2013. május 29., szerda

Part 69.Jay.



















...-Valami színésznek a hugával.De most már mindegy!-hallgatagon felsétáltam mellettük és leültem a helyemre.David még nem jött,így bedugtam a fülhallgatóm és elfeküdtem a padon.

David nem jött suliba.Egyedül voltam egész nap és hallgattam a Zaynről szóló pletykákat.Eddig nem is vettem észre mennyien szeretik a fiúkat.Órák után nem haza mentem,hanem fodrászhoz.Tetettetem a hajamba kéket és tépettre csináltattam.A végeredményt mosolyogva néztem.Hazafelé,kicsit jobban éreztem magam,de szokás szerint nem figyeltem oda és nekimentem egy srácnak.Ő elesett én meg le a deszkáról.
-Nagyon sajnálom,nem direkt volt.
-Semmi gond,én se figyeltem oda!Jay vagyok!-nyújtotta a kezét és felhúzott.
-Diana!Erre felé laksz?
-A fehértől 2 háznyira.Te?
-A fehérben.-együtt nevettünk.
-Hát akkor úgy tűnik majdnem szomszédok vagyunk!Egyébként tetszik a hajad.-odakaptam és végigsimítottam rajta.
-Köszönöm!-elindultunk.
-Nincs kedved kicsit beszélgetni?Mármint nem akarlak megerőszakolni,meg semmi ilyen tervem nincs,csak gondoltam,de ha nem...
-Nagyon szívesen.1 óra múlva előttetek?-elmosolyodott,majd lassan elindultunk.
-Rendben!Akkor szia!-tovább ment én meg be!
-Megjöttem!-kiabáltam,majd Tyler a konyhából jött ki.
-Azt hittem korábban...mi a &@#$ történt a fejeddel?-mutogatott.
-Egy kicsit megváltoztam.-mosolyogtam.-Ha már új életet kezdünk,legalább stílusosan tegyük.-bementem a szobámba és megcsináltam a házikat.Tylerrel együtt ettünk ebédet,majd felhúztam a cipőm,a sapkám és a kabátom és elmentem.Jay már kint várt.
-Azt hittem nem jössz ki!
-Nem akartalak becsapni!-lassan elindultunk és beszélgettünk.
-És hova jársz suliba?
-Ide az öh....ami itt van a ... közel hozzánk na!-nevetett.-És te?
-Én már nem járok suliba.De én is oda jártam,ahova te.Eddig nem láttalak itt,mikor költöztetek ide?
-December végén.És akkor hány éves vagy?
-29,de nem nézek ki többnek harmincnál ugye?-egy pillanatra leblokkoltam.
-29?
-Ennyire megleptelek?Nyugi,csak 19 vagyok és te?
-Tudod kivel szórakozz!-nevettem és meglöktem.-17.-elsétáltunk a parkig,ami volt vagy egy kilométer,aztán még tovább,majd vissza.Sokat tudtam meg róla és ő is rólam.Kedves,közvetlen és vicces.
-És van barátod?-most jön a kínos rész.A barát szóra összeszorult a szívem,majd keményen kimondtam:
-Nincs!
-Jól gondolom,hogy valami rossz témára tapintottam?
-Nem nagyon szeretnék róla beszélni!És neked barátnőd?
-Nemrég lett vége egy fél éves kapcsolatomnak,de nem bánom!Aki úgy bánik veled,mint a kutyával,az nem érdemel meg,ezt jegyezd meg!-elnevettem magam.
-Szóval akkor ekkora nőcsábász vagy?-közelebb húzott magához és a szája már majdnem az enyémhez ért.
-De még mekkora!-suttogta,majd megcsókolt,ami nem is volt rossz,de Zayn jutott eszembe!Eltoltam magamtól.-Sajnálom!Én nem akartam,mármint de..-és eszembe jutott az is,minél előbb talál valakit,annál előbb továbblép,tehát nekem is ezt kell tennem.Ismét közel húztam és most én csókoltam meg.Lassan váltak el ajkaink.-Ijesztő vagy!Azt hittem pofon vágsz,vagy valami,de bírom a bevállalós csajokat!-ismét megcsókolt,majd a derekára tettem a kezem és elindultunk vissza.Sokat nevettünk,de nem éreztem magam igazán boldognak.
-Egész jó dolog,ez az együtt lógás dolog!
-Csinálhatnánk többször is!-megpuszilta az arcom.-Holnap,vagy hétvégén lenne kedved vacsorázni?
-Persze,általában mindig vacsorázok!
-Mármint velem!
-Persze,de nem túl korai még ez?
-Én megértem,ha gyors és ha nem akarod,semmire nem akarlak kényszeríteni,én tudok rád várni!-és ekkor nyilallt belém a fájdalom,amitől térdre estem.-Jézusom!Jól vagy?Hívjak mentőt?-szívemhez kaptam,mintha belülről ezer és egy tű szurkodta volna.Szaporábban vettem a levegőt,majd eldőltem.
-Mindjárt jól leszek!-lehajolt és az ölébe húzott.Könnyeim csak úgy folytak,és igazán csak most jöttem rá,hogy mit veszítettem.

Ui:Köszönjük Harry,hogy velünk vagy.! ;)

3 megjegyzés:

  1. Uuu.Imádtam :D Reménykedem abban,hogy Diana és Zayn újból megpróbálják c: Várom a kövit :)xx

    VálaszTörlés
  2. Diana új haja imádom!!!! :)) Jay rohadt hejes!! ;) <3 <3 GYORSAN KÖVIT!!!!! *-*

    Szandy voltam..

    VálaszTörlés