2013. május 4., szombat

Part 61.Alexis


-Szóval elolvadsz a látványtól?-húzta fel a szemöldökét.
-Csak szeretnéd!-toltam el,majd eldőltem az ágyon.Ő is mellém dőlt.Összefontam az ujjainkat.Feküdtünk egy darabig,majd lementünk enni.Együtt vacsoráztunk,majd segítettem mosogatni.

Mosogatás után még beszélgettünk,majd elmentem tusolni és lefeküdtünk aludni.Így telt el pár nap.Szombaton reggel egyedül ébredtem.Felálltam és az ablakhoz sétáltam.Elhúztam a függönyt és meglepetés fogadott.Esett a hó.Mondjuk már vagy 10-15 centi is,de még mindig esett.Zayn egy szép szőke lánnyal,Waliyhaval,Safaaval és Danyvel hó csatázott lent.Felszabadult és boldog volt.Elterveztem,hogy holnap hazautazok.Nem Zayn miatt,hanem magam miatt és Tyler miatt,mert azóta se beszéltünk.Felvettem Luke pulcsiját,ami comb középig ért.Lesétáltam a lépcsőn.Trishát és Yasert nem láttam.Kinyitottam az ajtót,majd kiálltam.A hideg megcsapott.Azóta nem esett hó,mióta anyáék meghaltak.Remélem Londonban is esik.Lenyúltam egy adag hóért,majd hógolyót csináltam belőle és Zaynnek dobtam.Felkapta a fejét.
-Jó reggelt!-kiabálta,majd a csaj ráugrott a hátára.-Menj ba,mert megfázol,amint megszabadulok tőlük-lelökte a lányt,de most Safaa támadta meg.-megyek!-beléptem a házba,szorosabbra húztam a pulcsit,majd beültem a nappaliba melegedni.10 perc után hangzavarral jöttek be.Levették a cuccaikat,majd Zayn megrázta a haját fölöttem.Lefogtam a fejét és megcsókoltam.
-Neked is jó reggelt!-apró puszit nyomott a számra,majd ellépett.
-Diana!Ő itt Alexis.-hátrafordultam majd a szőke lány kicsit értetlenül,de kedvesen mosolygott.
-Hello!Te meg gondolom Zayn barátnője vagy!Hogy-hogy nem meséltél róla róla?-elmosolyodtam és Zaynre néztem.
-Soha nem került szóba.Danyék is mindjárt jönnek.Kértek teát?-majd a választ meg se várva kiment a konyhába.Alexis leült a fotelbe és a kezeit tördelte.
-Zayn se mesélt rólad,te ki vagy?-kérdeztem,majd felhúztam a lábaimat.
-A barátnője,mármint az exe,vagyis csak kavartunk vagy már nem tudom.-mosolygott.-De látom túllépett Katen.-az az önelégült vigyor az arcán.Pff.-Te nem fázol?Bár te idebent voltál.-fogtam magam felálltam és felmentem a szobába.Ez a lány el van szállva magától.Tuti,hogy szerelmes még Zaynbe.Ledobtam magamat az ágyra.Fél óránál többet nem feküdhettem,mert felkeltem és felöltöztem.Épp a felsőt vettem le,mikor Zayn bejött.
-Miért hagytad lent Lexyt?
-Lexy?Ja...a lány: "A barátnője,mármint az exe,vagyis csak kavartunk vagy már nem is tudom!"-lelkesen utánoztam majd lefagyott az arcomról a vigyor.-Ugye nem gondoltad komolyan,hogy majd jópofizok!
-Nem mondtam,hogy jópofizz és csak kavartunk,pár csóknál nem volt több.-felhúztam a melltartóm,majd a pólóm.
-Hányszor feküdtetek le?-kérdeztem.Zayn tátott szájjal nézett rám.-Mi nem...
-Jó,akkor megkérdezem őt!-kiléptem mellette,de elkapta a karom.
-Miért féltékenykedsz?
-Mert félek,hogy van rá okom!-kirántottam a karom,majd lementem.Dany pont jött be.Meglátott és elmosolyodott.
-Hát te ismét itt?-levette a kabátját,majd átölelt.
-Igen,de holnap már utazok haza.
-Hogy-hogy?
-Meg kell beszélnem néhány dolgot a tesómmal.
-Értem,de akkor ma délután még lenyomsz velem egy hó csatát,vagy elmehetnénk sétálni,mármint ha Zayn nem bánja és neked is van kedved.
-Persze!-a szülők is hamar megjöttek,majd ebéd után én és Dany elmentünk sétálni.Megbeszéltünk egy csomó dolgot.-Nem iszunk egy teát?-böktem a kocsmára mellettünk.
-Ihatunk.-bementünk,majd leültünk egy asztalhoz.Kértünk 2 teát,majd mikor már majdnem megittuk egy alak lépett az asztalunkhoz.
-Jó ismét látni!-szólalt meg,a legundorítóbb hang a világon.
-Téged viszont nem Grant!Dany inkább menjünk,mert kezd rossz lenni itt a levegő.
-Dany mi vagy te?Kiskutya?-elmentem fizetni,majd az ajtó felé böktem.Grant követte Danyt.
-És te?Hogy-hogy itt vagy?Csak nem hiányoztam!-megálltam és odasétáltam elé.
-Nem miattad vagyok,csak tisztázzuk!És ne merd sértegetni a barátaimat,mert megbánod!
-Ohh,csak nem...megütsz?-elmosolyodtam.
-Ha kell!-elfordultam,majd Dany mellé léptem.Grant elkapta a csuklóm és visszahúzott.
-Ne keménykedj!Nem áll jól!-ökölbe szorult a kezem,majd lendült.Egy szép jobb egyenessel végződött.Grant orrából ömleni kezdett a vér,az ujjaim meg roppantak,de nem mutattam a fájdalmat.Dany hangos nevetésben tört ki,majd megfogta a csuklóm és elvezetett.Mikor már 2 utcával arrébb jártunk megráztam az öklömet.Trisha és Yaser kézen fogva sétáltak a hóesésben.
-Sziasztok!-köszöntek.
-Sziasztok!Merre mentek?-Dany kedvesen,mosolyogva köszönt.
-Hozzátok!-válaszolta Trisha.-De Zayn otthon van,a lányok asszem elmentek erre-arra.
-Jó rendben,akkor boldogítjuk majd.-intettünk,majd tovább mentünk.A házig még vagy 10-szer eljátszottuk a jelenetet.Bementünk,majd halkan levettük a kabátjainkat és felmentünk a lépcsőn.A szobából halk zene szólt.Kinyitottam az ajtót és meglepetés fogadott.

3 megjegyzés:

  1. Kínzod az idegeimet :D
    A legjobb résznél hagytad abba :'(
    Siess várom a köviiiiit :)xx

    VálaszTörlés
  2. gyorsan kövit!!! kiváncsi vok mi az a meglepetés!!! :)))
    Szandy voltam

    VálaszTörlés
  3. Szióka!
    Nagyon- nagyon jó lett a rész. Szépen elintézték Grantet. Engem is nagyon érdekel a meglepetés és remélem Alexis nem kever be.
    Kíváncsiság öl és öregít is.
    SIESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Szeretlek, imádlak!
    Puszi:D ~1DodoPayne <3 :P

    VálaszTörlés