2013. május 21., kedd

Part 66.Tombolás.


..27.-én délelőtt még Tyler elment kontrolra,én meg előkészítettem mindent.11-kor taxival kimentünk a reptérre,majd meg sem álltunk Amerikáig.

Zayn szemszöge.

Diana kerül engem már napok óta.Karácsonykor még az sms-emre se válaszolt.De holnap már megyek hozzá haza.Este fáradtan,de boldogan aludtam el,majd reggel kipihenten ébredtem.A srácok is elvileg ma jönnek meg,vagy már otthon vannak.Az órám fél 12-t mutatott,ami már azt jelenti,hogy el kellett volna indulnom.Fájdalom érzetet éreztem,de nem tudom miért.Felkeltem,reggeliztem és fájdalmas búcsút vettem a családomtól és egyenesen haza vezettem.Az út,mintha ezerszer hosszabb lett volna.Bár a tél is megtette a hatását,mert hevesen havazott.Már Harry itthon volt,mert a kocsija már bent állt.Bementem,majd rideg csend fogadott.
-Harry?-kiabáltam,de nem jött válasz.-Tudom,hogy itthon vagy!Harry?
-Levél,asztal!-jött fentről mogorva válasz fogadott.Elmosolyodtam,majd megnéztem az asztalt,amin ott hevert egy boríték a nevemmel.Felvettem,majd felvittem a bőröndömmel együtt.Leültem,majd kibontottam.Édes betűk,de ismerős lap.
Zayn!
Csak azt tudom mondani,hogy sajnálom!Tudom,most értelmetlen fejet vágsz és elolvasod,hogy biztos neked szól-e,de neked szól!Már nem szeretlek!És talán soha nem is szerettelek igazán!Hülyén fog hangzani,de meguntalak!Viszont,nem voltam képes elmondani a szemedbe!Bocs!Mivel már nem vagyunk együtt,elmegyek!Ne keress!Én se foglak!Nem akarom,hogy zaklass,se te,se a fiúk!Megváltoztak az érzéseim és már nem tudok mit tenni ellene!Nem sokat gondolkoztam,hogy mit írjak,de ha már így mindent leírok,akkor arról is kell tudnod,hogy megcsaltalak!Igen tényleg!Amikor Nápolyban voltunk.És nem bántam meg,sőt saját akaratomból tettem és mai napig tartom a kapcsolatot a sráccal.Sokszor találkozunk.És van egy olyan sejtésem,hogy a gyerek is tőle lett volna.De ezt nem tudtam,hogy mondjam el eddig,bocs!Szóval igazából csak ennyit akartam,kérlek értsd meg és tartsd tiszteletben a kérésemet!Megígérem soha többé nem fogsz látni!
Utóirat:Bocs,hogy pazaroltam a lapot!
Diana

4-szer olvastam végig,mire eljutott az agyamig a szöveg.
-Harry!-kiabáltam,majd magam se tudtam,hogy sírok-e,vagy kínomban nevetek.Harry besétált.Megráztam a levelet.-Ez mi?Mond,hogy ti szórakoztatok velem!Harry válaszolj!
-Ő írta!Írt nekünk is!Zayn nyugodj meg!-felálltam,majd elé tartottam a levelet,majd nekinyomtam.Megfogtam a fejem és elordítottam magam.Mindent lesöpörtem az asztalomról,majd fellöktem és átviharoztam Diana szobájába.Teljesen üres volt.Csak az ajándékok voltak ott,kivéve az album,az eltűnt.Elővettem a telefonom,majd felhívtam.Kicsengett,de nem vette fel!Rengetegszer próbáltam,de semmi!Tehát komolyan gondolta.Vettem a kabátom,meg a kulcsom és leviharoztam.Beültem a kocsiba,majd Dianáék házához mentem.Dörömböltem,de semmi.Leültem a padkára,majd küldtem egy sms-t.Két mondat lobogott a gondolataimban:
Talán soha nem is szerettelek igazán!
Megígérem soha többé nem fogsz látni!
Elengedett!De ezt nem hiszem el!Harry hívott.
-Mi van?-szóltam bele ingerülten.-Mindjárt megyek!
-Légy óvatos Zayn!
-Ha felkenődök a falra,az nem az én hibám!
-Zayn,csak épségben gyere vissza!-letettem,majd zsebre vágtam,de egyből elő is húztam.Előkerestem a képeket,majd végignéztem őket.Arra lettem figyelmes,hogy sírok,de letöröltem a könnyeimet és hazamentem.Becsaptam az ajtót,majd felmentem az emeletre.A szobámban Liam várt.A levelet olvasta és könnyezett.Megszorítottam a vállát.
-Mit gondolsz?-kérdezte.
-Ha egy héten belül nem jön vissza,feladom!Szeretnék rá haragudni,de nem tudok!Érted?
-Teljesen!-felállt,letette a levelet,majd kiment.

Liam szemszöge

Nem hiszem el,hogy megtette!Ő nem ilyen,de úgy is visszajön.Bementem a szobámba és elkezdtem pakolni,mert az legalább elvonja a figyelmem.Már csak az asztalom volt vissza.Miután elhúztam a felsőmet találtam egy nekem szóló levelet.
Liam!
Ezt a levelet nem mutathatod meg nekik!Ők nem tudhatják,hogy én ezt megírtam.És téged is kérlek,hogy ne mutasd meg nekik!Nem tudom,hogy megbízhatok-e  benned annyira,hogy nem mutatod meg a többieknek,de veled majd szeretnék találkozni!Erről se szólj senkinek,mert ha megtudom,hogy eljön más is,nem jelenek meg!Liam kérlek,valakivel beszélnem kell.Gondolj rólam,amit akarsz,de amint találkozunk,mindent elmagyarázok!Előre is köszönöm!
        Diana

Kétszer is végig olvastam,de a szavak nem változtak.Elrejtettem a levelet,majd elővettem a telefonom és küldtem Twitteren egy üzenetet Dianának.Lefeküdtem az ágyra és gondolkoztam azon,hogy tehette ezt.Hogy hagyhatott itt minket.Minket akik szeretik,ahová már beilleszkedett.Hangzavarra lettem figyelmes,majd átsétáltam Zaynhez,mert tudtam,hogy tombol.

2 megjegyzés:

  1. Szióka drágám!
    Bocsi, hogy régen komiztam már.
    Nagyon jó lett a rész! Szegény Zayn és a többiek. Remélem valahogyan, majd megint együtt lesznek Dianáék. Gyors kövit! SIESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS!!!!!!!!!!!!!!
    Puszi:D ~1DodoPayne <3 :P

    VálaszTörlés
  2. Szerintem is jó lett a rész :)
    Sajnálom a fiúkat :'/
    De várom a kövit ^^

    VálaszTörlés