A One Direction nevű bandában énekel nem?-ismét csak bólogattam.
-És Crystallal mikor szakítottatok?
-2 hónapja,de nem sajnálom,mert nem bántam meg,hogy együtt voltunk,csak furcsa mással látni.Majd én is találok,egy olyan szép lányt,mint te és boldogok leszünk.-köhögtem egyet,hogy eltereljem azt hogy elpirulok.
-Nálam ezerszer szebb lányt fogsz találni.
-Miért?Te tényleg nagyon szép vagy,csak nem használod ki.

3 megjegyzés:

  1. Assjsjsbaiajdsnakssbxjdownxiyn isteneeeeeeem nagyon jó pett várom a következő részt +.+
    And xx

    VálaszTörlés
  2. wááááááááááááááááá ez nagyon jóó!!!
    Ügyes vagy!! siess a kövivel!!
    <*.*RÉKA*.*>

    VálaszTörlés