2013. május 10., péntek

Part 64.Levelek.


...-Írok,egy levelet!Elmondok mindent benne,hogy lefeküdtünk-ránéztem.-amit nem felejtek el.-elmosolyodott.-Hogy már nem szeretem és új életet akarok,hogy ne keressenek,meg minden.-mire a mondat végére értem ismét zokogtam.Talán 2 óra pakolgatás után eltettem a fontosabb dolgaimat,mert félévente csak haza jövünk,meg ott is tudok vásárolni.Már csak az maradt,hogy a fiúk lakásából kipakoljak.

Leültem az ágy szélére,majd előkerestem a telefonom.Megfordítottam és megnéztem a képet.
-Párizs?A szerelmesek városa?-kérdezte.
-Aha!-fél hat volt.-Segítesz?
-Hát igazából mennem kellene,de nem hagylak itt!Mibe segítsek?-Basszus,de bunkó vagyok!Menj nyugodtan a dolgodra!Megoldom egyedül is!
-De te most fontosabb vagy,mint a munkám!
-Na nem!Nem kockáztatom az állásodat!Menj,majd máskor is eljössz,de előtte add meg a számod!-odanyújtottam a telómat,majd beírta és visszaadta.
-Biztos ne maradjak?
-Tuti!-próbáltam meggyőző lenni és átöleltem.-Köszönöm,hogy eddig is itt voltál.-kiengedtem a lakásból,majd hívtam egy taxit,ami negyed órán belül ide is ért.2 üres bőröndöt vittem magammal.A fiúk házánál szálltam ki.Mély levegőt vettem,de könnyeim folyamatosan törtek elő.A ház üres volt.Felkapcsoltam a villanyt,majd felmentem az emeleti szobámba.Leültem az ágyra és a kezembe vettem a fénykép albumaimat.Végiglapoztam az egyiket és a másik felénél voltam,mikor megcsörrent a telóm.Rá se kellett néznem,hogy tudjam ki az.Megtöröltem a szemem és az orrom,majd felvettem.
-Szia!-szóltam bele bizonytalanul.
-Szia!Csak tudni akartam,hogy biztonságban hazaértél-e,de hallom igen!Minden rendben otthon?
-Aha.-próbáltam minél rövidebben válaszolni,nehogy elsírjam magam.
-Nagyon szeretlek!Majd Karácsony után találkozunk!Már most hiányzol!-a szívem szakadt meg,ahogy kimondta.
-Jó.Te is hiányzol!Szia!
-Szia!-letettem,majd ismét sírtam.Negyed óra szenvedés után szenvedve kezdtem pakolni.Minden szekrényt,mindent elpakoltam.Az ágyra tettem az ajándékokat,amiket a fiúktól és Daniellétől kaptam.Üresnek tűnt a szoba a cuccaim nélkül.Levittem a bőröndöket,majd visszamentem a gördeszkáért és rátettem a bőröndökre és visszamentem Zayn szobájába.Elővettem egy tollat és pár lapot,majd írni kezdtem.Igyekeztem nem összekönnyezni a lapot.
Zayn!
Csak azt tudom mondani,hogy sajnálom!Tudom,most értelmetlen fejet vágsz és elolvasod,hogy biztos neked szól-e,de neked szól!Már nem szeretlek!És talán soha nem is szerettelek igazán!Hülyén fog hangzani,de meguntalak!Viszont,nem voltam képes elmondani a szemedbe!Bocs!Mivel már nem vagyunk együtt,elmegyek!Ne keress!Én se foglak!Nem akarom,hogy zaklass,se te,se a fiúk!Megváltoztak az érzéseim és már nem tudok mit tenni ellene!Nem sokat gondolkoztam,hogy mit írjak,de ha már így mindent leírok,akkor arról is kell tudnod,hogy megcsaltalak!Igen tényleg!Amikor Nápolyban voltunk.És nem bántam meg,sőt saját akaratomból tettem és mai napig tartom a kapcsolatot a sráccal.Sokszor találkozunk.És van egy olyan sejtésem,hogy a gyerek is tőle lett volna.De ezt nem tudtam,hogy mondjam el eddig,bocs!Szóval igazából csak ennyit akartam,kérlek értsd meg és tartsd tiszteletben a kérésemet!Megígérem soha többé nem fogsz látni!
Utóirat:Bocs,hogy pazaroltam a lapot!
Diana
Könnyeimet nem tudtam visszatartani így vigyáznom kellett,nehogy rácsöppenjen a lapra.Vettem a következő lapot.
Srácok,Eleanor,Danielle és Pho! (Lécci mutassátok meg Phoebenak is)
Elmegyek!Nem szeretem már Zaynt és elegem van Londonból és mivel nem igazán sikerült beilleszkednem így elmegyek.Hogy velem,vagy veletek van-e a baj,azt nem tudom,de belefáradtam a jó kislány létbe.Sajnálok mindent!Csak arra kérlek titeket,hogy ne keressetek és ígérem én se foglak titeket.
Phoebe!Nagyon sajnálom,hogy csak így lelépek!De ez van!Könnyen teszem,sőt ha jobban belegondolok,már rég le kellett volna,de én itt szenvedtem.Azért köszi,hogy mellettem voltál.Kérlek te se keress és én se foglak,ne aggódj!
Nem szüntetek meg semmilyen közösségi oldalt,de nem fog érdekelni,ha ott próbáltok keresni!Gyűlöljetek,hordjatok el mindennek,sőt még a médiának is kipakolhattok,hogy mekkora egy lotyó vagyok,nem bánom,de ne keressetek!
Utóirat:Nem fogtok hiányozni!
Diana
Liamnek külön írtam egy levelet,mert tudtam,hogy ő az egyetlen,aki bármit meg fog tenni,hogy megtaláljon.
Liam!
Ezt a levelet nem mutathatod meg nekik!Ők nem tudhatják,hogy én ezt megírtam.És téged is kérlek,hogy ne mutasd meg nekik!Nem tudom,hogy megbízhatok-e  benned annyira,hogy nem mutatod meg a többieknek,de veled majd szeretnék találkozni!Erről se szólj senkinek,mert ha megtudom,hogy eljön más is,nem jelenek meg!Liam kérlek,valakivel beszélnem kell.Gondolj rólam,amit akarsz,de amint találkozunk,mindent elmagyarázok!Előre is köszönöm!
Diana
Zayn levelét tettem felülre,alá a másikat,de Liam levelét a szobájába tettem az asztalára letakarva.Zayn szekrényéből kivettem az egyik pólóját és leírtam a parfümje nevét is.Eltettem a pólót,majd utoljára megnéztem a házat és közben hívtam egy taxit,ami hamar ideért.Betettem a csomagokat,majd hazamentem.

2 megjegyzés:

  1. Hu egy kicsit bunkok lettek a levelek!!! De gyors kövit kérek!!!! :))))

    VálaszTörlés
  2. Szia! Van számodra egy kis meglepi ;)
    http://tortenetekmindennap.blogspot.hu/2013/05/elso-dijam.html

    VálaszTörlés