2013. május 18., szombat

Második Díjam.


Nagyon szeretném megköszönni a második díjamat A sad story, sad ending .. or is it? írójának!

1. Ha megkaptad a DÍJAT, készíts róla egy bejegyzést és tedd ki a fent látható KÉPET!
2. ŐSZINTÉN kell válaszolnod a kérdésekre!
3. Összesen 5 SZEMÉLYNEK kell tovább adnod.
4. Ezt egytől-egyig ÁT KELL MÁSOLNOD a lapodra, kivéve a válaszokat!
5. A díjat VISSZAFELÉ NEM LEHET adni! (Annak nem adhatod akitől kaptad, viszont többször is kaphatsz ilyen díjat.)

1.   Mi a kereszt neved, hogyan becéznek?
2. 
Melyik dalon tudsz igazán sírni?Little Things , More Than This,Moments,Szabadság Vándorai,Kell még egy szó!
3. Félsz a sötétben? Igen.. :/
4. Szerelmes vagy valakibe? Nagyon. <3
5. Mi volt az eddigi legcikibb dolog, ami életedben történt veled?Szerintem az,mikor a barátnőmet akartam kigáncsolni,az iskolában és helyette én estem seggre,mert megcsúsztam és a fél suli látta.
6. Gondolatban öltél már meg valakit? Elég sokszor.
7. Szerinted péntek 13-a szerencsét, vagy szerencsétlenséget jelent? Engem nem nagyon érdekel,csak egy átlagos nap.
8. Van olyan dolog, amit még a szüleidnek sem árultál el? Igen...de nem vagyok rá büszke,bár még mindig nem tudnak róla.
9. Hallgatsz olyan zenét, amit mások előtt cikinek érzel?Igen... :D
10. Kis korodban sírtál, ha szurit kaptál? Nem.
11. Mit tennél, ha hirtelen híres lennél? Húúú...elérném,hogy találkozhassak a srácokkal.
12. Szoktál álmodozni?Nagyon sokat!
13. Járnál Chace Crawforddal? Simán!
14. Hány gyereket szeretnél? Fiú/lány, neveik? 2 gyereket szeretnék,egy fiút:Dávid vagy Bence.És egy lányt:Barbara vagy Alíz
15. Adni vagy kapni jobb? Én mindig a kapni párti voltam. :)
16. Titkom:Sajnos nem oszthatom meg.
17. Bakancslista: Eljutni Londonba.

Akiknek küldöm:
London 1D&Me
Zayn is my Cousin
Life with my new family
What doesn't kill you makes you stronger
Lock me in your heart and trow away the keys

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése