2013. május 18., szombat

Part 65.Nehéz búcsú.


...Zayn levelét tettem felülre,alá a másikat,de Liam levelét a szobájába tettem az asztalára letakarva.Zayn szekrényéből kivettem az egyik pólóját és leírtam a parfümje nevét is.Eltettem a pólót,majd utoljára megnéztem a házat és közben hívtam egy taxit,ami hamar ideért.Betettem a csomagokat,majd hazamentem.


Most követtem el életem legnagyobb hülyeségét,ebben biztos vagyok.Elmentem zuhanyozni,majd lefeküdtem aludni.Mivel nem volt valami meleg magamra tettem még egy takarót és sírva aludtam el.Az éjszaka folyamán több rém álmom is volt,mikor reggel felébredtem fáradt és kisírt szemeim voltak.Felöltöztem,majd begyújtottam és megreggeliztem,aztán bementem Tylerhez.
-Fáradtnak tűnsz!-mondta,mikor leültem a székre.
-Na ne mond!Mit intéztél?
-Január 4.-én költözhetünk.
-Mi?-szemeim elkerekedtek.-Nem!Már 27.-én indulnunk kell!Nem akarok Zaynnel találkozni!
-Biztos?
-Igen!
-Jó reggelt!-jött be egy nővér.
-Önnek is!-mondtuk egyszerre.
-Mikor jöhet haza a bátyám?-kérdeztem,miközben ellenőrzött valamit.
-Ha szeretné,akkor otthon töltheti a karácsonyt,de majd 27.-én vissza kell jönnie egy vizsgálatra.
-Szóval akkor már ma hazajöhet?
-Igen,de inkább délután,hogy tudjon beszélni,még a doktor úrral.
-Jó rendben köszönöm!-bólintott,majd kiment.-Akkor már ma nekiállhatunk pakolni.
-És mikor akarsz attól a senkiházitól elköszönni?-kérdezte fintorogva.
-Ne nevezd így!Már megtettem!
-És?
-Semmi közöd hozzá!Most megyek,délután otthon várlak!-fogtam magam,majd elmentem haza.Otthon levettem a kabátom,tettem a tűzre,majd felmentem az emeletre és az ablakhoz ültem és csak néztem kifelé.A hó szépsége elfeledtetett mindent.1 óra múlva felvettem a kabátom és elmentem a temetőbe.
-Sziasztok!Hiányoztok!Ha itt lennétek a fejemre vetnétek,hogy mekkora hülységet csinálok,de tudom.Feladom a boldogságot és elmenekülök.De ott be fogok illeszkedni,megváltozok és egy jobb világba kerülök.Vagy nem.Gondoltam már a másik lehetőségre is,hogy hagyom Tylert,mert egyszer úgyis megbékél és elfogadja,de őt nem tudom elengedni és ez örökké kínozna.Mondjuk ez is kínoz,de ez máshogy.És tudom mindenki szívébe tüskét szúrok azzal,hogy elmegyek,de nincs nagyon választásom.Inkább utáljanak,minthogy keressenek és emlékeztessenek a múltra.Szóval 27.-én indulunk.-lesöpörtem a havat a sírkőről.-És elfelejtek mindent rajtatok kívül.Sziasztok!-egyenesen nem haza,hanem Orlandohoz mentem.Kopogtam és ő nyitott ajtót.
-Szia Diana!-átölelt.
-Szia!-beljebb hívott,majd szólt az anyukájának,hogy itt vagyok.Leültünk a nappaliba.A tesója nem volt otthon.
-Régen láttalak,hogy-hogy eljöttél?Azt hittem már el is felejtettél.
-Téged soha!Hiányoztál is,meg el kell valamit mondanom.
-Mit?
-Azt,hogy elmegyek.Nem tudom milyen hosszú időre,de elmegyek.
-Miért mész el?
-Mert történt pár dolog,ami szerettem volna,hogy ne történjen meg és így könnyebben tudom talán elfelejteni.
-Baj történt a barátoddal?
-Mondhatjuk így is,de nem csak miatta,hanem magam miatt is elmegyek.De szeretném,hogyha tudnád,hogy nem foglak elfelejteni.
-De azért néha meglátogatsz majd?-szomorodott el.
-Persze!-átöleltem.És ha bármikor szeretnél velem beszélni,leírom a telefon számom,csörgess meg és visszahívlak.-leírtam a számot.-De nekem most mennem kell!-még egyszer átölelt és könnyes szemeit megtörölte.
-Hiányozni fogsz!
-Te is!-beköszöntem még az anyukájának,majd hazamentem.Otthon meleg és Tyler fogadott.-Mikor jöttél meg?
-10 perce.Csináltál valami kaját?
-Úgy nézek ki?-levettem a kabátom.-Bocs,a modorom miatt,csak el akarok innen tűnni.-átöleltem.-Szeretlek!És köszönöm,hogy elmegyünk!-megsimogatta a hátam,majd felment.Kimentem a konyhába,hátha tudok valami gyors kaját összedobni.Volt is itthon tojás,ami azt jelenti,hogy rántotta lesz ebédre.Ebéd után mindketten pakoltunk,majd este filmet néztünk.Másnap Zayn mindenáron Skypolni akart,de leráztam,ahogyan másnap is.27.-én délelőtt még Tyler elment kontrolla,én meg előkészítettem mindent.11-kor taxival kimentünk a reptérre,majd meg sem álltunk amerikáig.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése