2013. május 6., hétfő

Part 62.Ekkor látom őt személyesen utoljára.


-Hozzátok!-válaszolta Trisha.-De Zayn otthon van,a lányok asszem elmentek erre-arra.
-Jó rendben,akkor boldogítjuk majd.-intettünk,majd tovább mentünk.A házig még vagy 10-szer eljátszottuk a jelenetet.Bementünk,majd halkan levettük a kabátjainkat és felmentünk a lépcsőn.A szobából halk zene szólt.Kinyitottam az ajtót és meglepetés fogadott.

-Mi a franc folyik itt?-leesett az állam.Zayn az ágyon feküdt és nézte a melltartóban álló lányt a tükre előtt.Egyből felállt és elém lépett.-Várom a választ!
-Leöntöttem a pólómat és Zayn kölcsönadott nekem egyet.Ott van a széken,nézd meg,ha nem hiszed el!
-Szerintem én nem a te válaszodat vártam!-néztem Alexisra.
-Szerintem meg nem kellene flegmulnod!-lépett elém.-Ki vagy te,hogy így beszélj?A szüleid nem tanítottak jó modort?-előre léptem,de Dany átkarolt és vissza rántott.
-És te kinek képzeled magad?Elkényeztetett ribanc!-ő is előrelépett,de őt Zayn fogta le.Elküzdöttem magam az ajtóig,majd becsaptam és lementem.Dany jött velem.
-Nyugodj meg!
-Miért?Mert egy elkényeztetett...
-Nem!Azért,mert én kérlek!-10 percig ültünk lent,majd amíg Dany elment vécére,gondoltam lerázom az a plázapicsát.Felmentem a lépcsőn és benyitottam.Egymásba gabalyodva találtam őket.Egymás szájában kerestek valamit.Odaléptem a csaj mögé és a falnak löktem.Zayn meglepetten nézett,de a karjaim után nyúlt.Elléptem,nehogy hozzám érjen.
-Ne merj hozzám érni!És te!-néztem Alexisra.-Te nagyon vigyázz magadra,mert nem állok jót magamért!-odaléptem a bőröndömhöz,majd beleraktam az elöl lévő cuccaim.
-Mit csinálsz?-kérdezte.-Ez nem az volt,aminek látszik!Meg tudom magyarázni!-lépett mellém Zayn.
-Nincs rá szükség,ez mindent megmagyarázott.-végigsimított a hátamon.-Ne érj hozzám!Nem hittem volna,hogy ilyenre képes vagy!-elém lépett,majd megcsókolt.
-Ő nem jelent nekem semmit!Esküszöm,hogy én nem is akartam!-rövid csókunk után nem engedte az arcom.-Tudom,hogy hiszel nekem,és tudod,hogy szeretlek!-lenézően néztem Alexisra.
-Mire visszajövök ne legyen itt!-Dany éppen az ajtóba ért.-Dany,most jöhet a hó csata!-lementünk és nekiálltunk szó szerint csatázni,minden erőmet beleadtam.10 percen belül teljes ruházatban táskával mindenestől jött ki.Nem mentünk be,de nem sokra rá mi is befejeztük.Elfáradtan tértünk vissza a házba.
-Én esküszöm nem akartam!-amint beléptünk Zayn már előttem is állt.
-Elhiszem,de Zayn én holnap hazamegyek.
-Miért?Ne hagyj itt!Azt hittem velem töltöd a szeretet ünnepét.
-Van egy bátyám,akivel már nem tudom mióta nem beszéltem és tudod ez egy kicsit megviselt.Egyáltalán ki ő?És mikor jött?-mutattam az ajtó felé.
-Sajnálom!-Dany leült a fotelbe melegedni.-Hát ő egy gyerek kori jó barát.Vagyis CSAK barát.-kihangsúlyozta a "csak" szót.-De téged szeretlek!
-Én is,de azt kívánom bár ne szeretnélek!-átölelt,majd én is valami ölelésfélét csináltam.Lent beszélgettünk,míg mindenki meg nem jött,majd vacsiztunk és elpakoltam a cuccaim.Lefekvéshez készülődtünk mindketten.
-Itthon töltöm a karácsonyt.-mondta Zayn ahogy készültünk lefeküdni.-Ezért most odaadom az ajándékot.-odalépett a szekrényéhez,majd előkeresett egy dobozt.-Boldog Karácsonyt!-elvettem,majd megráztam.Nem hallottam semmit.Kinyitottam a csomagolást és na lám mit kaptam.Egy telefont.
-Köszönöm!-odamentem és apró puszit nyomtam az ajkaira.
-Nézd meg a hátlapját!-megfordítottam.Ott virított az a kép,ami Párizsban csináltunk az Eiffel torony előtt.Milyen boldogok voltunk.
-Én nem hoztam ajándékot bocsi!-léptem tőle el.-De...-kigomboltam a nadrágját-Akkor én ilyesmi ajándékot adok neked!-ledöntöttem az ágyra,majd ment minden a maga menetében.Nehezen keltem ki reggel a kényelmes ágyból,ami mintha magába szippantott volna.Az órára néztem ami azt jelezte,hogy ideje kelnem,mert 2 óra múlva indul a vonatom.Lementünk reggelizni,összeszedtem a cuccomat és hívtam egy taxit.
-Nagyon fogtok hiányozni!-átöleltem Safaat,Waliyhat és Doniat,majd Trishát és Yasert.
-Te is nekünk.-mondták és megérkezett a taxi,majd kipakoltunk és Zaynel beszálltunk.Az úton nem beszélgettünk.Mikor megérkeztünk Zayn fizetett és kiszálltunk.A jegyemet is megvette.
-A srácok,Danielle,Eleanor,a bátyád és az én számomat már beleírtam a telefonba.Hiányozni fogsz!-átölelt.-És köszönöm az ajándékot.-elmosolyodtam,majd egy végső hosszú csókot nyomtam ajkaira.Miután bemondták a vonatom elengedtem Zayn kezét és felszálltam.-Szeretlek!-tátogta.
-Én is!-és a vonat elindult.Soha nem hittem volna,hogy ekkor látom őt személyesen utoljára.

1 megjegyzés:

  1. Szióka!
    Nagyon- nagyon jó lett a rész. Szerencsére jól megoldották a helyzetet. Remélem se Zaynnel se Dianával nem történik semmi, bár a végéből nem nagyon ez jön le. Gyors kövit! SIESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS!!!!!!!!!!!!!!!
    Szeretlek, imádlak!
    Puszi:D ~1DodoPayne <3 :P

    VálaszTörlés